AndroidHealthClinic

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

ja man, in marokko mag je ook je geloof niet beleiden, dus ze moeten zich niet aanstellen. (karma voor dit brutale argument?)

Ik verwacht eigenlijk nog wel een commentaar van een marokkaans nederlandse mede-forummer.

Stelletje dramaqueens weer op DBB :D .

Ten eerste, zal Wilders comprimieen met andere partijen moeten afsluiten om ueberhaupt onderdeel te kunnen zijn van diegenen die het beleid gaan voeren. Ten tweede, alleen die groep die constant de wet overtreedt worden aangepakt. Ten derde, binnenlandse problemen zouden voorrang moeten hebben op externe problemen.

Wilders all the way!!

Ik zie het probleem nooit zo. Ze hebben toch een dubbel paspoort en beschouwen marokko als hun vaderland. Dan is het toch geen probleem om het tuig het paspoort af te nemen en ze een plezier te doen door ze op het vliegtuig richting vaderland te sturen.

Nee, we komen nooit buiten en wonen allemaal in dorpjes waar geen allochtonen wonen. Oh wacht dat was juist andersom.

Maar goed nu krijgen de Marokkanen ook eens klappen.

Wilders is overal groot, ook in de randsteden, maar daar zijn de PvdAers uiteraard in de meerderheid. Rara hoe ken da?

Wilders is overal groot, ook in de randsteden, maar daar zijn de PvdAers uiteraard in de meerderheid. Rara hoe ken da?

Je moet het ook niet allemaal willen overdrijven verder met je overal groot, 24 zetels is nu ook weer niet dat je zeg een aandeel van heb ik jou daar. Dat is nu wellicht minder zichtbaar doordat de kleinere partijen allemaal betrekkelijk veel zetels hebben weten te krijgen en de twee grootste partijen eigenlijk relatief klein zijn. Door de versplintering lijkt 24 enorm, terwijl het toch echt zo is dat circa 70 zetels bestaan uit linkse partijen, die allemaal falikant tegenover het xenofobe gedachtegoed van Wilders staan. Neem daarbij een aanzienlijk deel van rechts met dezelfde sentimenten en je krijgt een wat helderder beeld van de werkelijkheid.

Laatst bewerkt:
Beter kijken ze eens naar zichzelf, wat vooor een "klap" zij zijn voor de nl burger.

Sinds wanneer is die seriousmass zich nu eigenlijk als zo'n reactionaire halve gare gaan gedragen, ik kan me niet herinneren dat ie zo (vaak) liep te raaskallen voor de verkiezingen.

@Klaaswitz, hoe denk jij de problemen met de Marrokanen te gaan oplossen dan? Je kan toch niet ontkennen dat er problemen zijn. En hiermee bedoel ik zeker niet dat de PVV de oplossingen heeft, maar ik ben benieuwd wat jouw visie hier op is, aangezien jij toch een links geluid vertegenwoordigt.
Of ga je doodleuk zeggen dat er geen problemen zijn?:)

@Klaaswitz, hoe denk jij de problemen met de Marrokanen te gaan oplossen dan? Je kan toch niet ontkennen dat er problemen zijn. En hiermee bedoel ik zeker niet dat de PVV de oplossingen heeft, maar ik ben benieuwd wat jouw visie hier op is, aangezien jij toch een links geluid vertegenwoordigt.
Of ga je doodleuk zeggen dat er geen problemen zijn?:)

Stevig optreden daar waar nodig, rechtsgang verkorten, taakstraffen alleen in gevallen waarin aantoonbaar resultaten worden geboekt ten opzichte van andere vormen en er moet goed gekeken worden naar de problematiek van integratie in het lager en middelbaar beroepsonderwijs, dat mag best minder vrijblijvend. Het allerbelangrijkste is waarschijnlijk de factor tijd. Integratie is simpelweg een traag proces, zonder dat ik hiermee wil suggereren dat het allemaal niets voorstelt en dat het allemaal wel goed komt. Over een aantal generaties zullen we waarschijnlijk weer hele andere problemen hebben als het gaat om de multiculturele samenleving waarin weer hele andere bevolkingsgroepen worden benadrukt.

Stevig optreden daar waar nodig, rechtsgang verkorten, taakstraffen alleen in gevallen waarin aantoonbaar resultaten worden geboekt ten opzichte van andere vormen en er moet goed gekeken worden naar de problematiek van integratie in het lager en middelbaar beroepsonderwijs, dat mag best minder vrijblijvend. Het allerbelangrijkste is waarschijnlijk de factor tijd. Integratie is simpelweg een traag proces, zonder dat ik hiermee wil suggereren dat het allemaal niets voorstelt en dat het allemaal wel goed komt. Over een aantal generaties zullen we waarschijnlijk weer hele andere problemen hebben als het gaat om de multiculturele samenleving waarin weer hele andere bevolkingsgroepen worden benadrukt.

Zoals Bulgaren, Albanezen, Roemenen en ander Balkanvolk dat inmiddels precies weet dat en hoe je geld, spullen en auto's uit Nederland kan verkrijgen zonder consequenties en wederdiensten?

Verder sluit ik me aan bij KlaasWitz: niet iedere Marokkaan is een terrorist maar ook niet iedere Nederlander is een lieverdje. We moeten echter in dit land wel meer balans durven (!) vinden in het ook voor onszelf te durven opkomen ... helaas lijkt Nederland gebukt te gaan onder een zichzelf zwaar opgelegd juk van beschaming omtrent het opkomen voor jezelf ..... zonder in extreem rechtse opvattingen te vervallen, mogen wij Nederlanders ook wel eens aan onszelf denken ... verbeter de wereld, begin bij jezelf luidt toch het spreekwoord? :)

Grtz.

Aad

Ik vind ook dat het nou eens tijd wordt dat er hard wordt opgetreden tegen de problemen. Daarnaast is de PVV helemaal niet zo extreem rechts want hun sociaal economische beleid is nog linkser dan de SP. Je zou kunnen stellen dat de VVD nog rechtser is dan de PVV.

Ook vind ik het erg triest dat de reactie van links Nederland altijd betrekking heeft op het sociaal geaccepteerde en de emotie. Dat zij dan ook nog de vergelijking met 65 jaar geleden moeten maken daar krijg ik de rillingen van.
Misschien wordt het eens tijd dat we reeël worden en dat emotionele gezeik eens los laten. Wie dat niet wil: Zet je oogkleppen op en slaap rustig verder.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ik wist ook niet zo goed wat ik met dat geraaskal aan moest eigenlijk.

Je moet het ook niet allemaal willen overdrijven verder met je overal groot, 24 zetels is nu ook weer niet dat je zeg een aandeel van heb ik jou daar. Dat is nu wellicht minder zichtbaar doordat de kleinere partijen allemaal betrekkelijk veel zetels hebben weten te krijgen en de twee grootste partijen eigenlijk relatief klein zijn. Door de versplintering lijkt 24 enorm, terwijl het toch echt zo is dat circa 70 zetels bestaan uit linkse partijen, die allemaal falikant tegenover het xenofobe gedachtegoed van Wilders staan. Neem daarbij een aanzienlijk deel van rechts met dezelfde sentimenten en je krijgt een wat helderder beeld van de werkelijkheid.

Ik kan natuurlijk ook wel rekenen dat 24 vsn de 150 weinig is.

Maar een partij met zulke standpunten, en dan nog es 24 zetels halen... Als de CU hen nadoet dan zou ik ze ook als groot bestempelen.

Ik vind ook dat het nou eens tijd wordt dat er hard wordt opgetreden tegen de problemen. Daarnaast is de PVV helemaal niet zo extreem rechts want hun sociaal economische beleid is nog linkser dan de PVV. Je zou kunnen stellen dat de VVD nog rechtser is dan de SP.

"Daarnaast is de PVV helemaal niet zo extreem rechts want hun sociaal economische beleid is nog linkser dan de PVV.

Je zou kunnen stellen dat de VVD nog rechtser is dan de SP."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een verdiende klap.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Amen.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Ja dat was VOOR 1945 ja, the good old days.

voor 1940 bedoel je hoop ik...:-)

Terug
Naar boven