Fitness Seller

Winstrol drinken ?????

Super b

Cool Novice
Waardering
0
IK heb misschien een rare vraag, maar ik heb dit zo gehoord van een aantal mensen en wou vragen of dit kan. Ik wil graag Winstrol nemen. Nu heb ik dus gehoord dat je de vloeistof uit het buisje gewoon in bv je melk kan doen omdat het op waterbasis is en op kan drinken in plaats van te injecteren. Klopt dit of is dat totale onzin en zo ja waarom?
Alvast bedankt.....

kan, maar heeft geen voordelen t.o.v tabs. Neem dan gewoon tabs, is nog goedkoper ook.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
dat is weer zo'n overbodige vraag die regelmatig terugkomt. mensen kopen winstrol en zijn dan bang om dat in hun gat te steken en willen dat dan opdrinken. waar zijn we toch mee bezig. eigenlijk zouden we daar niet meer moeten op antwoorden.

Het is enorme onzin om proucten die bedoeld en gemáákt zijn voor injectie, te drinken, al zou het in principe kunnen. Winstrol injectabel heet niet voor niets 'depot'.

Ik weet niet of iemand er de betekenis van weet maar het gaat om hetzelfde effect als andere injectables. Ook als je de bijsluiter leest van Winstrol® zie je al duidelijk dat er een verschil aangegeven wordt met Winstrol® tabs.

Winstrol® depot wordt gebruikt indien men een reserve wil opbouwen die mondjesmaat in het bloed terechtkomt, net als bijvoorbeeld Testoviron® depot.
Kieper je een ampul in je strot, dan veroorzaak je een naar idee voor je keeltje en andere organen, aangezien de vloeistof voor in een spier is bedoeld en niet om door je strottehoofd te glijden, en een onnoemelijke beuk voor je lever.
Niet doen dus en erg dom.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie snelle reacties jongens. Ik kies toch voor injecteren. Ook gezien het feit dat ik nog gewoon thuis woon en zaken als in de koelkast bewaren zoals bosnjic dat formuleert voor mij zeker niet van toepassing zijn.

Mijn volgende vraag is dan wel meteen: kan het injecteren van met dezelfde maat spuiten als deca en sust. Ik laat die door een doktersassistente zetten en ik dacht dat ze daarvoor de groene (?) naalden voor gebruikt (5ml).
Dit was overigens ook wel de reden van mijn eerste vraag: omdat ik al elke week een deca/sust zet vond ik het veel worden om ook nog es om de dag een winstrol erbij te plaatsen. Overigens waar kan ik die naald het beste zetten voor de winny?

Super b zei:
IK heb misschien een rare vraag, maar ik heb dit zo gehoord van een aantal mensen en wou vragen of dit kan. Ik wil graag Winstrol nemen. Nu heb ik dus gehoord dat je de vloeistof uit het buisje gewoon in bv je melk kan doen omdat het op waterbasis is en op kan drinken in plaats van te injecteren. Klopt dit of is dat totale onzin en zo ja waarom?
Alvast bedankt.....

JA, JE KAN STROMBA DRINKEN. HET NADEEL IS DAT JE 3X ZOVEEL MOET DRINKEN DAN ALS JE HET INJECTEERD. AANGEZIEN JE STROMBA VAAK MOET NEMEN (OM DE DAG EEN INJECTIE) GAAT HET VLINK MEER GELD KOSTEN. DAN KUN JE BETER GELIJK WINSTROL TABS HALEN. LIJKT ME VERSTANDIGER VOOR JE POCKET...... :p

GROETJES VERY PEPPY

.

Laatst bewerkt:
Skydirk, heb ik gezegd dat ik bang ben het te injecteren? Ik injecteer ook gewoon sust en deca. Dat ik die vraag stelde was gewoon omdat ik dat gehoord had van mijn verkoper(!)
Ik vroeg me dat dus af aangezien ik al wekelijks injecteer en als het ook oraal zou kunnen dat misschien handig geweest zou zijn zodat ik minder hoef te injecteren, maar toch bedankt voor de reacties.

....biceps...triceps..eigenlijk overal maar wel met de juiste maat naald, vergeet dat even niet!

De 'groene' naalden zijn de standaard intramusculaire naalden, die gebruik je bij producten op oliebasis zoals Deca en Sustanon en worden in de bil gebruikt.

Winstrol is op waterbasis en dus makkelijk door een dunnere naald te spuiten.
Je kunt Winstrol makkelijk opzuigen uit de ampul (eerst schudden!) met een groene en dan vervolgens een kleine 0,5x30mm of 0,6x25mm hee handig in je schouder, bi of triceps zetten.

Denk erom dat er héél langzaam geinjecteert wordt en ook al gebeurt alles prima, dan kun je nog enkele uren of dagen erna last krijgen van stijve pijnlijke spieren op de plek waar geinjecteerd is!

Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
....biceps...triceps..eigenlijk overal maar wel met de juiste maat naald, vergeet dat even niet!

De 'groene' naalden zijn de standaard intramusculaire naalden, die gebruik je bij producten op oliebasis zoals Deca en Sustanon en worden in de bil gebruikt.

Winstrol is op waterbasis en dus makkelijk door een dunnere naald te spuiten.
Je kunt Winstrol makkelijk opzuigen uit de ampul (eerst schudden!) met een groene en dan vervolgens een kleine 0,5x30mm of 0,6x25mm hee handig in je schouder, bi of triceps zetten.

Denk erom dat er héél langzaam geinjecteert wordt en ook al gebeurt alles prima, dan kun je nog enkele uren of dagen erna last krijgen van stijve pijnlijke spieren op de plek waar geinjecteerd is!

@ DBC: FF kijken of ik het goed begrepen heb:

Test prop is toch ook op waterbasis (korte esters)? Deze kan ik dus ook met een korte naald (0.6 x 25mm) in mijn schouder injecteren?

Korte esters zijn niet per sé op waterbasis.

Testosterone proprionate is op oliebasis maar heeft wel een korte ester.
Die KUN je eventueel met dezelfde naald als van Winstrol schieten, maar het levert wat kracht -en drukwerk aangezien je olie door een dunnere naald perst.

Maar het kan wel, ik doe het zelf ook.

Thnx voor je reactie DBC01! Denk dat ik het dan in mijn schouder ga proberen. Greetz.....

Terug
Naar boven