XXL Nutrition

winstrol cut-kuur

Hoelang train je al? Ik zou het kuren nog even laten en gewoon ervaring opdoen de bodybuilding wereld. Met goed eten volgens een schema kan je al heel erg veel bereiken. Op een stuk gezondere manier. Maar ik kan je het niet verbieden. En als je gaat kuren , pak dan meteen een goeie kuur. Niet alleen winny only.

+1!

Ik zou eerst zorgen dat je je voeding op orde hebt, anders heeft je kuur ook weinig zin.

@ mods: Excuus als ik geen advies mag geven, als het niet mag haal ik het weer weg..

ik train nu al 3 jaar en al mijn info heb ik zelf bijeen geraapt door boeken te lezen en op internet te kijken...
Nu zoek ik iets serieus te doen en vraag er graag meer info over...
Wat raad jij dan aan misschien en kan jij eventueel helpen met het beantwoorden van mijn vragen aub?

Mvg

Als je jezelf ook al kon helpen door te lezen over voeding en training kan je jezelf ook wel helpen door te lezen over aas. Ik keur het ook niet goed om nu al aas te doen voor jou leeftijd maar dat is idd een eigen keuze.

En over een winny only kuur is het heel makkelijk. Er staan er al 1.000.0000.000 van die kuurtjes op dbb. Daar gebruikt men de functie die search heet voor (belgen he). :)

Ik kan je best helpen hoor...

DOMME BELG, ga eten en trainen en slapen en doe dat nog een jaartje of 2-3.

Zo goed?

Krijg ik het echt van op men heupen altijd die retarded "domme belg" opmerkingen... Die rivaliteit tussen BE en NL mag echt wel stoppen.

Voor de rest zou ik eerst lekker blijven door eten en in de winter flink gaan bulken. En dan een goeie cut starten. Als je toch wilt gaan kuren , dan zou ik een testo only kuur pakken. Misschien winny erbij . Maar voor de rest zou ik rustig aan doen en eerst alles op orde krijgen.

hahaha die punjab altijd xD

Terug
Naar boven