Fitness Seller

Winny only VS Anavar only kuurlog

kan ook in caps,is imo gewoon duur tov eigen merk bruistablet van apotheek.

aaah okeej in iedergeval bedankt voor de info zo leer je weer wat :D ik ga dan gewoon effe na de apotheek en haal wat jij zij in bruistablet tnx

Zo zie je maar Jochi, is je log toch nog informatief geworden :P j/k

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad weer wat geleerd:-)

Update:
Laatste dagje winny ;-(
Morgen beginnen met nakuren was wel weer een hele ervaring!!

kijk netjes en hoe is het je allemaal bevalen ? ik heb net me eerste prik gehad

Ja wel oke ik had wel wat minder sides verwacht maar het resultaat is er dus ben erg tevreden vandaag begonnen met nakuren!

Eerste prik en hoe ging het?

kiek mooi zo . ja ging weer fijn is 2e spuit kuur was wel weer effe beetje zenuwachtig voor de eerste prik weer maar ging weer super geen bloed of spul wat mee trug kwam.

wanneer komen die pics jochi, je stats horen al goed aan in iedergeval!

Ja wij willen foto's zien :D

Succes alvast met je nakuur!

Hahaha zal is kijken of ik dat ga doen word me log wel alleen maar beter van he?! Ik kan alleen echt niet pose!!

doe dan gewoon een ontspannen front en back, zorg alleeen wel dat het duidelijk is

jochi hoeveel kilo ben je nu totaal aangekomen dan

Ga er over nadenken! Ik moet me nog wegen maar dat ga ik volgende week doen! Laatste meet woog ik 86 kg 9,4%

ben even benieuwd wat nu je voorkeur is. Anavar of de winny? Ik volg je blogje nu al eventjes. Je gewrichten voelen met de anavar minder droog aan.

Jochi, leeft u nog?

Hey man, ja natuurlijk leef ik nog haha had helaas wat minder tijd om te posten heb het erg druk gehad! Ben in middels klaar met nakuren en heb wel lekker door kunnen trainen! Ik ga morgen even een schema posten van de verschillen de sides enz en geef ik mijn menig over de 2.
Keep you all posted

Ben benieuwd naar je update.. Zit nu in week 3 van me winstrol 60 mg * einde van me kuur met test e..
Neem ze met grapefruitsap.. Zware krachtvooruitgang.. aan het einde van me kuur..
Maar moet wel zeggen voelde ook mijn eerste kuur de winstrol beter..!!

Las van je onderarm las ik..?

Train je je onderarmen wel?

was ook een kwaaltje bij mij... Sinds ik mijn onderarmen goed train (maak ik de gains van me leven) :P
Heb ik daar weinig last meer van gehad

Vertel meteen ook even de bijwerkingen van de nakuur. Ben benieuwd of je daar last van had..:)

Me aller laatste update:

Heeft lang geduurd maar daar is tie eindelijk!!
Wil bij voorbaat zeggen dat dit mijn mening is en dat dit dus niet voor iedereen geldt!
Ik heb wel exact het zelfde training/voedingsschema gebruikt bij allebei de kuurtjes.

Ik ben begonnen met deze kuur om te kijken wat het verschil is tussen Winny en Anavar In het begin van mij Anavar kuur woog ik 80kg met een vet % van 11 en een beetje. En bij me Winny kuur woog ik 82kg en een vet % van 10.

Winny
Voordelen

Kracht
Pomp
Definitie

Nadelen

Snel agressief
Hoofdpijn
Pomp*
Pukkeltjes**

*Pomp in de onderrug kan echt super vervelend zijn,maar door wat taurine kan dat zo opgelost worden.
**pukkeltjes vallen wel mee maar had dit met Winny wel meer dan met Anavar.

Anavar

Voordelen
Kracht
Pomp
Definitie

Nadelen

Hoofdpijn *
Pomp
Pukkeltjes

* hoofdpijn had ik bij alle 2 en drink toch echt 4lt per dag!

Het verschil zit hem in de kleine dingen ik vond bv de kracht die je bij Winny had veel erger en beter dan bij Anavar.
Maar Anavar had ik weer veel minder pukkeltjes en was me definitie iets beter te zien.
Nakuren kan ik slecht vergelijken want bij Anavar heb ik maar 1 week nagekuurd en bij Winny 2 weken.
Vond het herstel van Winny super voel nog steeds dat ik me kracht niet ben verloren en mentaal ben ik er echt nog bij. Bij Anavar was dat anders ik had toen maar 1 week nagekuurd en toen voelde ik me al best snel gedemotiveerd en verloor me kracht ook een beetje(niet heel erg).

Nu het resultaat toen ik begon met Var woog in 80kg en vet 10% toen ik klaar was met dat kuurtje woog ik 84kg en me vet % was 9,3.
Bij het begin van mij Winny kuur woog ik 82kg en had een vet % van 10 en een beetje en dat is nu 86kg en heb vet% van 9,5(ben nu net 1,5 week klaar met me nakuur)
Had graag willen weten of ik die 84kg had vast kunnen houden maar ik ben vlak na die Var kuur ziek geweest.

Dit was mijn kuurlog! Als iemand nun aan me zou vragen wat zou je graag nog een keer willen doen zou ik daar geen antwoord op kunnen geven want ik weet het echt niet. Ze hebben allebei zo zijn voordelen en nadelen misschien een beetje van allebei!

Hoop dat jullie het een beetje hebben gevolgd en er misschien iets van opgeschoten zijn!

Goed logje bro!
Maar waar blijven die pica's nou :D

Terug
Naar boven