XXL Nutrition

winny only kuur 50mg per dag 8 weken

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Ik zit erover te denken om in de 1e week van juni de volgende kuur te pakken:

week 1-8 50mg winny per dag.
Edit, Misschien maar 6-7 weken omdat het toch een klap voor je lever is.

Nakuur is niet echt nodig geloof ik he of toch nog wat nolva erbij gooien?

De reden waarom ik een winy only kuur pak is dat ik eind mei een weekje weg ben en dan begin juni terug ben, en denk ergens eind juli of ergens in augustus op vakantie ga.

Eigelijk wou ik test-e + winny kuur pakken maar dat ga ik niet redden qua tijd ben ik bang.
Het is overigens mijn 1e kuur dus ik vind het niet erg om een winny only kuur te pakken zo kan ik ook kijken wat het met me doet en of ik het wel iets vind..
Me doel is wat droge massa pakken en een stuk droger komen te staan.

Dan pak ik over een halfjaar wel me een goede volwaardige massa kuur zoals test-e met winny erbij of test-e only.:)

Laatst bewerkt:
liever na je vakantie pakken in combinatie met test E.
dan kan je je volop op je kuur concentreren, gaat je beter bevallen

1-4 winny 40mg pd
1-10 test E 500mg ew

12-16 nolva 20mg pd

• Topic Starter Topic Starter
Niet goed om deze voor me vakantie te pakken?
ik wou eigelijk deze kuur voor me vakantie pakken en dan een halfjaartje wachten en dan volop knallen zoals je ongeveer hierboven zet.
maar dit wordt me afgeraden dus?

Lekker 8 weken 17aa, weer typisch voorbeeld hoe het niet moet.... Maar ja de breezers ontwaken zoals ieder jaar, temperatuur gaat richting 15 graden....

ga ergens anders bijdehand doen, zoals je kan zien heb ik eronder vermeld dat ik erover denk om het 6/7 weken te pakken omdat het toch een klap is voor je lever

Oh ik bijdehand? Kerel je weet helemaal nix. Open dan geen topic met 8 weken, dan 7 dan 6..... Je weet niet eens wat je wilt,
Suc6 met je flut kuurtje waar je niets aan over houd hehhe

Topic 10000000000 over winny only, 80x pw. Antwoord ook voor jou.... Crapkuur heb je nix aan,.... Zo nu wel beter beantwoord?

kzou nog een weekje wachten dan word de temp. 20+ faggotbrah

en waarom zou ik niks weten?
ik zie genoeg mensen die er zeer tevreden mee zijn, hoe weet je wat me doel van deze kuur is? en waarom zou ik er in niks mee overhouden?
en hoe kom je er in godsnaam bij dat ik naar een zuip vakantie ga? drink ik uberhaupt wel?
ga ergens anders lopen k*tten of hou je reactie voor je

maargoed laat maar zitten voor goede info hoef ik niet op dit forum te zitten

bier als nakuur kan geen kwaad en tuurlijk ga je er wat aan overhouden :) extra laagje vet

einbein je moet je muil houden je begint me te vervelen
ga ergens anders mensen lopen vervelen achter je computertje;)

Nee je info is slechts een mededeling dat je een winny gaat doen, verder zie ik geen vragen die niet meer dan 100000x beantwoord zijn.

Suc6 iig

Ik kom nog meer bij in vvm als ik drolle ga legge dan dat jij met een winny kuurtje..Ga je inlezen kindje en kom dan terug. met je grote muil achter je computertje;)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 12:28 ----------

Ik zit erover te denken om in de 1e week van juni de volgende kuur te pakken:

week 1-8 50mg winny per dag.
Edit, Misschien maar 6-7 weken omdat het toch een klap voor je lever is.

Nakuur is niet echt nodig geloof ik he of toch nog wat nolva erbij gooien?

De reden waarom ik een winy only kuur pak is dat ik eind mei een weekje weg ben en dan begin juni terug ben, en denk ergens eind juli of ergens in augustus op vakantie ga.

Eigelijk wou ik test-e + winny kuur pakken maar dat ga ik niet redden qua tijd ben ik bang.
Het is overigens mijn 1e kuur dus ik vind het niet erg om een winny only kuur te pakken zo kan ik ook kijken wat het met me doet en of ik het wel iets vind..
Me doel is wat droge massa pakken en een stuk droger komen te staan.

Dan pak ik over een halfjaar wel me een goede volwaardige massa kuur zoals test-e met winny erbij of test-e only.:)

One word. LOL.

einbrein bedankt voor je info
in waardeer het zeeeeeeeeer:)
held!

Ik kom nog meer bij in vvm als ik drolle ga legge dan dat jij met een winny kuurtje..Ga je inlezen kindje en kom dan terug. met je grote muil achter je computertje;)

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 12:28 ----------

[/B]

One word. LOL.

drie onnozele reacties in deze topic die niks met de topicstarter zijn vraag te maken hebben. waarom? ga toch ergens anders lullen.

juist dat dacht ik dus ook precies, als je het er niet mee eens bent of het niet slim vind kan dat best en kan je dat gerust zeggen. maar gaa niet populair lopen doen en de lolbroek uithangen..
snap ook niet dat de moderators hier niks van zeggen, wekt een hoop irritatie op het forum en zie het vaak genoeg voorbijkomen.

Maargoed word dit wel afgeraden als 1e kuur dan? ik ga erna op vakantie, kan een paar weken erna zijn maar ook anderhalve maand ofzo..
word sowieso geen zuip vakantie, gewoon een relax vakantie met en paar dagen wat biertjes of baco's ofzo.. geen party all the time vakantie dus:)

Laatst bewerkt:
Hey rotterdambb,

trek het je niet aan van die bende "pro's".
Ze denke dat ze de man zijn en proberen op een onaangename manier hun belangstelling te tonen.
Wat jijwil 50 mg is zeker goed genoegals je doelstellingen niet te hoog liggen.
Ikzelf ga var only beginnen half mei op 50 mg e.d
Het hangt er gewoon vanaf wat je doelstellingen zijn en ik vind het zelfs verstandig dat je met een winny only begint en niet direct aan de test enz.... gaat zoals al de "pro's hier beweren.
Een vriend van mij heeft 750 mg test only gedaan en heeft gyno gekregen dus laat die rommel.
Ik zeg niet dat een 17aa goed is maar opde dosis die jij gaat nemen is het zeker niet zo erg.
Gewoon doen en hou me op de hoogte wat je resultaten zijn ;)

Hey rotterdambb,

trek het je niet aan van die bende "pro's".
Ze denke dat ze de man zijn en proberen op een onaangename manier hun belangstelling te tonen.
Wat jijwil 50 mg is zeker goed genoegals je doelstellingen niet te hoog liggen.
Ikzelf ga var only beginnen half mei op 50 mg e.d
Het hangt er gewoon vanaf wat je doelstellingen zijn en ik vind het zelfs verstandig dat je met een winny only begint en niet direct aan de test enz.... gaat zoals al de "pro's hier beweren.
Een vriend van mij heeft 750 mg test only gedaan en heeft gyno gekregen dus laat die rommel.
Ik zeg niet dat een 17aa goed is maar opde dosis die jij gaat nemen is het zeker niet zo erg.
Gewoon doen en hou me op de hoogte wat je resultaten zijn ;)

Kijk dat zijn reacties waar je wat aan hebt:)
Ik trek me er ook niks van aan, van dat soort mensen hoef ik niet eens advies.

Ik ga de 1e week van juni beginnen en ik zal zeker een log gaan bijhouden.

Mij leek he juist ook goed om dit als 1e kuur te pakken.. Velen zeggen zonde want je 1e kuur moet gelijk goed zijn en veel massa pakken, Ik wil gewoon eerst even kijken wat dit met me doet en hoe het me bevalt enzo en als het me bevalt kan ik over een halfjaar ofzo wel een lange kuur met lange esthers gaan pakken.
Ga je ook een logje bijhouden? dan ga ik hem zeker volgen i.i.g.
succes!

damn, het niveau hier is echt om te huilen.
als je toch niks doet met de adviezen die worden gegeven, waarom post je die onzin..
we proberen alleen maar te helpen kerel

Terug
Naar boven