MuscleMeat

Winkelen tot een derde duurder

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Winkelen tot een derde duurder

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Winkelen wordt de komende maanden fors duurder. Colruyt verwacht dat een gamma van "een paar honderd basisproducten" 3 tot 30 procent in prijs zal stijgen door de aanhoudende stijging van grondstofproducten. Aldi gaat wellicht dezelfde weg op.

Het gaat om een internationaal fenomeen. Vanaf juli begonnen de grondstoffenprijzen duidelijk te stijgen, maar de jongste weken is soms sprake van "extreme prijsverhogingen", zegt een woordvoerder van Aldi Nederland.

"Ook in België is er geen ontsnappen aan", zegt commercieel directeur Jean-Pierre Roelands van Colruyt. Hij verwacht de komende weken en maanden prijsstijgingen op een paar honderd basisproducten van 3 à 4 procent tot 30 procent. "Uiteraard blijven we trouw aan ons beleid van laagste prijzen, maar ik verwacht niet dat er aan de stijgingen te ontsnappen valt." Vooral voedingsmiddelen op basis van graan, melk, oliën en vetten zouden fors duurder worden. (belga)

Net als je dacht dat de boel al erg duur geworden was doen ze er nog eens 30% bij... :sad:

ach ja ... ik keek overlaatst nog naar een film opgenomen van tv een paar jaar terug.
Toen de Euro er nog niet was ... er was een reclame van McDonalds tussen de film
en daar lieten ze de prijs zien van 2 Big Macs maxi menu, na omrekening naar Euro bleek
dat de prijs van toen net iets meer dan de helft van nu is.

Alles wordt duurder, wij verdienen niet meer, de middenklasse verdwijnt langzaam maar zeker.

basisproducten ... strax worden het nog luxeproducten. Why de **** moeten ze in hemelsnaam BASISproducten duurder maken?? Mogen we weer wat meer euro's uitgeven om te gaan bulken...tof is dat.

Als je goed nadenkt zie je ook wat er duurder word eigenlijk gewoon de eerste levensbehoeftes zijn waar eigenlijk niemand onder uit kan:( ach zo zal het moeten he wij sponseren in principe de minima zodat die niet hoeven te werken(oei daar ga ik weer commentaar op krijgen)die krijgen wel meer en wij die werken niet. en het is wel anders op te lossen maar dan komen ze aan de hogere inkomens maar dat heeft volgens mij helemaal niets met het topic te maken....

Heerlijk he afgeven. Lucht altijd op!

Eerste opdracht voor onze regering (als die er eens aankomt..) bestaat uit de weddes aanpassen aan de stijgende levensduurte , en ook onze veel te lage pensioenen aanpassen..dan pas de havermout en melk opslaan é jongens!
Hoeveel keer moet ik het nu nog zeggen *zucht*

Eerste opdracht voor onze regering (als die er eens aankomt..) bestaat uit de weddes aanpassen aan de stijgende levensduurte , en ook onze veel te lage pensioenen aanpassen..dan pas de havermout en melk opslaan é jongens!
Hoeveel keer moet ik het nu nog zeggen *zucht*

ga in de politiek en je krijgt mijn stem :D

hier begint dus mijn bloed van te koken :fire:

waar gaat dit naartoe ?

een volk zonder brood en spelen ontaard in een revolutie

Wat een debiele reakties weer. Alsof de supermarkten (of zelfs de overheid???) de prijzen van die producten verhogen... De grondstoffen worden gewoon allemaal duurder door de zeer aanzienlijk gestegen olieprijs. Daar kan helemaal niemand wat aan doen. En het wordt nog veel erger de komende jaren.

Wat een debiele reakties weer. Alsof de supermarkten (of zelfs de overheid???) de prijzen van die producten verhogen... De grondstoffen worden gewoon allemaal duurder door de zeer aanzienlijk gestegen olieprijs. Daar kan helemaal niemand wat aan doen. En het wordt nog veel erger de komende jaren.

Idd. Plus de nog steeds groeiende wereldbevolking.;)

waarom zijn de broers aldi dan de rijkste moffen?

Ik ben laatst voor mijn werk in Noorwegen geweest en vergeleken met daar zijn wij een goedkoop landje.

Dit doen ze om de bodybuilding cultuur uit te dunnen! I just know it!

Terug
Naar boven