- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die tools van jou alle 7 geprobeerd
die tools van jou alle 7 geprobeerd
nog alternatieven? ik krijg geen melding ofzo nu dat het kopie versie is maar ik kan niet updaten nu wtf
oke ff proberen dan
laat het wel weten of het is gelukt
ig bedankt porter
vertelAls het niet werkt heb ik nog wel een manier voor je die net bij mij heeft geholpen. Had ook sinds vandaag ineens de melding met zwart achtergrond en rechtsonderin het bericht![]()
Als het niet werkt heb ik nog wel een manier voor je die net bij mij heeft geholpen. Had ook sinds vandaag ineens de melding met zwart achtergrond en rechtsonderin het bericht![]()
wow hij doet het nu weer, loader overheen gegooid en ja ik kan updaten **** yeahhhhhhhhhhhhhhhhals het zwarte beeld komt, gewoon kleinklikken en laten lopen.
hahah nice maar hij doet ut nu, thx laat deze oplossing gewoon staan voor later1. Verwijder het bestand C:\WINDOWS\System32\'MRT.exe'
De tool is een los uitvoerbaar bestand en kan daarom verwijderd worden.
2. [Link niet meer beschikbaar] de voor jouw versie van Windows 7 benodigde MRT tool en MRT wordt opnieuw geïnstalleerd (gewoon voor snelle scan kiezen).
Gebruik vervolgens [Link niet meer beschikbaar] om Win7 op nieuw te hacktiveren.
Heeft bij mij de boel opgelost, eigen risico dus.
wow hij doet het nu weer, loader overheen gegooid en ja ik kan updaten **** yeahhhhhhhhhhhhhhhh
maar nog 1 probleem mijn toetsen op me laptop zijn niet goed ofzo als ik bijvoorbeeld apestaartje teken wil maken komt er dit "
ik weet dat het iets met drivers te maken hebben maar weet ji iets hot keys ofzo
---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------
hahah nice maar hij doet ut nu, thx laat deze oplossing gewoon staan voor later
omgg lol ik maar uren zoeken naar die shit omgg karma bro met 2 knoppen gelukt