MuscleMeat

Winny only VS Anavar only kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Zeg wel dat nog 3 weken moet maar ben al bijna door me pillen heen :-( nog 5 dagen en klaar ( klopt ook wel heb namelijk 60 mg per dag genomen)ga beginnen met me nakuur! Morgen maar is even wegen!

Als je kijkt naar begin van deze kuur en me vorige heb ik onwijs veel last van een onstoken tibialis gehad en daarom ben ik nogal voorzichtig met deadliften en squat!

Ben wel benieuwd naar het verschil in jou winst op anavar en winstrol

Ik ben 28 en train nu bijna 8jaar ofzo ik ben vorig jaar voor het eerst begonnen met eerste kuurtje! Waarom zou je al beginnen met kuren je bent nog zo jong?!! Wat zijn je stats?

sq 3x1425,5
dl 3x175
bp 1x100
ohp 3x60

ik wil harder+droger worden zit nu goed qua gewicht en wil alleen nog sterker worden niet ben 1m83 en 85kg @ 12/13%

@lobstar ja ben ook er benieuwd gaat erg lekker moet ik zeggen!

@soldier waarom zou je dan gaan kuren? Hard en droog word je door goed te eten en sterker door een goed trainingsschema! Begrijp het wel met AAS gaat het veel sneller maar je bent 21 zou het lekker zonder AAS proberen!

wat was je winst van anavar en je dosering hiervan?

En wat heb je deze kuur anders gedaan? voeding/schema/etc. o

Ik heb van anavar 3,5kg en 1,5% vet minder overgehouden ben daarna wel aardig ziek geweest waardoor ik 1,5kg ben verloren. Maar des alniettemin aardig goed gegaan! Ik had toen 70mg e/d 6 weken 1 week nakuur, dat was niet zo slim!
Ik heb nu niks veranderd me voeding is het zelfde en heb exact het zelfde teainingsschema erbij gepakt, anders kan ik het niet vergelijken. Heb nu 60 mg e/d en ga 2 weken nakuren.

Hoe voelde je je mentaal bij de anavar kuur? Last van nare dromen of agressie? Ben ik erg benieuwd naar.

Hey man,
Als ik het vergelijk met winny nee totaal niet!! Ik was daar wel van geschrokken je leest nergens dat je van winny erg agressief kan worden maar van winny werd ik echt gek in me hoofd! Nare dromen dat niet zweten wel maar dat had ik met winny ook dat je midden in de nacht zeik nat wakker word.
Nog 4 dagen winny en dan nakuren!!!

Hoe zit het met puisten? heb je hier nog last van gekregen?
Heb van mezelf ook een klein beetje fluffy nipples (niet storend) maar dit zou toch niet erger worden door de winny neem ik aan?

Hey man, ik heb wel wat pukkeltjes gekregen door dit kuurtje maar niet noemenswaardig! Ik weet niet of dat erger kan worden ieder lichaam is anders maar ik had er geen last van iniedergeval!

oke tnx guys

Update vandaag een erg lekkere training achter de rug alles ging aardig makkelijk!! Zo nog even fietsen 25km en dan nog 3 dagen en klaar met kuur!!

Mijn stats toch even snel gewogen 86,3kg vet 9,4% ben benieuwd of ik dit ga vast houden!

Keep you all posted!

Weet niet wat er gebeurd is maar had al last van me tibialis na het hardlopen van gister maar vanmorgen kon ik bijna niet meer lopen zo'n onwijze pomp in me tibialis niet normaal meer!!! Spier staat ****ing strak ! Denk dat het door de winny komt maar weet ff niet wat ik moet doen! Denk namelijk dat het uit me heup komt?! iemand idee ?deegrollen gaat niet want dan schieten de tranen in me ogen!

Herkenbaar, heb ik ook een paar dagen gehad in de laatste paar dagen van mijn Epi Cycle. Eigenlijk hielp niets haha, gewoon ff doorbijten! :o

Hoelang duurde dat? Komt zeker omdat het alle vocht uit je gewricht trekt?! Doorbijten hahah man bijt straks me been door klote gevoel!

Bij mij was het na 2-3 dagen weer weg. Geen idee waar het exact door kwam!

Echt bizar heb dit bij me VAR kuurtje ook gehad maar vele male minder dan dit! Maar bedankt voor je reactie!

Ik heb van anavar 3,5kg en 1,5% vet minder overgehouden ben daarna wel aardig ziek geweest waardoor ik 1,5kg ben verloren. Maar des alniettemin aardig goed gegaan! Ik had toen 70mg e/d 6 weken 1 week nakuur, dat was niet zo slim!
Ik heb nu niks veranderd me voeding is het zelfde en heb exact het zelfde teainingsschema erbij gepakt, anders kan ik het niet vergelijken. Heb nu 60 mg e/d en ga 2 weken nakuren.

Waarom was dat niet zo slim?

Terug
Naar boven