jotjen
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 11%
Geachte sporters
ik heb deze topic al geplaatst maar niemand wist me echt te helpen...
Voor alle duidelijkheid ik ben al 20 jaar, maar heb dit niet goed ingevuld tijdens mijn registratie...
Logs: bf: 13%
lengte: 179 - 180 cm
gewicht: 81 - 82 kg
ik zou graag willen cutten (tabs 50mg)dus moet dacht ik op 500 cals onder mijn onderhoud zitten (in mijn geval zat ik op 2700 dus nu normaal gezien op 2200 cals)
Nu heb ik een aantal vragen:
1/hoe spreid je ze best op 1 dag en voor of na maaltijd innemen?
2/Is het eens goed om 1 x in de week een explosie (boven je onderhoud)van cals binnen te krijgen?
3/Zou ik nog altijd 6 keer in de week lopen (40 min) of zou ik dit dan verminderen?
Wie me hiermee kan helpen echt bedankt ...
Mvg
ik heb deze topic al geplaatst maar niemand wist me echt te helpen...
Voor alle duidelijkheid ik ben al 20 jaar, maar heb dit niet goed ingevuld tijdens mijn registratie...
Logs: bf: 13%
lengte: 179 - 180 cm
gewicht: 81 - 82 kg
ik zou graag willen cutten (tabs 50mg)dus moet dacht ik op 500 cals onder mijn onderhoud zitten (in mijn geval zat ik op 2700 dus nu normaal gezien op 2200 cals)
Nu heb ik een aantal vragen:
1/hoe spreid je ze best op 1 dag en voor of na maaltijd innemen?
2/Is het eens goed om 1 x in de week een explosie (boven je onderhoud)van cals binnen te krijgen?
3/Zou ik nog altijd 6 keer in de week lopen (40 min) of zou ik dit dan verminderen?
Wie me hiermee kan helpen echt bedankt ...
Mvg

en wow je bent ouder als mij en behaalt nog geen betere stats en zit mij te bekritiseren... zielig eerlijk gezegd