Fitness Seller

Winstrol als Kickstart "beginner"

• Topic Starter Topic Starter
Mijn advies: zet die winstrol uit je hoofd en ga fatsoenlijk eten. Bereken je onderhoud en ga daar maar 500 kcal boven zitten. En als je bang bent voor vet kan je er beter mee stoppen en accepteren dat je blijft hangen. AAS gaat je niks opleveren als je eten en trainen niet goed is. Maar ik neem aan dat het nu duidelijk is.

Thanks, klinkt een stuk beter!

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ok allen bedankt, het wordt dus afgeraden om winstrol te gebruiken en juist meer te gaan eten. Wat natuurlijk logisch klinkt maar waarom wordt het zo afgeraden, omdat het fysiek te zwaar of ongezond is?

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Ok allen bedankt, het wordt dus afgeraden om winstrol te gebruiken en juist meer te gaan eten. Wat natuurlijk logisch klinkt maar waarom wordt het zo afgeraden, omdat het fysiek te zwaar of ongezond is?

Staat toch allemaal op de voorgaande pagina uitgelegd? Weten hoe je moet eten en hoe je moet trainen zijn basisvereisten voordat überhaupt zou moeten willen denken aan winstrol. Zonder voeding ga je weinig tot niks gainen, laat staan vasthouden na een kuur. Beide heb je duidelijk (nog) niet onder de knie.

Zomer in aantocht?..................over vloet aan GAY-ACE-Winny kuurtjes Topics die gepost worden.
BahBah...lees de een niets van de ander of is iedereen zo uniek?
Groeien doe je op TEST
Spelen doe je met Winny (the PooH)

ik heb zelf ook zoon lichaam gehad vind ik zelf als je 4000 calorieën per dag vreet met 7 maaltijden en 5 x in de week traint dan moet je haast wel aankomen

oh boyyyy :)

Winstrol kan je als "kickstart" nemen bij een basiskuur met testosteron, anders heet het geen kickstart maar gewoon een winstrol only kuur. Zo te zien weet je van AAS zelf al veeeeeel te weinig om uberhaupt te denken aan een kuurtje. Als je op 12-14% vp zit en 80kg weegt en vervolgens maar moeilijk gaint terwijl je toch een heleboel eet (lees gezonde voeding!!) dan kan je langzaam beginnen te denken om eens een keer een kuurtje te overwegen. Dan kan je winstrol als kickstart nemen, maar als jij dit als "kickstart" wilt en dus niet winstrol-only, betekent dat dat je daarnaast op z'n minst ook nog test-e zet. Wat overigens een prima beginnerskuur kan zijn. Zou minimaal nog eens een jaar of 2 een andere levensstijl gaan leven en dan nog eens kijken naar de mogelijkheden. Je komt namelijk erg over als die boys die weer beginnen te kriebelen omdat de zomer komt en ze snel een strak lichaam willen. Nou ik kan je verzekeren: die komt er niet met een winstrol kuurtje!!! Dat vergt een heel hoop meer!!!!!

Mijn advies: zet die winstrol uit je hoofd en ga fatsoenlijk eten. Bereken je onderhoud en ga daar maar 500 kcal boven zitten. En als je bang bent voor vet kan je er beter mee stoppen en accepteren dat je blijft hangen. AAS gaat je niks opleveren als je eten en trainen niet goed is. Maar ik neem aan dat het nu duidelijk is.
Dit...

Zorg dat je een goed voedingsschema en traningsschema hebt! Als je dat op orde hebt dan ga je heus wel groeien. Op het moment dat je dan niet meer groeit (na een paar jaar) dan kun je aan AAS gaan denken. Nu is het alleen maar zonde van je geld en gezondheid.

Terug
Naar boven