Ok dan ben ik te vroeg begonnen goed ik geef het toe, lieg tenminste niet over me stats en 9 van de 10 zijn te vroeg begonnen met kuren. Waar jij er waarschijnlijk ook 1 van ben. En defineer "te vroeg kuren" wanneer ben je er dan klaar voor volgens jou? Als we het zo gaan bekijken begin je alleen niet te vroeg met kuren als je eenmaal je max naturel stats heb gehaald en dan pas je 1e kuurtje gaat gebruiken. en waarschijnlijk ben jij er daar ook geen 1 van (zoals 99 van de 100 bbers).. (Niks persoonlijks tegen jou gericht)
En wat betreffendedat ik te vroeg ben begonnen met kuren, ben blij dat et maar een winny kuurtje geweest is en geen zwaardere test e kuur (doel ik op de groei enniet op wat et met je lever enz doet). Zoals ik zij ga ik daar pas aan beginnen als ik +85 ben. Reden dat ik er blij om ben is dat ik gewoon nog het maximal le uit me 1e kuur spuit kan halen omdat ik er toch nog mee gewacht heb. Dat ik domme vragen stel en dat dat onverantwoordlijk is wat voor idee ik in me kop had mag je me zeer zeker op afrekene, graag zelfs want ik wil me lichaam niet verzieken!

en spijt dat ik me 1e winny kuur "te vroeg" heb gedaan heb ik zeer zeker niet, enige spijt heb ik dat ik het na me kuur niet goed aangepakt heb ( door omstandigheden ) margoed daar leert de mens weer van en dat zal me ook zeer zeker niet gebeuren.