rotterdambb
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Vetpercentage
- 12%
Ik zit erover te denken om in de 1e week van juni de volgende kuur te pakken:
week 1-8 50mg winny per dag.
Edit, Misschien maar 6-7 weken omdat het toch een klap voor je lever is.
Nakuur is niet echt nodig geloof ik he of toch nog wat nolva erbij gooien?
De reden waarom ik een winy only kuur pak is dat ik eind mei een weekje weg ben en dan begin juni terug ben, en denk ergens eind juli of ergens in augustus op vakantie ga.
Eigelijk wou ik test-e + winny kuur pakken maar dat ga ik niet redden qua tijd ben ik bang.
Het is overigens mijn 1e kuur dus ik vind het niet erg om een winny only kuur te pakken zo kan ik ook kijken wat het met me doet en of ik het wel iets vind..
Me doel is wat droge massa pakken en een stuk droger komen te staan.
Dan pak ik over een halfjaar wel me een goede volwaardige massa kuur zoals test-e met winny erbij of test-e only.
week 1-8 50mg winny per dag.
Edit, Misschien maar 6-7 weken omdat het toch een klap voor je lever is.
Nakuur is niet echt nodig geloof ik he of toch nog wat nolva erbij gooien?
De reden waarom ik een winy only kuur pak is dat ik eind mei een weekje weg ben en dan begin juni terug ben, en denk ergens eind juli of ergens in augustus op vakantie ga.
Eigelijk wou ik test-e + winny kuur pakken maar dat ga ik niet redden qua tijd ben ik bang.
Het is overigens mijn 1e kuur dus ik vind het niet erg om een winny only kuur te pakken zo kan ik ook kijken wat het met me doet en of ik het wel iets vind..
Me doel is wat droge massa pakken en een stuk droger komen te staan.
Dan pak ik over een halfjaar wel me een goede volwaardige massa kuur zoals test-e met winny erbij of test-e only.

Laatst bewerkt: