XXL Nutrition

'Winst PVV klap voor Marokkanen'

Ik verwacht eigenlijk nog wel een commentaar van een marokkaans nederlandse mede-forummer.

Ze zijn verdrietig...dat had je toch in het nieuws kunnen lezen jonguh!!

:p

Toch had ik graag Pim Fortuyn zijn werk zien uitvoeren , helaas is dit door één enkele dwaas niet meer mogelijk.

Laatst bewerkt:
Ja ik ook, van Fortuyn was ik wel fan.

Ben altijd een brave lezer op fok.nl, maar al die negatieve publiciteit over Wilders begint mij echt de strot uit te hangen. Als er iemand is die ook maar een beetje bekend is in Nederland en wat te zeiken heeft over de PVV of Geert Wilders, komt het meteen op fok.nl

Arme marokkanen.

De Nederlander/autochtoon krijgt al jaren klappen van dat tuig, het werd tijd dat ze eens een flinke klap terug zouden krijgen. En dan nog zonder geweld te gebruiken, goede zaak.

Dat domme wij tegen zij gelul van die paupers van beide kanten. Van irritant Marokkaans straattuig zonder ambities naar halve garen en alles wat daartussen zit. Minderheidsgroepen waarvan de sentimenten onwenselijk en schadelijk zijn voor de samenleving.

De Nederlander/autochtoon krijgt al jaren klappen van dat tuig, het werd tijd dat ze eens een flinke klap terug zouden krijgen. En dan nog zonder geweld te gebruiken, goede zaak.

+1
Als we eens terug mogen doen wat zij bij ons doen zijn ze nog niet jarig de komende tijd.;)

Simplistisch lullen en lekker oppervlakking doen kan soms wel eens fijn zijn.
Zo vind ik de huidige ''oranjegekte'' erg gezellig en is het gewoon wel eens leuk om er een zin als ''weer zo'n k*tmarrokaan'' uit te flappen.

Ja, of kiezen voor de nederlandse nationaliteit. Iemand heeft geen 2 nationaliteiten nodig, is puur een gevoelskwestie. Mijn vriendin woont ook gewoon in NL met alleen een italiaans paspoort.

Dat moeten we niet hebben he, ook al is dit nog niet zo'n erge allochtoon.
Maar als je hier woont wordt je een echte nederlander, ook met paspoort en alles, en anders weet je waar de grens is, daar moet je dan overheen.;)

Maar als je hier woont wordt je een echte nederlander, ook met paspoort en alles, en anders weet je waar de grens is, daar moet je dan overheen.;)

Als je specifiek kiest voor 1 nationaliteit dan zit je daar aan vast of je moety jezelf laten nationaliseren. Voor haar 25ste kan ze het nog gratis omruilen voor een nederlands paspoort. Het scheelt ze wel eea in kosten, gratis documenten/legitimatiebewijzen.
Ik vind westerse landen wel een heel ander verhaal dan de randen van europa en noord afrika.

Zeg , je draagt toch niet toevallig kleding van het merk 'Lonsdale' ?

Zeg , je draagt toch niet toevallig kleding van het merk 'Lonsdale' ?

Lonsdale, laat me niet lachen. Lonsdale hoort helemaal niet bij "echte". Zelf draag ik het niet en ik ben dat ook helemaal niet. Omdat ik gewoon kritisch ben over allochtonen krijg je gelijk die stempel....
(Je probeerde met die opmerking toch mij als nazi te benoemen?)

Waar is het misgegaan met de opvoeding:no:

Terug
Naar boven