MuscleMeat

Winny only VS Anavar only kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
Hestel was nog best zwaar gek genoeg denk als ik 1 weekje extra had nagekuurd had ik me sneller beter gevoeld

voel je een verschil als je een nakuur erbij neemt of niet?

Ik had geen nakuur na 6 weken winny...2 dagen libido erg k*t daarna weer zo fit als een hoentje :)

Verschilt heel erg perpersoon ik denk dat je dat voor jezelf moet ervaren ik ga nu zeker nakuren( hoop stiekem ook dat me tibialis daardoor sneller hersteld) want vorige x was echt k*t lang erover gedaan voordat ik goed hersteld was!

Jochi, ga je nu 2 weken nakuren?

Ik heb bij mijn VAR ook niet nagekuurd. Heb ik wel spijt van. je voelt je nog best goed, maar ben nu 4 maanden verder en als ik achterom kijk had ik die nakuur eigenlijk echt nodig. Ben dan ook zo goed als alles verloren voor mijn gevoel (als ik al veel had gegained). Maargoed, is ook een leermoment geweest en hoop nu dat er anderen ervan leren.

Wie doet er dan ook var only... :rolleyes: of ben je een vrouw?
Lekker gezond voor je die orals.... en dan ook geen test ernaast nemen... waardoor je er amper wat aan hebt gehad, met als klap op de vuurpijl de schuld geven aan het nemen van geen nakuur... man man man...

nice ben benieuwt naar de echte verschillen ;) en lekker doen wat jij denkt dat goed voor je is als jij allen oral wil doen lekker doen ;)
maar mis is aan de mariadistel ook wat voor je reinigt je lever dat doe ik ook na me kuur ;)

Pffff komt die ook weer hoor ga lekker ergens anders tof lopen doen maar niet in mijn logboek pino! Dankje!

Snielz klopt had ik ook en ik vond ook een erg klote hertel daarom ga ik nu zeker nakuren:-)

@ ramon + 10000000 helemaal gelijk!!

Wie doet er dan ook var only... :rolleyes: of ben je een vrouw?
Lekker gezond voor je die orals.... en dan ook geen test ernaast nemen... waardoor je er amper wat aan hebt gehad, met als klap op de vuurpijl de schuld geven aan het nemen van geen nakuur... man man man...

Heb je een naaldenfetish ofzo?:eek:

Je hebt wel ergens gelijk, maar ik denk dat 80% van de kuurders wel zijn begonnen met een oral-only. Gewoon omdat het een minder grote drempel is dan meteen de spuit erin.

Ik hoef niet gelijk 4m breedte worden en vond VAR leuke kennismaking met AAS! Nu wou ik voor mezelf weten wat het verschil is tussen winny en VAR vandaar! Me streef gewicht is 90kg bij 9% vet! Zit nu op 86,5 bij 9,4% vet en voor dat kleine beetje erbij heb ik geen test e nodig denk ik?!

Je doelen zijn prima te behalen met orals only. En als je het verantwoord doet hoeft er ook geen schade te zijn aan je lever of andere organen. 172 met 90KG en 9% is een mooi streven denk ik :D

Wellicht kun je wel de laatste kg's naturel gainen ;)

Ja is ook wel een haalbaar doel! Weet niet of ik het naturel haal maar ben al weer beetje aan kijken hoe en wat me volgende kuurtje word!

ga je bij je volgende kuur wel prikken of niet ?

Laatst bewerkt:
Ik heb echt nog geen idee???

oke oke mis is het iets tijdens je nakuur ook een potje met mariadistel te kopen reinigt je lever ;)

je moet ook doen wat jij denkt dat je wil doen tog . ik begin vandaag met spuiten en me 3e kuur ik weet nu al wat ik van de winter ga doen wil zowiezo volgentjaar rond de 10 12 % bf zitten waar ik nu op zit weet ik niet ga ik binekort effe laten meten.

Onzin weer over die mariadistel. Die hoeveelheden doen helemaal niets. In ziekenhuizen worden bij vergiftigingen zeer geconcentreerde hoeveelhden sylimarine gebruikt. De caps bevatten daar een schijntje van,qua concentratie.

Beter neem je NAC,voorloper van L gluthion ,dat beschermd de membramen vd levercellen.

hmmm okeeej weer iets bij geleerd.
dan bestel ik die nac voor na het kuren

Laatst bewerkt:
okeej okeej ma ik zag dat je N-acetylcysteïne (NAC) ook gewoon in cabsule vorm kan kopen van het merk now foods is dat niet wat dan of is het beter om fluimacil dan te halen?

Terug
Naar boven