MuscleMeat

Winstrol kuur 45 mg 6 weken

Benieuwd waar dit heen gaat.
Mijn vriendin bankdrukt bijna 50kg haha.

• Topic Starter Topic Starter
Benieuwd waar dit heen gaat.
Mijn vriendin bankdrukt bijna 50kg haha.

Gelukkig! Ben ik niet de enige ;)

Zo weer ff lekker getrained vannochtend. Vandaag was het schouders en armen. De stats zijn te triest voor woorden, maar weet je... ik geniet ervan :) Merk nog niet zoveel van de winny, behalve dat ik af en toe wat warmte opvliegers krijg :) Ik twijfel wel een beetje of deze batch goed is, aangezien het nog een vrij onbekende merk is, maar goed. We zullen zien. :D Morgen benen en onderrug. Tot dan!:D

Barbell Clean and Press 4x10 x 9 kg x 2
Dumbbell Lateral Raise 4x10 x 8 kg x 2
Upright Row 4 x10 x 5 x 2 kg
Seated Arnold Press 4x10 x 9 kg x 2

Standing Barbell Curl 4x10 x 6 kg x 2 kg
Seated Dumbbell Curl 4x10 x 9 kg x 2
Hammer Curl 4x10 x 7 kg
Close Grip Bench Press 4x10 x 10 kg x 2
Standing Barbell Tricep Extension 4 x10 x 5 kg x 2
Triceps Rope Pulldown 4x10 x 20 kg
Reverse Crunch 5x12

Niemand zal vermoeden dat je aan het kuren bent...

Ik ben benieuwd wat het wordt, in ieder geval succes

Niemand zal vermoeden dat je aan het kuren bent...

Ik ben benieuwd wat het wordt, in ieder geval succes

Kijk zulke antwoorden vind ik nou top en houdt het leuk! Thanks! Laten we eens kijken over 6 weeken wat de progressie zal zijn xD Ik heb al foto van te voren gemaakt, maar die post ik samen met eind result als het uberhaubt nut heeft. Als ik velen moet geloven zal het niks uit maken. Najah we zien et wel. Overigens doe ik na elke workout min 20 tot 30 cardio nog ff als bijvoeging! Groetjes!

Kijk zulke antwoorden vind ik nou top en houdt het leuk! Thanks! Laten we eens kijken over 6 weeken wat de progressie zal zijn xD Ik heb al foto van te voren gemaakt, maar die post ik samen met eind result als het uberhaubt nut heeft. Als ik velen moet geloven zal het niks uit maken. Najah we zien et wel. Overigens doe ik na elke workout min 20 tot 30 cardio nog ff als bijvoeging! Groetjes!

Een wintrol kuurtje hoor je echt wel te zien (zie een ander actieve winny log hier van Spawn). Ziet er veel voller uit. Kwam zelf 5kg aan en andere zagen dat zeker.

Een wintrol kuurtje hoor je echt wel te zien (zie een ander actieve winny log hier van Spawn). Ziet er veel voller uit. Kwam zelf 5kg aan en andere zagen dat zeker.

True that. Ik ben er blij mee. Maar vergeet niet dat mijn vetpercentage al een stuk lager is dan van TS en je dus eerder resultaat ziet.
Ik denk dat TS met zijn 20% weinig tot geen zichtbaar resultaat zal hebben.

Ben benieuwd. Heb nog even gekeken naar mijn BP toen ik net begon. Ik woog toen 100 kilo met een VP van minimaal 25%(denk eerder 30)Blijkt dat ik amper 40 kilo kon pressen, zelfs na 2 maand bleef ik bij 40 :D So no worrys, dat komt met de tijd wel goed, al weet ik niet of de winny dat gaat doen.

Mijn andere kracht stats waren dan wel weer wat hoger :P

Zo, weer lekker getrained naar toch een hele dag moeiteloos te zijn en pijn in ondewrbuik. Dat was gelukkig na me werk over. Dus aanschouw de volgende trieste stats van vandaag. Been en Onderrug. Op alle workouts elke dag max rust 60 seconden per sets.

Squat 4x10 x 50 kg
Lunge 4x10 x 52 kg
Leg Press 4x10 x 100 kg
Leg Curl 4x10 x 46 kg
Leg Extension 4x10 x 54 kg

Stiff Leg Deadlift 4x10 x 50 kg
Good Mornings 4x10 x 18 kg
Standing Calf Raise4x10 x 50 kg

Crunches 5x12
20m Cardio

Al om al, was het voor mij weer een lekkere avondje sporten. Voel nog niet veel van de winny, al merk ik wel dat me spieren "droger en harder" gevoel krijgen. Kan ook iets anders zijn ofc :D. Anyway winny werkt meestal 1,5 week als ik alle logs lees dus, das nog ff afwachten!

Fijne avond allen!

Niet zo zeiken over m'n stats zwak dit, m'n lifts zwak zus. Jij kiest ervoor om met zulke stats te kuren en dit openbaar te zetten, ja daar kun je gedoe over krijgen. Zet 't van je af en doe je eigen ding. Zat gasten die kuren waar je het niet aan af ziet, no one cares.

Voordeel van beginnen met kuren terwijl je stats zwaar ruk zijn is dat 't lijkt alsof Winny only een goede kuur is, de enige die er namelijk daadwerkelijk wat op gainen zijn jongens die nog niet toe waren aan een kuur, fysiek gezien.

Niet zo zeiken over m'n stats zwak dit, m'n lifts zwak zus. Jij kiest ervoor om met zulke stats te kuren en dit openbaar te zetten, ja daar kun je gedoe over krijgen. Zet 't van je af en doe je eigen ding. Zat gasten die kuren waar je het niet aan af ziet, no one cares.

Voordeel van beginnen met kuren terwijl je stats zwaar ruk zijn is dat 't lijkt alsof Winny only een goede kuur is, de enige die er namelijk daadwerkelijk wat op gainen zijn jongens die nog niet toe waren aan een kuur, fysiek gezien.

Oh nee heb er echt geen last van man haha. Die crash die komt met zon opmerking. Vond het leuk om zo elke logf te beginnen maar goed, ik zal het niet meer doen :rolleyes:

Je doet je lunges zwaarder dan je squats.... Raar

Je doet je lunges zwaarder dan je squats.... Raar

Die vraag had ik verwacht of opmerking :D Dit komt omdat ik eerder hoger zat maar kreeg last van me rug. Maar mijn top squat was 85. maar goed ik voer hem nu beter uit, dus langzamer hand verhoog ik hem alweer. Ik deed eerst 45 vorige week nu 50, ga zondag (moet zaterdag helaas werken), proberen voor de 55. xD

Maar doe je je lunges dan met dumbells of ook gewoon met een barbell in je nek? Want als je het met een barbell doet, zie ik niet in waarom je met squatten last krijgt van je rug en met lunges niet.
En 55 kg proberen? Waarom niet grotere stappen maken? Je benen kunnen echt meer hebben dan je denkt hoor.

Erm ik doe lunge met zond apparaat. Waar je dan net zo'n beugel achtig iets hebt zoals een rollercoaster xD. Erm omdat ik af en toe nog wel de belastring in mijn rug voel, terwijl ik hem goed uitvoer (dit goed na gevraagd ofc). Dus snap het niet helemaal. Tevens moet ik wel zeggen dat ik squats soms erg haat. want al bij de warming up zeggen me benen al, Nou ik heb er helemaal geen zin in! Das zo irritant en demotiveren >.<

Misschien vaker squatten. Kan zomaar helpen.
Weet niet in hoeverre je last van je rug hebt, en wat voor soort last, desnoods dat je die met deads sterker kunt maken.
Vaak mensen die het als excuus gebruiken.

Erm ik doe lunge met zond apparaat. Waar je dan net zo'n beugel achtig iets hebt zoals een rollercoaster xD. Erm omdat ik af en toe nog wel de belastring in mijn rug voel, terwijl ik hem goed uitvoer (dit goed na gevraagd ofc). Dus snap het niet helemaal. Tevens moet ik wel zeggen dat ik squats soms erg haat. want al bij de warming up zeggen me benen al, Nou ik heb er helemaal geen zin in! Das zo irritant en demotiveren >.<

Ga gewoon eens lunches doen met dumbbles.

Lungen met dumbels vind ik persoonlijk ruk om te doen. Ik zal eens vaker squats doen, en me benen wt meer aan laat wennen zonder gewicht ofc tenzei het de triningsdag zelf is ofc. xD

Boeie dat het ruk is om te doen, gewoon doen.

Ik vond squatten ook k*t, maar nu het makkelijker gaat en de gewichten gaan omhoog, wordt het steeds leuker.

Boeie dat het ruk is om te doen, gewoon doen.

Ik vond squatten ook k*t, maar nu het makkelijker gaat en de gewichten gaan omhoog, wordt het steeds leuker.

Dat is ook zo. Ik ga inderdaad gewoon door, zal er ook niet mee stoppen.:D

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

En daar waren we weer! Weer de hele middag een indompertje, maar me toch weer kunnen motiveren om te gaan. En niet zonder resultaat! Vandaag was het weer borst en rug. Ik moet er wel bij vermelden dat ik aan het begin van de training er niet bij was, maakt af en toe wat foutjes met de gewichten maar goed, toch nog goed geeindigd imo :D

Bench Press 1x10 x 50 kg 1x10 55 kg 2x10 60 kg Deze was dus 55 kg. Wel moet ik zeggen, dat ik eerste set al foutje maakte ipv 55 50 kilo zat te drukken xD. Daarna setje 55 wat opzich makkelijk ging, dus daarna maar overgegaan naar 60. Dit ging goed, had alleen laatste set klein klein klein beetje hulp nodig :d
Incline Bench Press 1x10 x 42 kg 3x10 35 kg ook hier maakte ik een fout haha. Zat meteen op 42 en realiseerde, dat het me toch net wat te zwaar zou zijn voor 4 sets van 10. Wel hiermee vooruit gegaan want had eerst 32 kg. Dus toch weer wat progessie !
Dumbbell Pullovers 4x10 x 20 kg Deze ging gewoon goed en 3 kilo omhoog.
Dumbbell Flyes 4x10 x 14 kg 1 kilootje erbij!

Chin Up 1x5 2x4 1x3 Deze blijft me toch vrij moeilijk, maar goed ooit komt er een dag...
Bent Over Row 4x10 x 20 kg 1 kilootje erbij
Deadlift 4x10 x 50 kg Ik heb nog nooit zo lekker gedeadlift t*ring. Altijd heb ik een gehaast gevoel met deze oefening omdat die soms zo k*t voelt dat je hem snel klaar wilt hebben. Maar nu... :D Ik had zon bekende pomp met "kramp" in me onderrug was gewoon heerlijk. Tevens was het gewicht redelijk gemakkelijk. Dus volgende week eens 5 kilotjes aan beide kanten erbij. Eens kijken of dat lukt dat wordt dan 60kg.
Machine Row 4x10 x 28,5 kg was 26 kg
Lat Pulldown 4x10 x 32,5 kg was 27

Al om al weer een lekkere training. Voel niet echt veel nog steeds van de winny, maar wel lekkere focus. En merk wel zodra ik ga trainen, ik me wel ineens meer gemotiveerd voel. Winny of gewoon the beast inside...

Najah fijne avond beste lezers, en tot moggels!

Goedenavond allen! Weer een heerlijke training sessie gehad. Ik was ontzettend moe voor de de training, maar na een schepje vitargo carb en ofc de maaltijd ervoor, ging ik weer lekker te keer in de sport school.

Military press 3x10 x 10kg x 2 en 1 x 10x15 Ging wel lekker, maar als ik 4z dit had gedaan geen idee of ik me sets had kunnen halen.
Dumbbell Lateral Raise 4 x10 x 9 kg x 2 Deze 1 kilo omhoog
Upright Row 4x10 x 7.5 x 2 kg 2,5 kilo erbij aan beide kanten
Seated Arnold Press 4x10 x 9 kg x 2 op het begin viel deze mij tegen kwa zwaarheid, maar gaat al wat beter en voelt lekker. Toch weer een kilootje omhoog!

Standing Barbell Curl 4x10 x 7,5 kg x 2 kg 1,5 kilo erbij
Seated Dumbbell Curl 4x10 x 9 kg Zelfde gewicht. Me armen waren wat uitgeput na de bb curl xD
Hammer Curl 4x10 x 8 kg 1 kilootje omhoog
Close Grip Bench Press 4x10 x 10 kg x 2 ook zelfde gebleven
Standing Barbell Tricep Extension 4 x10 x 5 kg x 2 ook zelfde gebleven. Twijfelde of ik meer kon maar uiteindelijk kon er zeker 2,5 aan beide kanten bij. Najah de volgende keer maar weer.
Triceps Rope Pulldown 4x10 x 22,5 kg 1,5 derbij, maar ik kon meer.

En Crunch 5x12. Alle workouts met max 60 seconden rust. Tevens voel ik nog steeds vrij weinig van de winny, wel sneller koppijn dus zuip enorm veel water, waardoor de hoofdpijn vrijwel verdwijnt. Ook voelen mijn spieren voller en harder en dan met name me biceps. Ik ben van plan vanaf maandag op te schroeven naar 52,5mg, alleen ik vraag me af waar ik de helft van de pilletjes kwijt kan, aangezien het feit dat als ik ze terug in potje doe het enorm onhandig wordt en telkens nieuwe pilletjes sta te breken. Iemand ideeen ? Hoor ze graag. Najah, morgen rustdag want moet werken van 9 tot half 2 en dan is helaas de sportschool binnen 30m gesloten. Dus zondag weer. Voor de rest wens ik iedereen een fijn weekend, en tot zondag!

Terug
Naar boven