AndroidHealthClinic

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

Altijd mooi die 'feiten' die geen feiten zijn maar wel een eigen leven gaan leiden. In Rotterdam is 55% van de Marokkanen tussen de 18 en 24 jaar weleens in aanraking met de politie gekomen. Hoppa om het makkelijk te maken trekken we dat maar even landelijk door en om het nog makkelijker te maken wordt er ook nog even 90% van gemaakt. Alsof het cumulatief is. Ja rekenen blijft een vak.

En ja 55% is veel te hoog maar Rotterdam is wel 1 van de onveiligste steden van Nederland en die 55% is dus waarschijnlijk het uiterste. Het gemiddelde ligt een stuk lager, rond de 20%. Wat ook nog steeds schrikbarend hoog is.

En dan heeft HardcoreNl het ook nog over goochelen met cijfers :roflol:

:roflol:

van de 'marokkaans' nederlandse jongemannen is 55% wel is in aanraking met de wouten geweest. En dit is dan van 2008 geloof ik , alleen in 2008, dus als die wat in 2007 gedaan heeft staat ie er niet bij. Dus 90% is zo gek nog niet

55% Marokkanen in aanraking met politie in R'dam

De Volkskrant opent met het nieuws dat bijna 55 procent van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam in aanraking is gekomen met de politie, op verdenking van een delict.

Voor Antilliaanse en Surinaamse Rotterdammers in dezelfde leeftijdscategorie geldt dat voor 40 procent, voor autochtonen voor 18,4 procent. Dat blijkt uit een berekening door hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk, die de cijfers "schrikbarend'' noemt.

In R'dam ja :)! Erg oke, maar goed dat overdreven gedoe altijd vind ik een beetje simpel overkomen altijd.

1. Alles over de immigratiestop, mensen uitzetten e.d kan nooit gebeuren in een democratie als onze, dit weet Wilders want dom is hij zeker niet, integendeel.
2. Dat gezeik over Europa, dat klinkt allemaal leuk met de gulden betalen en geen Europese samenwerking, maar dit doen we al sinds '45 en in deze tijd van mondialisering is het alleen maar wenselijk om samen te werken. (Hoe dit gebeurt kan je daarentegen weer wel kritiek op hebben)
3. Het meest belachelijke is nog wel ontwikkelingshulp afschaffen. Hoe kan je schaamteloos dit verkondigen, als je kijkt dat dit 1% o.i.d van de begroting is.
4. Verder is zijn populistische toon, zijn belachelijke uitspraken tegenover bijv. Turkije (dat minstens net zo'n geseculariseerde STAAT is als NL) bijzonder slecht voor het imago voor NL. En dan kan je zeggen dat dit niet boeit, maar dit boeit nou eenmaal wel.

Zo, ik moet weg, maar ik kan nog wel even verder gaan.

Ok, helder.

1. De tijd zal het leren.Wetten kunnen in no-time aangepast of vervaardigd en aangenomen worden, of dat in deze gaat gebeuren is de vraag maar de mogelijkheid bestaat.
In europees verband bezien, Duitsland bijvoorbeeld zet o.a. asielzoekers die te regelmatig met justitie in aanraking komen, zonder pardon uit.Persoonlijk vind ik dit een acceptabele maatregel.

2. Dat is een loos argument imo.De gemiddelde nederlander is er met de toenemende vereuroperisering niet beter van geworden.
De enige europeanen die zich sinds 1945, met succes vind ik, ver hebben gehouden van de europese eenwordingsdrang, zijn de zwitsers.Zij bewijzen dat het niet nodig is om maar mee te doen met een suffe politieke trend als een europese unie of ook jouw mondialisering.
Het met de gulden betalen verhaal is denk ik meer bedoeld geweest om de mensen aan het denken te zetten en in dat geval heeft het blijkbaar gewerkt.

3.Elk procentje wat je niet persé in een bodemloze put als bijv. ontwikkelingshulp of een koningshuis, hoeft te gooien is er één.

4.Dat er mensen zijn die een aversie tegen de persoon Wilders hebben moge duidelijk zijn.Hetzelfde heb ik met Balkenende, als ik dat zuinige snoetje, dat kapsel, die bril en dan dat sneue stemgeluidje op tv krijg moet ik zappen.Verder vind ik dat alle politici populistisch overkomen.
Als jij al vindt dat Wilders slecht is voor het imago van nederland, wat denk je dan dat Desi Bouterse met het imago van Suriname doet?Suriname waar btw een redelijk deel van die ene procent -ontwikkelingshulp- naar toe gaat.

...

Alleen dit al he...
Alsof er in marokko plaats is voor een andere geloofsbelijdenis dan de islamitische, in welke vorm dan ook,.
.

:roflol: Er is in marokko ook plaats voor christenen en joden hoor, al is het maar een heel klein percentage van de bevolking.....

Weleens in Marokko geweest? Hier is 90% van de marokkanen geen hand voor ogen waard maar daar is het eerder zo dat 90% normaal kan doen.

Haha klap in gezicht van marokkanen... nou die klap kan wat mij betreft niet HARD genoeg aankomen :D

Marokkanen... en moslims in zijn algemeenheid die zich inzetten voor de staat en zich gedragen hoeven zich namelijk niet aangesproken te voelen. Wilders is er niet op uit deze mensen iets te maken. Het gaat om dat asociale rifgebergte tuig dat de boel verziekt die hij het land uit wil fl*kkeren. En daar ben ik het 100% MEE EENS

die grote winst voor de pvv en Geert Wilders doet me aan iets denken maar ik kan het zo niet benoemen

wilders-retro.jpg

dat haar staat hem wel goed trouwens.

De grote winst van de PVV maakt Marokkaanse Nederlanders verdrietig en boos

arme marokkanen, zijn ze nu verdrietig? :roflol:

:roflol: Er is in marokko ook plaats voor christenen en joden hoor, al is het maar een heel klein percentage van de bevolking.....

Weleens in Marokko geweest? Hier is 90% van de marokkanen geen hand voor ogen waard maar daar is het eerder zo dat 90% normaal kan doen.

Zal waarschijnlijk geen bevolkingsgroep van betekenis met invloed zijn, ws ook door hun geringe aantal.
Ik ben nooit in marokko geweest nee, het fenomeen dat de gelukszoekers, opportunisten en ander afval hier naar toe komen, schijnt wel voor meer van dat soort landen op te gaan.

Vinden jullie dat zo gek dan?

Ik zou ook angstig worden als oudjes beroven, in elkaar staan en drugs runnen eindelijk bestraft word.

die grote winst voor de pvv en Geert Wilders doet me aan iets denken maar ik kan het zo niet benoemen

http://1.bp.blogspot.com/_7gMfGRr71jk/SOEdDRwcEUI/AAAAAAAAGS0/7VLKJhVnZRA/s400/wilders-rIMG][/QUOTE]

Toen was je nog niet geboren joh, kun je niks over zeggen hoe het was.

Net weer opsporing verzocht. Het woordje wat je het vaakst hoort is getint

Als je de irritatie en plaats vervangende schaamte kan weer staan om het filmpje af te kijken zie je Osdorp staan. A'dam west dus.

Terug
Naar boven