XXL Nutrition

windows 7

heb sinds gister windows 7. ben er erg te spreken over.
het einge minpunt, als je de 64 bit versie heb. dan kan je geen flash player gebruiken.
wat toch wel vervelend is. aangezien elke site dat wel gebruikt. waaronder youtube.
heb nu firefox en daar werkt het wel op.

Welke (cracked) windows 7 gebruiken jullie?

Ik wil er een downloaden maar weet niet precies wat op dit moment DE torrent is die je moet pakken.

Welke (cracked) windows 7 gebruiken jullie?

Ik wil er een downloaden maar weet niet precies wat op dit moment DE torrent is die je moet pakken.

Degene die ik heb geplaatst draait nog prima, alles is nog steeds gevalideerd en kan alle updates gebruiken.

W7 Ultimate 32Bit.

Snel, stabiel....Windows 7 is het het eerste windows OS dat me goed bevalt.

Was aangenaam verrast...heb nu zelfs dualboot speciaal voor W7, en dat wil heel wat zeggen in mijn geval.

w7 rules **** yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

W7 slp ver 32bits ned is al geactiveerd vanaf fabr dus je hoeft niet bang te zijn als microsoft een activerings ronde houdt dat die stopt ermee werkt perfect....

Als ik dezelfde win 7 ook op een andere pc zet die zich op hetzelfde internet netwerk bevindt, kan dit voor problemen zorgen aangezien het dezelfde activatie code is. (niet uit winkel)

[Link niet meer beschikbaar]

Als ik dezelfde win 7 ook op een andere pc zet die zich op hetzelfde internet netwerk bevindt, kan dit voor problemen zorgen aangezien het dezelfde activatie code is. (niet uit winkel)
Niet als je er geen **** om geeft als het niet legitiem is :D
tenzij je meer licenties hebt dan is het hellemaal geen probleem...

die doet het niet bekjam **** man

iemand andere tooltje waarmee ik win 7 valideer krijg?

sehr danke meinen freund ich probieren dir tools

heb sinds gister windows 7. ben er erg te spreken over.
het einge minpunt, als je de 64 bit versie heb. dan kan je geen flash player gebruiken.
wat toch wel vervelend is. aangezien elke site dat wel gebruikt. waaronder youtube.
heb nu firefox en daar werkt het wel op.

Werkt bij mij wel gewoon hoor @ 64bit.

Terug
Naar boven