wess1988
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Benieuwd waar dit heen gaat.
Mijn vriendin bankdrukt bijna 50kg haha.

Merk nog niet zoveel van de winny, behalve dat ik af en toe wat warmte opvliegers krijg
Ik twijfel wel een beetje of deze batch goed is, aangezien het nog een vrij onbekende merk is, maar goed. We zullen zien.
Morgen benen en onderrug. Tot dan!
Niemand zal vermoeden dat je aan het kuren bent...
Ik ben benieuwd wat het wordt, in ieder geval succes
Kijk zulke antwoorden vind ik nou top en houdt het leuk! Thanks! Laten we eens kijken over 6 weeken wat de progressie zal zijn xD Ik heb al foto van te voren gemaakt, maar die post ik samen met eind result als het uberhaubt nut heeft. Als ik velen moet geloven zal het niks uit maken. Najah we zien et wel. Overigens doe ik na elke workout min 20 tot 30 cardio nog ff als bijvoeging! Groetjes!
Een wintrol kuurtje hoor je echt wel te zien (zie een ander actieve winny log hier van Spawn). Ziet er veel voller uit. Kwam zelf 5kg aan en andere zagen dat zeker.
So no worrys, dat komt met de tijd wel goed, al weet ik niet of de winny dat gaat doen. 
. Anyway winny werkt meestal 1,5 week als ik alle logs lees dus, das nog ff afwachten!Niet zo zeiken over m'n stats zwak dit, m'n lifts zwak zus. Jij kiest ervoor om met zulke stats te kuren en dit openbaar te zetten, ja daar kun je gedoe over krijgen. Zet 't van je af en doe je eigen ding. Zat gasten die kuren waar je het niet aan af ziet, no one cares.
Voordeel van beginnen met kuren terwijl je stats zwaar ruk zijn is dat 't lijkt alsof Winny only een goede kuur is, de enige die er namelijk daadwerkelijk wat op gainen zijn jongens die nog niet toe waren aan een kuur, fysiek gezien.

Dit komt omdat ik eerder hoger zat maar kreeg last van me rug. Maar mijn top squat was 85. maar goed ik voer hem nu beter uit, dus langzamer hand verhoog ik hem alweer. Ik deed eerst 45 vorige week nu 50, ga zondag (moet zaterdag helaas werken), proberen voor de 55. xDErm ik doe lunge met zond apparaat. Waar je dan net zo'n beugel achtig iets hebt zoals een rollercoaster xD. Erm omdat ik af en toe nog wel de belastring in mijn rug voel, terwijl ik hem goed uitvoer (dit goed na gevraagd ofc). Dus snap het niet helemaal. Tevens moet ik wel zeggen dat ik squats soms erg haat. want al bij de warming up zeggen me benen al, Nou ik heb er helemaal geen zin in! Das zo irritant en demotiveren >.<
Boeie dat het ruk is om te doen, gewoon doen.
Ik vond squatten ook k*t, maar nu het makkelijker gaat en de gewichten gaan omhoog, wordt het steeds leuker.

Ik had zon bekende pomp met "kramp" in me onderrug was gewoon heerlijk. Tevens was het gewicht redelijk gemakkelijk. Dus volgende week eens 5 kilotjes aan beide kanten erbij. Eens kijken of dat lukt dat wordt dan 60kg.