MuscleMeat

winny extra bij kuur

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
ben bezig met de 8weken kuur:

sustanon om de 6dagen gedurdende de hele 8weken
5weken lang 25mg dianabol p/d

gaat tot nu toe nog niet echt zo lekker als ik zou willen.. :mad: voeding enzo is goed want ik weet op zich wel wat ik doe nu was ik aan het denken er extra winny bij te pakken dan zou de kuur er zo uit gaan zien!

10 weken sustanon om de 6dagen
als de dianabol stopt de laatste 5weken winny erbij te pakken zat te denken aan 2x p/w 2ml

dit idee had ik omdat je receptoren naar enkelen weken verzadigd zijn mede reden hoeze je de laatste weken minder groeit hiermee wou ik even weer de kick in de kuur gooien..

maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.. advies graag

grt eddy

Wat is de dossering voor sust? 25 mg d bol is niet zo effectief

Is dit je eerste kuur?

Als je nu niet veel massa wint dan zal winny daar ook niet veel aan toevoegen!

• Topic Starter Topic Starter
ohja klopt 250mg sus..

nee is eigenlijk zo ongeveer mijn 2de kuur..

ik d8t dat dit mischien een positief effect zou hebben omdat de winny weer even heel wat anders is dan mijn lichaam nu aan gewend is

was aan het denken dat de winny er ook voor zou zorgen dat ik iets beter de gewonen massa vasthoud

Kan me voorstellen dat je hier niet zoveel plezier van hebt; Sustanon is opgebouwd uit 4 esters die ieder apart van elkaar geactiveerd worden; langzame en snelle esters dus.
Wat er dan netto n je lichaam actief is is niet veel, want elke ester is maar met hooguit 80mg vertegenwoordigd. Verder houdt Sustanon redelik wat water vast.
Tel daarbij op 25mg dboll, óók een waterretentie-roid, en je kunt op je vingers natellen dat dat geen mooi resultaat geeft.

Winstrol maakt gewonnen massa wat harder. Aangezien je klaagt over het gebrek aan gewonnen massa heeft dat dus niet veel zin.
Je zegt ook niet in welke week je zit, want als jet er nog niet al te lang mee bezig bent zou je wat omschakelingen kunnen maken.
Het is altijd raadzaam, zeker bij je eerste paar kuren, om advies te vragen van anderen voordat je ermee begint.
Dat bespaart je een hoop tegenslag en teleurstelling.

eddycaminos zei:
ohja klopt 250mg sus..

nee is eigenlijk zo ongeveer mijn 2de kuur..

ik d8t dat dit mischien een positief effect zou hebben omdat de winny weer even heel wat anders is dan mijn lichaam nu aan gewend is
Met sus moet je zeker op 500 mg voor een tweede kuur, de piekdosis is zoiezo al lager bij sus door de verschillende esters (wat dbc zegt).

Als je nog vroeg in de kuur zit verhoog dan direct naar 500 mg/6 dagen of 250mg /3 dagen , d-bol 30-35 mg/dag en die dosis zou ik in 2 x per dag nemen.

Wat de winstrol aangaat: denk niet dat je daarmee kilo's gaat winnen, ja misschien als je winny only doet 3 of 4 kilo afhankelijk van je dieet, en dagdosis. Als je winny stackt doe dat dan in de laatste 4 weken en min. 50 mg/ ed of 100 mg eod. Maar nogmaals dit heeft meer nut als de rest van je kuur productief is, om de massa hard te maken.

eddycaminos zei:
ben bezig met de 8weken kuur:

sustanon om de 6dagen gedurdende de hele 8weken

gaat tot nu toe nog niet echt zo lekker als ik zou willen.. :mad: voeding enzo is goed want ik weet op zich wel wat ik doe nu was ik aan het denken er extra winny bij te pakken dan zou de kuur er zo uit gaan zien!

10 weken sustanon om de 6dagen
als de dianabol stopt de laatste 5weken winny erbij te pakken zat te denken aan 2x p/w 2ml

dit idee had ik omdat je receptoren naar enkelen weken verzadigd zijn mede reden hoeze je de laatste weken minder groeit hiermee wou ik even weer de kick in de kuur gooien..

maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.. advies graag

grt eddy

Na 4 weken sus deruit en 500 mg enanthate 25 mg d-bol is voldoende houden zo neem er een eiwit spaarder bij 200/400 mg Nandrolone of boldenone.pw

hij zit in week 3 dacht ik;correct me eddy?

ben morgen precies 3 weken bezig... heb vandaag gewogen en ben in het totaal nu 4.5kg bijgekomen.. dus mischien valt het nog wel mee en ben ik gewoon aan het trippen...

maar voor extra massa heeft de winny dus geen nut.. wel logische want winny is geen echte massa.. i d8t alleen dat het om switchen tussen roids een positief effect zou hebben ... maargoed

zou de winny in de laatsten weken wel een positief effect kunnen hebben op het bewaren van de gewonnen massa??

winny na sust! niet tijdens....

winny na de sus?? leg uit??

ik heb 8weken sus dus dan zou ik denk ik om een beetje effect van die winny te hebben toch al 4 weken erachter aan moeten gooien..

toch wel lang dan 12 weken kuuren..

eddycaminos zei:
winny na de sus?? leg uit??

ik heb 8weken sus dus dan zou ik denk ik om een beetje effect van die winny te hebben toch al 4 weken erachter aan moeten gooien..

toch wel lang dan 12 weken kuuren..

12-14 weken is oké, als ik de financiële middelen had kuurde ik 24 weken :D

En als je 4 weken winny erachter gooit, wordt je ietsjes sterker en droger en harder..ik zou persoonlijk gaan voor 150 mg wekelijks.Dus 50mg eod.

Levrone@

Levrone@ zei:
12-14 weken is oké, als ik de financiële middelen had kuurde ik 24 weken :D

En als je 4 weken winny erachter gooit, wordt je ietsjes sterker en droger en harder..ik zou persoonlijk gaan voor 150 mg wekelijks.Dus 50mg eod.

Levrone@

ja dat zou perfect zijn zeker na een sustanon dianabol kuur is het al moeilijk genoeg de massa vast te houden

eddycaminos zei:
ja dat zou perfect zijn zeker na een sustanon dianabol kuur is het al moeilijk genoeg de massa vast te houden

Gozer, dat zit tussen je oren! Je kan alles vasthouden, ik hou altijd alles vast op 1 á 2 kilo na (vocht).

Hierbij wat tips:

- Blijf goed dooreten na de kuur, gooi ietjes de carbs omlaag..maar blijf veel eiwitten vreten!

-Verlaag de setjes en de trainingen na de kuur, als je tijdens de kuur bijv 5 keer per week trainde á uur, verlaag het nu naar 3 keer per week á drie kwartier training.

-Blijf goed slapen, vermijd zoveel mogelijk stress.

-Zorg voor een goede nakuur! (de belangrijkste!)

Levrone@

yep goede nakuur met nolva EN clomids...

daarnaast...de winstrol is al wat anti-oestrogeen... dus daar haal je al wat voordeel uit. Tevens het ''harden'' van je spieren is ter behoud van je massa...
Je zou hierbij nog wat primo kunnen zetten....
maar da's mijn idee.
en ja, het klopt, als de receptor verzadigd is.... dan slaat een andere AS soort weer goed aan... zo kan je dus mooi, verschillende soorten AS combineren (samen nemen en soort synergy werking veroorzaken) en/of andere AS na elkaar nemen en de receptor weer opnieuw bestoken.
Weet wel wat je neemt; DECA en Boldenone/EQ gaat dus bijvoorbeeld niet samen... schijnt bloedvaten dicht te knijpen... :(
anyway...
sust en D-bol nemen, en vervolgens de winstrol EOD of ED...

grt,
jw

je had trouwens ook ipv die nutteloze watervasthoudende dbols, hier boldenone OF deca kunnen gebruiken... was naar mijn mening beter geweest...

grt,

jw

normaal lees je 8/10weken max omdat je lichaam anders te lang zonder eigen test zit??? winny onder druk je eigen test wel minimaal dus.. maargoed wil toch een beetje gezond blijven.. maar dat maakt dan niets uit denken julie??

winny was 50mg de ml als ik me niet vergis dus dat zou betekenen bij eod dat ik voor 4weken ongeveer 14flesje's a 1ml nodig zou hebben...

grt eddy

jweigeman zei:
je had trouwens ook ipv die nutteloze watervasthoudende dbols, hier boldenone OF deca kunnen gebruiken... was naar mijn mening beter geweest...

grt,

jw

nou ik beschouw dbol niet als nutteloos.. dus dat scheelt dan wel he..

eddycaminos zei:
maar voor extra massa heeft de winny dus geen nut.. wel logische want winny is geen echte massa.. i d8t alleen dat het om switchen tussen roids een positief effect zou hebben ... maargoed

zou de winny in de laatsten weken wel een positief effect kunnen hebben op het bewaren van de gewonnen massa??
Bwa, ikzou het in dit geval beetje geldverspilling vinden, maar 2 weken aan 50 mg ed net voor je nakuur en net na je kuur zal wel positief werken.

Terug
Naar boven