XXL Nutrition

Windows xp: kleuren van de achtergrond veranderen

Rob

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Weet iemand hoe je de kleur van je de achtergrond van de icoontjes kunt veranderen ?
Ik heb nu een zwarte achtergrond, maar bij alle icoontjes zit er nog een blauw vakje om de tekst, bijvoorbeeld bij "deze computer"".

Ik dacht altijd dat dit kon via

eigenschappen>bureaublad>bureaublad aanpassen

Maar helaas kom ik er nu niet uit.

bureuablad->eigenschappen->vormgeving->geavanceerd->en dan bij kleur 1 de kleur veranderen in wat je wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Pascal zei:
bureuablad->eigenschappen->vormgeving->geavanceerd->en dan bij kleur 1 de kleur veranderen in wat je wilt.

Jah dat wist ik, maar er bestaat toch ook een optie dat die achtergronden van je pictogrammen mee veranderen in de kleur van de achtergronden ?
Want je hebt ook achtergronden die overlopen in verschillende kleuren en dan ziet het er niet uit als je allemaal van die zwarte vakjes ziet

Rob zei:
Jah dat wist ik, maar er bestaat toch ook een optie dat die achtergronden van je pictogrammen mee veranderen in de kleur van de achtergronden ?
Want je hebt ook achtergronden die overlopen in verschillende kleuren en dan ziet het er niet uit als je allemaal van die zwarte vakjes ziet

Geen idee. Maar je kunt toch gewoon als je de achergrond kleur bijvoorbeeld in blauw veranderd dat je dan de kleuren van de pictogrammen ook veranderd in blauw?

Pascal zei:
Geen idee. Maar je kunt toch gewoon als je de achergrond kleur bijvoorbeeld in blauw veranderd dat je dan de kleuren van de pictogrammen ook veranderd in blauw?

jah dat wel, dat is geen probleem.

Moet je in je register doen. Programma's als stylexp kunnen dit ook voor je doen.

Terug
Naar boven