- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Voor Linux heb je gewoon (net als Windows) grafische distro's zoals Ubuntu. Dat jij Windows gewoon bent en dan maar vindt dat je er niet meteen handig mee kan werken is natuurlijk wat anders. De eerste dagen dat ik OS X gebruikte was het ook wennen, op dit moment ken ik zowel Windows als OS X als Ubuntu, en ik kan niet zeggen dat Windows het handigste van de 3 werkt. Wel ben ik het eens dat ook Ubuntu (en andere distro's) nog flink wat werk hebben aan de GUI. Maar het is een prima OS verder.
Dat kan je toch niet ontkennen dat er met linux niet te werken valt? Programmas etc moet je met codes installeren, zelfs de linux fanboys geven dit doe maar vinden dit wel een voordeel omdat je linux compleet zoals je wensen kan programmeren. Ze vinden al die code's dus een voordeel.
Linux is voor een heel andere doelgroep dan windows, OSX en Windows zijn voor ongeveer dezelfde doelgroep.

(en ik weet al wat je gaat zeggen nu
)
Ik ben zelf van plan om binnekort nog eens linux te installeren, wil wel eens met wat anders werken af en toe dus ik ben zeker niet negatief over linux, maar vind het zeker wel bullshit dat het een goed alternatief is voor windows, het is gwn helemaal anders, en een windows noob linux aanraden is helemaal bullcrap.
Zijn nu telkens 2 symbolen, vlakken die in m'n taakbalk staan, weet iemand hier soms iets op? Weet zelfs niet of het systeemvak überhaupt nog bestaat..