MuscleMeat

winstrol cut-kuur

jotjen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Geachte sporters

ik heb deze topic al geplaatst maar niemand wist me echt te helpen...
Voor alle duidelijkheid ik ben al 20 jaar, maar heb dit niet goed ingevuld tijdens mijn registratie...
Logs: bf: 13%
lengte: 179 - 180 cm
gewicht: 81 - 82 kg

ik zou graag willen cutten (tabs 50mg)dus moet dacht ik op 500 cals onder mijn onderhoud zitten (in mijn geval zat ik op 2700 dus nu normaal gezien op 2200 cals)
Nu heb ik een aantal vragen:
1/hoe spreid je ze best op 1 dag en voor of na maaltijd innemen?
2/Is het eens goed om 1 x in de week een explosie (boven je onderhoud)van cals binnen te krijgen?
3/Zou ik nog altijd 6 keer in de week lopen (40 min) of zou ik dit dan verminderen?

Wie me hiermee kan helpen echt bedankt ...
Mvg

1 topic is genoeg, hier ga je ook geen hulp krijgen.

19 jaar :eek:

20 jaar :eek:

Ik kan je best helpen hoor...

DOMME BELG, ga eten en trainen en slapen en doe dat nog een jaartje of 2-3.

Zo goed?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan je best helpen hoor...

DOMME BELG, ga eten en trainen en slapen en doe dat nog een jaartje of 2-3.

Zo goed?
jij bent 185 cm en weegt 89 kg met 14% bf, ik ben 179cm en weeg 82 kg met maar 12 - 13 % bf...
zoveel beter dan mij ben je dus ook niet echt he domme hollander :p

jij bent 185 cm en weegt 89 kg met 14% bf, ik ben 179cm en weeg 82 kg met maar 12 - 13 % bf...
zoveel beter dan mij ben je dus ook niet echt he domme hollander :p

Het gaat hier niet om je stats maar om je leeftijd...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 14:37 ----------

Daarnaast zijn de antwoorden op al jouw vragen gewoon te vinden op het forum :rolleyes:

Het gaat hier niet om je stats maar om je leeftijd...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 14:37 ----------

Daarnaast zijn de antwoorden op al jouw vragen gewoon te vinden op het forum :rolleyes:
hahah dat is al beter se ;) en wow je bent ouder als mij en behaalt nog geen betere stats en zit mij te bekritiseren... zielig eerlijk gezegd :p

Anabolen gebruik je niet om te cutten henkie. Ga gewoon lekker cutten dan bereik je , je doelen ook wel.

Zo word je wel geholpen ja. Komt goed op deze manier.

Het is geen wedstrijdje wie de beste stats heeft?
Je vraagt om hulp, vervolgens staat de hulp je niet aan, open je nog maar een topic, staat de hulp je weer niet aan en ga je lopen zeuren over stats?

Neem het advies van hier nu gewoon aan, zo niet gebruik de zoekfunctie en ga lekker eigenwijs een winny only doen ;)

Het is geen wedstrijdje wie de beste stats heeft?
Je vraagt om hulp, vervolgens staat de hulp je niet aan, open je nog maar een topic, staat de hulp je weer niet aan en ga je lopen zeuren over stats?

Neem het advies van hier nu gewoon aan, zo niet gebruik de zoekfunctie en ga lekker eigenwijs een winny only doen ;)
de hulp staat me wel aan hoor, maar jullie zeggen dat 19 of 20 te jong is, maar dat beslist iedereen toch voor zichzelf??
Vervolgens word ik nog door jou ook uitgescholden, dat is ook geen hulp he...
Het zijn maar 3 simpele vragen en daarna hoor je niet meer van mij...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 14:44 ----------

Anabolen gebruik je niet om te cutten henkie. Ga gewoon lekker cutten dan bereik je , je doelen ook wel.
oke man bedankt..
is dan 2200 cals per dag goed als onderhoud 2700 is?
En 6 keer lopen is ook goed??

Dat is ook het probleem , je kan gemakkelijk je doelen halen zonder te kuren... Waarom wil jij winstrol only pakken? Pak dan meteen een goede kuur. Post ook eens je trainingsschema en voedsel schema...

de hulp staat me wel aan hoor, maar jullie zeggen dat 19 of 20 te jong is, maar dat beslist iedereen toch voor zichzelf??
Vervolgens word ik nog door jou ook uitgescholden, dat is ook geen hulp he...
Het zijn maar 3 simpele vragen en daarna hoor je niet meer van mij...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 14:44 ----------

oke man bedankt..
is dan 2200 cals per dag goed als onderhoud 2700 is?
En 6 keer lopen is ook goed??

Als je de reden weet waarom het afgeraden wordt op die leeftijd zou je überhaupt niet zo bijdehand reageren.

En DOMME BELG is geen scheldwoord, hoogstens een pleonasme :D

Dat is ook het probleem , je kan gemakkelijk je doelen halen zonder te kuren... Waarom wil jij winstrol only pakken? Pak dan meteen een goede kuur. Post ook eens je trainingsschema en voedsel schema...
wel ik train 6 keer op de week:
dag 1: borst biceps
dag 2: rug triceps
dag 3: rust
dag 4: schouders biceps
dag 5: benen
dag 6: borst schouders triceps
dag 7 rust

voedingsschema: ik zorg er gwn voor dat ik tegen de 2700 cals eet, ik eet niet elke dag hetzelfde, maar weet wat ik moet eten... havermout, shakes, tonijn, eieren, plattekaas, fruit,...
en omdat een maat van mij dit heeft aangeraden en hij had er toch wel mooie resultaten van... geen wonderen, maar mooie resultaten wel !!

Hoelang train je al? Ik zou het kuren nog even laten en gewoon ervaring opdoen de bodybuilding wereld. Met goed eten volgens een schema kan je al heel erg veel bereiken. Op een stuk gezondere manier. Maar ik kan je het niet verbieden. En als je gaat kuren , pak dan meteen een goeie kuur. Niet alleen winny only.

Hoelang train je al? Ik zou het kuren nog even laten en gewoon ervaring opdoen de bodybuilding wereld. Met goed eten volgens een schema kan je al heel erg veel bereiken. Op een stuk gezondere manier. Maar ik kan je het niet verbieden. En als je gaat kuren , pak dan meteen een goeie kuur. Niet alleen winny only.
ik train nu al 3 jaar en al mijn info heb ik zelf bijeen geraapt door boeken te lezen en op internet te kijken...
Nu zoek ik iets serieus te doen en vraag er graag meer info over...
Wat raad jij dan aan misschien en kan jij eventueel helpen met het beantwoorden van mijn vragen aub?

Mvg

Terug
Naar boven