Me aller laatste update:
Heeft lang geduurd maar daar is tie eindelijk!!
Wil bij voorbaat zeggen dat dit mijn mening is en dat dit dus niet voor iedereen geldt!
Ik heb wel exact het zelfde training/voedingsschema gebruikt bij allebei de kuurtjes.
Ik ben begonnen met deze kuur om te kijken wat het verschil is tussen Winny en Anavar In het begin van mij Anavar kuur woog ik 80kg met een vet % van 11 en een beetje. En bij me Winny kuur woog ik 82kg en een vet % van 10.
Winny
Voordelen
Kracht
Pomp
Definitie
Nadelen
Snel agressief
Hoofdpijn
Pomp*
Pukkeltjes**
*Pomp in de onderrug kan echt super vervelend zijn,maar door wat taurine kan dat zo opgelost worden.
**pukkeltjes vallen wel mee maar had dit met Winny wel meer dan met Anavar.
Anavar
Voordelen
Kracht
Pomp
Definitie
Nadelen
Hoofdpijn *
Pomp
Pukkeltjes
* hoofdpijn had ik bij alle 2 en drink toch echt 4lt per dag!
Het verschil zit hem in de kleine dingen ik vond bv de kracht die je bij Winny had veel erger en beter dan bij Anavar.
Maar Anavar had ik weer veel minder pukkeltjes en was me definitie iets beter te zien.
Nakuren kan ik slecht vergelijken want bij Anavar heb ik maar 1 week nagekuurd en bij Winny 2 weken.
Vond het herstel van Winny super voel nog steeds dat ik me kracht niet ben verloren en mentaal ben ik er echt nog bij. Bij Anavar was dat anders ik had toen maar 1 week nagekuurd en toen voelde ik me al best snel gedemotiveerd en verloor me kracht ook een beetje(niet heel erg).
Nu het resultaat toen ik begon met Var woog in 80kg en vet 10% toen ik klaar was met dat kuurtje woog ik 84kg en me vet % was 9,3.
Bij het begin van mij Winny kuur woog ik 82kg en had een vet % van 10 en een beetje en dat is nu 86kg en heb vet% van 9,5(ben nu net 1,5 week klaar met me nakuur)
Had graag willen weten of ik die 84kg had vast kunnen houden maar ik ben vlak na die Var kuur ziek geweest.
Dit was mijn kuurlog! Als iemand nun aan me zou vragen wat zou je graag nog een keer willen doen zou ik daar geen antwoord op kunnen geven want ik weet het echt niet. Ze hebben allebei zo zijn voordelen en nadelen misschien een beetje van allebei!
Hoop dat jullie het een beetje hebben gevolgd en er misschien iets van opgeschoten zijn!