MuscleMeat

Winstrol/ anavar

Magician1989

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb vooral even een account aangemaakt om jullie mening te vragen over mijn volgende kuur.

Ik ben van plan maandag te beginnen met winny en var.

40 mg / d winny
50 mg/ d var

Ontbijt: 20 winny en 20 var
rond 12 uur : 10 var
Rond 17 uur: 20 var

Voor training 20 Winny.

Wat vinden jullie van mijn verdeling?

Is er eigenlijk wel een verhouding die je moet aanhouden omdat ik zoveel verschillende reacties hoor.

Ik weet niet man het kan wel, je ziet het ook in de wiki op het forum dat daar ook deze dosis word aangeraden, Miss zijn er mensen met ervaring..? Op deze stack.? Maar inamen is gewoon goed beetje verdelen op over de dag je kan in de FAQ ook terug vinden wat de halveringstijden zijn van de orals maar ik denk dat je wel goed zit, ik weet niet hoelaat je ontbijt.? maar ik zou het wel anders verdelen,

ochtend 1 win 2var
middag 1 var
avond 1 win 1 2 var

voor de training maakt denk ik niks uit,

Zelf geen ervaring met aas maar 2 orals door elkaar is volgenmij een nogo is killing voor je lever

halveringstijden
winny is 24 uur
anavar 9uur

Los van het lever-verhaal, waarom zou je deze twee combineren, wat is je gedachte daarachter?

niet verstandig om na Koninginnedag te beginnen?

Hallo,

Ik ben nieuw hier maar heb vooral even een account aangemaakt om jullie mening te vragen over mijn volgende kuur.

Ik ben van plan maandag te beginnen met winny en var.

40 mg / d winny
50 mg/ d var

Ontbijt: 20 winny en 20 var
rond 12 uur : 10 var
Rond 17 uur: 20 var

Voor training 20 Winny.

Wat vinden jullie van mijn verdeling?

Is er eigenlijk wel een verhouding die je moet aanhouden omdat ik zoveel verschillende reacties hoor.

heb weleens gelezen dat var en winny een synergy hebben samen....maar ik zou 2 orals nooit stacken

Terug
Naar boven