Fitness Seller

windows 7

Voor Linux heb je gewoon (net als Windows) grafische distro's zoals Ubuntu. Dat jij Windows gewoon bent en dan maar vindt dat je er niet meteen handig mee kan werken is natuurlijk wat anders. De eerste dagen dat ik OS X gebruikte was het ook wennen, op dit moment ken ik zowel Windows als OS X als Ubuntu, en ik kan niet zeggen dat Windows het handigste van de 3 werkt. Wel ben ik het eens dat ook Ubuntu (en andere distro's) nog flink wat werk hebben aan de GUI. Maar het is een prima OS verder.

Dat kan je toch niet ontkennen dat er met linux niet te werken valt? Programmas etc moet je met codes installeren, zelfs de linux fanboys geven dit doe maar vinden dit wel een voordeel omdat je linux compleet zoals je wensen kan programmeren. Ze vinden al die code's dus een voordeel.
Linux is voor een heel andere doelgroep dan windows, OSX en Windows zijn voor ongeveer dezelfde doelgroep.

Dat kan je toch niet ontkennen dat er met linux niet te werken valt? Programmas etc moet je met codes installeren, zelfs de linux fanboys geven dit doe maar vinden dit wel een voordeel omdat je linux compleet zoals je wensen kan programmeren. Ze vinden al die code's dus een voordeel.
Linux is voor een heel andere doelgroep dan windows, OSX en Windows zijn voor ongeveer dezelfde doelgroep.
Het is zeker voor verbetering vatbaar op dat vlak, maar het is wel gratis :cool: (en ik weet al wat je gaat zeggen nu :D)

Ze zijn niet voor niets al met Windows 8 bezig.

Het is zeker voor verbetering vatbaar op dat vlak, maar het is wel gratis :cool: (en ik weet al wat je gaat zeggen nu :D)

Nee ik ga nog iets anders zeggen;) Ik ben zelf van plan om binnekort nog eens linux te installeren, wil wel eens met wat anders werken af en toe dus ik ben zeker niet negatief over linux, maar vind het zeker wel bullshit dat het een goed alternatief is voor windows, het is gwn helemaal anders, en een windows noob linux aanraden is helemaal bullcrap.

Laatst had ik last van een paar errors met mn suse (heb al verschillende distributies geprobeerd) dan op hun forum maar gevraagd wat ik eraan kan doen, krijf je daar zinnen vol met codes, en kernel dit blabla, probeer dat maar eens te begrijpen.

Ik respecteer meestal je mening, maar dit klopt toch niet helemaal hoor. Genoeg voorbeelden te noemen van open source/gratis programma's die zelfs beter zijn dan hun gesloten/niet gratis tegenhangers. Linux pwnt MS trouwens op de webserver markt, omdat het zeker op dat vlak gewoon zeer goed werkt en bovendien gratis is. Daar tegenover heb je peperdure Windows servers die daarom niet beter zijn (de grafische interface is voor servers juist niet gewenst). Jij bent beroepsmatig natuurlijk bezig met MS en dan is het moeilijk om een brede kijk te houden, maar ik zou toch maar eens wat lezen over UNIX systemen en waarom ze zo succesvol zijn. Mijn leraar informatica heeft ooit zelfs voorspelt dat ze op termijn Windows van de kaart zullen vegen...

Maar goed ik wil hier geen anti-Windows thread of Windows vs de rest thread van maken. Dit gaat over Windows 7 en de ervaringen van gebruikers.

Linux pwnt MS? Mss in de jaren 90 maar hedendaags zijn de rollen wel omgekeerd. Voor zover ik weet draait meer dan het dubbele van de servers op Windows server en niet linux. De linux machines die toch worden ingezet worden gebruikt als web- of mail server. Duidelijk dat die leerkracht van je niet veel kaas van heeft gegeten met zo'n uitspraken.
MS is ook zeer agressief bezig met het opleiden van huidige informatici voor hun software, en het lukt ze goed.

Linux pwnt MS? Mss in de jaren 90 maar hedendaags zijn de rollen wel omgekeerd. Voor zover ik weet draait meer dan het dubbele van de servers op Windows server en niet linux. De linux machines die toch worden ingezet worden gebruikt als web- of mail server. Duidelijk dat die leerkracht van je niet veel kaas van heeft gegeten met zo'n uitspraken.
MS is ook zeer agressief bezig met het opleiden van huidige informatici voor hun software, en het lukt ze goed.
Integendeel, het marktaandeel van Windows blijft dalen. Ik kan nog wel ff ingaan op de verschillen, maar zoals gezegd vind ik dit topic gewoon niet de juiste plaats om dat te doen. De TS wil graag gebruikerservaringen horen dus ik laat het hier maar bij. Ik zal je alleen zeggen dat er zat mensen zijn die ik ken die het oneens zijn met wat je zegt.

Integendeel, het marktaandeel van Windows blijft dalen. Ik kan nog wel ff ingaan op de verschillen, maar zoals gezegd vind ik dit topic gewoon niet de juiste plaats om dat te doen. De TS wil graag gebruikerservaringen horen dus ik laat het hier maar bij. Ik zal je alleen zeggen dat er zat mensen zijn die ik ken die het oneens zijn met wat je zegt.

Artikel dat je aankaart spreekt over een daling net onder 90% ... ik versta wel wat anders onder "Linux pwnt MS". Ik werk momenteel in een webhosting bedrijf en ken mensen genoeg die netwerkadministrator zijn dus de uitspraak dat ik doe is uit RL.

Artikel dat je aankaart spreekt over een daling net onder 90% ... ik versta wel wat anders onder "Linux pwnt MS".
ff 2 dingen uit elkaar houden. Ik zei Linux pwnt MS op de webserver markt. En dat klopt gewoon, de meeste websites draaien op Linux. Wat clients betreft zijn de anderen aan een inhaalbeweging bezig, al kan dat natuurlijk ook te maken hebben met het wat minder succesvolle Vista.

Zelf getest op me Laptop, dus spreek uit ervaring BBman.

om dat jij iets verkeerd gedaan hebt wil nog niet zeggen dat het daarom feit is dat laten we zeggen volgens jouw ervaring x64 meteen even 3gb meer geheugen vreet en brakke compatibiliteit heeft(op exotische spulletjes na en ander geisoleerd spul).

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Artikel dat je aankaart spreekt over een daling net onder 90% ... ik versta wel wat anders onder "Linux pwnt MS". Ik werk momenteel in een webhosting bedrijf en ken mensen genoeg die netwerkadministrator zijn dus de uitspraak dat ik doe is uit RL.

mee eens, ik heb ooit een onderzoek moeten doen naar ms vs linux wat dit betreft en heb beidde uitgebreid onder handen genomen met een groepje en wij kwamen net zoals de rest van de klas tot de conclusie dat linux out of de box de betere is marginaal en dat windows met wat configureer werk de betere is.

maar waar praten we over, beidde zijn prima keuzes :D

Laatst bewerkt:
Heb het net geïnstalleerd en werkt een stuk vlugger dan Vista, maar wat ik vind tegenvallen is dat bureaublad weergeven nu rechts staat als een kleine rechthoekige knop en m'n pictogram van messenger krijg ik maar niet in m'n systeemvak??? Zijn nu telkens 2 symbolen, vlakken die in m'n taakbalk staan, weet iemand hier soms iets op? Weet zelfs niet of het systeemvak überhaupt nog bestaat..

Heb het net geïnstalleerd en werkt een stuk vlugger dan Vista, maar wat ik vind tegenvallen is dat bureaublad weergeven nu rechts staat als een kleine rechthoekige knop en m'n pictogram van messenger krijg ik maar niet in m'n systeemvak??? Zijn nu telkens 2 symbolen, vlakken die in m'n taakbalk staan, weet iemand hier soms iets op? Weet zelfs niet of het systeemvak überhaupt nog bestaat..

Kan je allemaal veranderen via de instellingen, naart eigenschappen van menubalk gaan en daar alles veranderen, en dan MSN laten draaien in compabiliteitsmodus voor vista.
Voila, terug als vanouds.

Maar toch raad ik aan om het ff te gebruiken op de nieuwe manier, vond het als ik het gwn was stukken beter.

Kan je allemaal veranderen via de instellingen, naart eigenschappen van menubalk gaan en daar alles veranderen, en dan MSN laten draaien in compabiliteitsmodus voor vista.
Voila, terug als vanouds.

Maar toch raad ik aan om het ff te gebruiken op de nieuwe manier, vond het als ik het gwn was stukken beter.

Thx..

Hmm, voor de rest mss wel, maar voor msn heb ik toch liever dat het in mijn systeemvak blijft dan dat het als icoon vastgeplakt in m'n taakbalk staat. :P

topic was al 3 maanden klaar ofzo.....

Iemand een goede link voor Win 7 64bit??

Karma!

iemand enig idee hoe je de evaluation copy een beetje makkelijk overzet naar een normale versie?

Iemand een goede link voor Win 7 64bit??

Karma!

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Heb deze gedownoad en geïnstalleerd, is wel een pliek (weet eig niet of pliek beter of slechter is, mijn indruk is dat het beter is :D), maar niets van problemen mee gehad, werkt perfect tot nu toe. Je hebt ook geen wachtwoord nodig, alleen na de installatie even aanklikken bij gebruiker wachtwoord verloopt nooit..

Terug
Naar boven