XXL Nutrition

Winstrol als Kickstart "beginner"

Leewo

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
69kg
Vetpercentage
19%
Ik wil heel graag beginnen met een winstrol kuur van 8 wkn als kickstart.

Ik ben 29, ik weeg 69.7 kg en ben 178 cm lang.

Ik kan zoveel trainen als ik wil maar echte opbouw van spier is ver te zoeken. Ik heb een slanke bouw, en totaal geen spier in mijn borst of schouders. Ik heb basically het lichaam van een 12 jarige.

Aankomen kan ik wel als ik nog meer eet, mijn zwaarste gewicht is 73, maar dan zit al het vet op m'n buik, billen en gezicht.

Ik dacht dat een kuur winstrol van 8 wkn een goede (kick)start kan zijn om wat meer spier te ontwikkelen.

De keuze voor winstrol heb ik gemaakt omdat het de minste bijwerkingen levert en mijn plan is om naast winstrol veel water de drinken vanwege de lever, glucosamine voor m'n gewrichten en zo clean mogelijk te eten.

Is dit aan te raden? Voor een beginner zoals ik?

Hoor graag van jullie!

Hoe lang train je al, hoe vaak train je en wat eet je zoal op een dag.

Je eet en traint niet goed.

Is er niet meer uit een creatine te halen. Of een waight gainer

Ja sorry hoor, maar wat wil je nu horen? Ja ga maar aan de winstrol, want je eet als een meisje en hebt een lichaam als een meisje?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe lang train je al, hoe vaak train je en wat eet je zoal op een dag.
@brouwertje Nu ruim anderhalf jaar, met weinig vooruitgang. M'n eten wel helemaal aangepast. Sochtends PowerShare met havermout, veel fruit en eiwitten de hele dag door ( kip, pasta etc ) geen koolhydraten meer.

vet op je gezicht ieuw. Sowieso er eerst zeker van zijn dat je training en voeding in orde zijn voordat je aan iets als AAS begint. Je eet gewoon niet genoeg. 1m80 en 70kg betekent dat je nog best snel vooruitgang zou moeten boeken.

@brouwertje Nu ruim anderhalf jaar, met weinig vooruitgang. M'n eten wel helemaal aangepast. Sochtends PowerShare met havermout, veel fruit en eiwitten de hele dag door ( kip, pasta etc ) geen koolhydraten meer.

Ik zou het een weer of 12 met schoon eten proberen.
Dus gewoon pasta maar dan zonder vette saus
Aardappels vlees een groente maar dan ook zonder alle andere zooi.
Gewoon een clean bulk zeg maar.
6-7 Keer per dag eten. En als je denkt dat je vol zit, nog meer eten.
Gooi er creatine bij goede post work out en dat soort dingen

Dude ik vraag hier om advies geen gebitch

Hij heeft gewoon gelijk. Je hebt niet alleen het lichaam van een 12-jarig meisje maar je redeneert ook zo.

Als je na 1,5 jaar training nog steeds op 69 kilo met 19% vetmassa zit train en eet je gewoon niet goed. Punt. Geen gejank dat je goed traint en goed eet want dit is overduidelijk niet waar. Hoe sneller je dit onder ogen ziet, hoe sneller je dit kunt aanpassen en wél iets gaat gainen.

Dude ik vraag hier om advies geen gebitch

Mijn advies: zet die winstrol uit je hoofd en ga fatsoenlijk eten. Bereken je onderhoud en ga daar maar 500 kcal boven zitten. En als je bang bent voor vet kan je er beter mee stoppen en accepteren dat je blijft hangen. AAS gaat je niks opleveren als je eten en trainen niet goed is. Maar ik neem aan dat het nu duidelijk is.

Kom op mannen :slotje: AUB door dit soort topics daalt het niveau in de sectie gewoon ontzettend.
Minimaal 250 posts voor je hier in deze sectie uberhaubt met een voorstel oid mag komen...

Niet groeien op normaal eten, is al helemaal niet groeien op winstrol.. Mensen denken echt dat aas een wondermiddel is ofzo.. Ga eerst is 4000 kcal per dag vreten. En als je dan toch volgens jou "meer" eet en er komt alleen maar vet bij doe je toch echt iets verkeerd.. Ga normaal eten ipv elke dag bij de mac' donalds vet gainen ofzo..

Pasta zijn geen koolhydraten denk je? :-)

Oke srs.. Je wilt aankomen en je gooit koolhydraten eruit..? Tenminste, dat denk je want je zit nog gewoon pasta en havermout te vreten. Jij moet je echt is gaan inlezen jongen.. Sjongejonge..

Kom op mannen :slotje: AUB door dit soort topics daalt het niveau in de sectie gewoon ontzettend.
Minimaal 250 posts voor je hier in deze sectie uberhaubt met een voorstel oid mag komen...

Het niveau in die sectie kan nauwelijks dalen, het probleem is als ze buiten die sectie posten en de rest van het forumniveau naar beneden halen.

Dit moet toch gewoon een geintje zijn!?

Terug
Naar boven