AndroidHealthClinic

Winstrol kuur 45 mg 6 weken

Schrijf anders eens wat meer over wat je voelt tgv de Winny, hoe je slaapt, eetlust enz.... mss interessanter dan altijd je krachtstats. Heb je bv al enig voordeel op cardiovlak / uithouding. Dat moet normaliter ook gaan komen met Stanozolol. (stijging Hematocriet)

2afxs88.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Schrijf anders eens wat meer over wat je voelt tgv de Winny, hoe je slaapt, eetlust enz.... mss interessanter dan altijd je krachtstats. Heb je bv al enig voordeel op cardiovlak / uithouding. Dat moet normaliter ook gaan komen met Stanozolol. (stijging Hematocriet)

mjah ik dacht niet dat mensen hier serieus naar keken. Maar goed nou ik ben 2 weken bijna verder op 45mg, en ik voel na trainen wel een pomp in me spieren maar niet heel heftig wat sommige mensen verklaren. Tevens slaap ik prima. Nergens last van wat dus ook sommige hebben. Spieren zijn knoeihard dat wel en kracht is redelijk omhoog gegaan. Uithoudingsvermogen ook zeker. Geen backpumps verder, voel me inprincipe prima. Alleen wel even goed ziek geweest door mindere weerstand. Dus ben ook maar weer begonnen met multi vit. :cool: Ook geen last van me gewrichten, wel sneller spierpijn door veel extremer te trainen dan voorheen. Tevens wel soms hoofdpijn gehad vooral op het begin druk op hoofd. Maar dat is nu al weer stukkken minder. Als je meer wilt weten vraag maar raak !

Meer water drinken & geef het nog een week tot het beter werkt
Training slaat btw nergens op

Nu zeg je dat mijn training nergens op slaat, maar je zegt totaal niet waarom en misschien advies ? Als ik jouwn avatar moet geloven zie je er goed uit. Dus advies is zeker altijd welkom!

Ik ben dat niet
Je belast je bovenlichaam teveel

Heb je ander advies/opties dan ?

TRaining van vandaag. Arm en onderrug. Voel alsnog vrij weinig van de winstrol. Alleen volle spieren, iets meer kracht en meer moeheid. En klein beetje pomp, maar kan me niet inbeelden wat voor pomp mensen dan hebben hiermee.

Standing Barbell Curl 4x10 x 10 kg x 2
Seated Dumbbell Curl 4x10 x 10 kg x 2
Hammer Curl 4x10 x 10 kg x 2
Close Grip Bench Press 4x10 x 12,5 kg x 2
Standing Barbell Tricep Extension 4 x10 x 10 kg x 2
Triceps Rope Pulldown 4x10 x 35 kg

Deadlift 4x10 x 70kg
Crunch 4x15

Cardio 20m burned 250 kcal

Fijne avond.

Ik ben overgestapt van die 4x 10 naar pyramides. Dat is en blijft nog altijd mijn favoriet. En nu heb ik ook hogere stats behaald. Verder voel ik alsnog vrij weinig van de winny. Zeker meer kracht, maar voor de rest niet een heftig pomp, backpump etc. Wel voel ik een lichte pomp non stop in me biceps, dat voelt dan weer zo fijn :)

Reps/Sets KG
Squat* 12/10/8/6 60/65/70/75
RDL * 10/8/6/4 60/70/80/85
Leg press 12/10/8/6 120/130/140/150
Leg curl 12/10/8/6 46/54/60/60
Leg Extensions 12/10/8/6 54/59/61/68
Calf raise* 15/12/10/8 52/60/67/75

Al om al, een heerlijke training! Fijne avond allen! O en de tekst blijft tegen elkaar aanstaan no matter what ik doe. Dus is ff lastig lezen MB

Vandaag UB. Doe training in de ochtend en maar eentje in de avond. Dan doe ik armen en schouders. Voor de rest heerlijk geslapen, en nog geen nare neven effecten van de winny.

bench press 10/8/6/4 50/55/60/70
barbel row 12/10/8/6 50/65/75/75
incline dumbp 12/10/8/6 12/14/17/19
cablecrosov 12/10/8/6 17.5/22/27.5/27.5
pullup 5 5/5/5/4

Update?

Ik zal me best doen, het een leuke kuurlog te maken.

Vanaf post n wist ik al dat 't je weinig moeite ging kosten om ons te laten lachen...

Dit zijn gewoon beginners stats als je het mij vraagt, en als je na 3 maanden al denk dat je goed bezig bent door met AAS te beginnen zoek je imo gewoon "iets" om er voor te zorgen dat je naar de sportschool moet.

Die motivatie zit niet in een potje voor jou, die motivatie zie jij op de weegschaal

Terug
Naar boven