Fitness Seller

Aankondiging Winnaars Big-T Memorial Contest 2024

Staat er gewoon
IMG_2880.jpeg

Maar goed dit wist je van tevoren. Heb het iig voorbij zien komen dat dit kon en mocht.

Ik zal me maar even verklaren.

In de regels staat niet dat de deelnemers niet mogen stemmen.

Aangezien dit een bodybuilding forum is, heb ik gekozen voor de 3 beste fysieken.

Door deze keuze ben ik gegaan voor Onit, Wouter en mezelf.

Velen zullen dit vast arrogant vinden, maar in mijn ogen kan ik hier heel goed neutraal naar kijken. Had ik serieus een shit fysiek en was ik niet 14 kilo gedropt in 10 weken tijd was ik ook wel eerlijk geweest en had ik niet op mezelf gestemd.

Daarbij als mijn stem opmezelf niet mee laat tellen en ik voor emand anders moet kiezen koos ik voor mister little (weet niet precies zijn naam) dan was wouter 3e geworden en nootmuskaat en ik beide 4e

Daarbij als mijn stem opmezelf niet mee laat tellen en ik voor emand anders moet kiezen koos ik voor mister little (weet niet precies zijn naam) dan was wouter 3e geworden en nootmuskaat en ik beide 4e
Persoonlijk vond ik mezelf ook top 3 binnen de recreanten waar ik op had gestemd (met Onit en Ron). Maar op mezelf stemmen vond ik een beetje lullig, dus dat had ik dan maar niet gedaan. Zou ik dat ook hebben gedaan, was het toch een gedeelde 3e plaats geweest.

Persoonlijk vond ik mezelf ook top 3 binnen de recreanten waar ik op had gestemd (met Onit en Ron). Maar op mezelf stemmen vond ik een beetje lullig, dus dat had ik dan maar niet gedaan. Zou ik dat ook hebben gedaan, was het toch een gedeelde 3e plaats geweest.
Corrigeer het dan ook door stemmen van leden met een ban te laten vervallen en je stond als enige op plek 3. ;)

Ag ja als. Hoeveel van de stemmen heb je daadwerkelijk gekregen omdat ze jou echt de beste vinden itt dat ze het je meer gunnen omdat ze je kennen?

Ag ja als. Hoeveel van de stemmen heb je daadwerkelijk gekregen omdat ze jou echt de beste vinden itt dat ze het je meer gunnen omdat ze je kennen?
Goede vraag. Wat het vooral zuur maakt is dat je eerst hoort een gedeelde 3e plek te hebben met een herstemming. Vond het wel geniaal dat er 3 gelijk stonden. Maar vervolgens wordt het topic met een herstemming verwijderd, zie je daarna ineens terug dat je er uit bent. Omdat er 1 stem ongeldig is van een lid van 10 jaar met maar 16 posts die eerder gemist was. Dan ga je zelf natuurlijk ook alle stemmen na of er niet nog meer gemist is, zie je ook dat er op zichzelf gestemd is.

Het hele proces is een beetje vervelend gegaan.

Ook al heb je 0 stemmen @imnewhere heb je toch de shape waar de meeste van ons op jou leeftijd niet aan kunnen evenaren.
Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.

fail eurovision song contest GIF by NDR
Baby Reaction GIF

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 19
Dat zal allemaal wel, maar 0 stemmen komt toch wel erg hard aan. Ik had me er mentaal al op voorbereid dat ik misschien wel eens laatste zou kunnen worden, omdat ik mijn doel duidelijk niet heb gehaald, want slechts 1 kg aangekomen. Maar dit... ik ga er even goed over nadenken of ik überhaupt nog iets te zoeken heb op een bodybuilding forum.

Baby Reaction GIF
Het verbaasd me dat er niet meer deelnemers 0 stemmen hebben gekregen. :trollface:

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 11

Baby Reaction GIF
Fiets of hardloopforum is misschien wel beter.

Ja ik hoor daar ook bij 😎

Bijlagen

• 200.gif
    200.gif
    899,1 KB · Weergaven: 16
  • Heart
Waarderingen: Onit
Gefeliciteerd winnaars.

Gefeliciteerd winnaars 👏👏👏

• Like
Waarderingen: K82

Soortgelijke topics