AndroidHealthClinic

Winny samen met anapolon

Bezoekers in dit topic

Het heeft bij een beginner gewoon geen **** zin. Slin in combi met GH zal podiumathleten die op normale hoeveelheden as niet meer groeien dat extra geven. Slin bij een beginner toevoegen is gewoon een onnodig risico.

Dboll geeft je kracht, vet en water. Ideaal als kickstart in een massa cycle. Winstrol is het tegenovergestelde. Harde droge massa, ideeal voor een cuttingcycle.Wat wil je nou?? Een beetje meer waardering voor de zelfbescherming die admin je geeft zou geen kwaad kunnen. Stank voor dank..
 
Originally posted by Cagri51
wat had je je dan voorgesteld? Als het maar oraal is
Ik heb een oral only gepost op de vorige pagina.

Maar ben er zelf geen voorstander van. Je kan ook maar weten welke kuur iemand kan doen als je het doel eerst weet. Ie. droogtrainen of bulken.
 
Als hij droge spiermassa wilt zonder vocht toename en vet, kan je dan bijv. ook anadrol/dianabol met winstrol nemen. Gewoon een vraagje uit interesse.


Ik ben naturel en zal dat altijd blijven
 
ja dat kan je wel nemen maar dan krijg je geen droge spiermassa en het is een beetje lullig voor je lever om hem zo te behandelen
 
en als je geen tabs maar depot gebruikt?
 
bijv. Winny met anadrol en proviron. goed nakuren met clomid en nolvadex,
 
abombs op 150 mg, dat wordt een ritje ehbo, als je voor het eerst aan de aas gaat, begrijp niet dat mensen er zo licht over denken, zijn gvd geen tikkels.

Grtz
 
Originally posted by admin
Zie je het dan niet? Je bent aan je eerste kuur bezig en je denk aan zaken als anadrol en insuline! Dit zijn stoffen die worden gebruikt door ervaren gebruikers.
Als je nu al met dit soort kuurtjes bezig bent, wat ga je dan doen over 5 jaar? Begin eens wat rustiger, groeien zal je toch wel hoor, daar heb je nog geen SLIN of A bombs voor nodig.
Ik heb je in mijn laatste post een voorbeeld laten zien van een oral only, omdat je daarop staat. Heb je dit eigenlijk gelezen of interesseerd het je niet?

:thumb: :thumb: :thumb:

Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven