XXL Nutrition

Winny Oral 6Weken/50mg

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

OnlyAesthetics

Cool Novice
Lid geworden
27 jul 2013
Berichten
57
Waardering
4
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Mede bodybuilders,

Ik ben nieuw op het forum, en gister begonnen met een kuur winny.
Ik ga de komende 6weken kuren op winny 50mg per dag, hierna ga ik 2weken nakuren 20mg per dag nolvadex.

Sommige zeggen van nakuur is niet nodig en sommige zeggen van wel, ik ga het gewoon wel doen.
Tijdens de kuur gebruik ik ook taurine, omega 3, Performaxx en glucosamine. Buiten deze producten gebruik ik ook nog whey, en real mass van Gaspari.

Ik ben nu 19jaar en train al ruim 3jaar, waarvan al zeker 1,5jaar goed lettend op mijn voeding en zon 6-7 maanden met voedingsschema. Ik zal de schema die ik tijdens mijn kuur aanhoud morgen in dit topic plaatsen.

Trainingsschema: deze zet ik morgen ook online, ik ga gewoon voor een splitschema. waarbij ik rug/biceps borst/triceps schouder/benen om en om doe, dus iedere spiergroep 2xper week. Buik ga ik om de dag trainen dus buik word ook 3x per week aangepakt.

Op woensdag doe ik geen krachttraining maar cardio.

Verder hoop ik niet van die haat en zeik reacties te krijgen omtrent mijn leeftijd. Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben! Kom niet met 'Je bent nog te jong om te kuren', we weten allemaal dat Arnold op zijn 14-15 de al met Dbol en Primo begon dusja..

Ik zal iedere week fotos uploaden en minimaal iedere 2dagen vermelden wat ik die dag heb gedaan blabla.


Morgen zet ik dus mijn voedingsschema en trainingsschema's online.


Dag 1: Ik ben gister begonnen met de kuur en heb 30mg genomen puur om te kijken hoe mij lichaam gaat reageren, ik had een paar uur later fftjes last van hoofdpijn zo'n 30-45min, als ik mijn hoofd schudde leken mijn hersenen tegen mijn schedel geplet te worden, maar gelukkig was t snel over.

Verder heb ik nergens last van gehad.



Dag 2 (vandaag): Ik heb vandaag weer 30mg genomen rond 10u smorgens, heb na de training zon 30-40min last gehad van hartkloppingen ik weet niet waardoor dit kwam, zonder dat ik mijn hand op mijn borst zette voelde ik m al kloppen, gelukkig is dat nu voorbij. Heb verder geen last van hoofdpijn oid gehad vandaag.
 
gooodluck, krachtstats?
 
Kom niet met 'Je bent nog te jong om te kuren'? Je bent te jong, eigenwijs stuk vreten.
Als je vet op 16% zit zou je er een cut kuur van kunnen maken. 8weken op 50mg met je eiwitten lekker hoog en je kh laag. Je kan dan flink in vet zakken en toch op gewicht blijven.
Waarschijnlijk drink je niet genoeg, vandaar de hoofdpijn.
Suc6 met je kuur, hoop dat het je veel gaat brengen!
 
Wel veel water drinken en succes met je kuur :)
 
19 jaar?

Succes?

Wat Arnold deed op 14-15 jaar is zijn zaak, maar hier op het forum niet onder de 21.
 
Kom niet met 'Je bent nog te jong om te kuren'? Je bent te jong, eigenwijs stuk vreten.
Als je vet op 16% zit zou je er een cut kuur van kunnen maken. 8weken op 50mg met je eiwitten lekker hoog en je kh laag. Je kan dan flink in vet zakken en toch op gewicht blijven.
Waarschijnlijk drink je niet genoeg, vandaar de hoofdpijn.
Suc6 met je kuur, hoop dat het je veel gaat brengen!

Stel hij doet idd een cut kuur. Hoe ga je dan verder na die 8 weken? Hoe eet je verder om op dat lage percentage te blijven? Lean bulk iets boven onderhoud?
 
Verder hoop ik niet van die haat en zeik reacties te krijgen omtrent mijn leeftijd. Ik weet heel goed waar ik mee bezig ben! Kom niet met 'Je bent nog te jong om te kuren', we weten allemaal dat Arnold op zijn 14-15 de al met Dbol en Primo begon dusja..
Ohja want Arnold deed het, dus het is veilig/normaal? Wat een logica hier! Wacht maar lekker tot je endocrien systeem beter ontwikkeld is.
 
Dicht conform de forumregels.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven