AndroidHealthClinic

Winstrol kuur 45 mg 6 weken

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch maar niet getrained ben flink ziek geworden, maar wel goed gegeten iig. Tijdens niet ziek geweest, en ineens tijdens kuur raak. Zal wel te maken hebben met lagere weerstand ivm klap op de lever. Najah, voel me wel weer al beter dus morgen hopelijk gewoon weer trainen. Wel twijfel ik over te gaan naar 52,5 mg, maar wacht nog een weekje af. Verder merk ik nog vrij weinig van de winny, behalve vollere en hardere spieren. Najah in elk geval goeden avond en hup holland hup!!! :D

Zo, me eerste dag met 45mg op. Vannochtend heerlijk getrained. Vandaag zon rug en borst op het menu

BP = 55 kg 4 x 10 was 50
IB = 4 x 10 x 22 kg
dumbel flies 4 x 10 x 13 kg
dumbel pullover 4 x 10 x 17 kg
Chin ups, 4 x tot failure rond de 5 per keer
Dumbell row 4 x 10 x 19 kg
lat pull down 4 x 10 x 27 kg
Crunch 5 x 12

Niet al te verbluffend, maar goed ik ben benieuwd per week mijn progressie te zien :)

ga je toch niet menen dit

Drama dit hoor ..
Meeste mensen gaan eerst trainen voordat ze kuren

Zoals ik al eerder had vermeld, doe ik niet voor de stats maar om af te vallen en misschien wat te groeien. De makkelijkere manier. Ik heb hiervoor al flink gecut en hard getrained om ruim 16 tot 20 kilo af te vallen. Maar goed het is mijn lichaam, en sommige nemen xtc voor een feesie omdat ze het anders niet volhouden. Ieder zijn ding.

Ik volg! Hier kunnen we vast erg veel van leren!!! Zoals dat je huid te dik kan zijn voor vp meten, dat wist ik nog niet.

Ik volg! Hier kunnen we vast erg veel van leren!!! Zoals dat je huid te dik kan zijn voor vp meten, dat wist ik nog niet.
mr wiseguy, als je je vp meet met een vetmeter, wat ik doe door mijn sportschool eigenaar wiens naam ik niet zal noermen, laat de meter mij niet een juiste meting doen omdat me huid te dik en te strak staat. Je huid moet flexibel en rekbaar zijn om een goede meting te doen. alles daarboven ben je gewoon te dik. Maar goed ik ga niks meerposten, totdat ik me eind resultaten heb. Enige reacties die er komen, zijn denigrerend. Elke keer als ik iets update gaan de views van 940 naar 943 in 3 dagen ofzo. Geen zin daarvoor te blijven posten. Betere dingen te doen. En jah ik verwacht dat ook wel met mij "stats", maarjah, als iets makkelijker kan gaan we dat egwoon doen. Daar zijn we mens voor. Anyway, einde van de rit post wel me resultaten, meer voor mezelf. Maar jah de 5 mensen die het wel lezen, kunnen meekijken. Oh en de "trieste lui" die al snel kuren zonder langer te trainen. Want heah, we kennen elkaar ook zo goed. We zijn allemaal beste maatjes van vroeger :D

mr wiseguy, als je je vp meet met een vetmeter, wat ik doe door mijn sportschool eigenaar wiens naam ik niet zal noermen, laat de meter mij niet een juiste meting doen omdat me huid te dik en te strak staat. Je huid moet flexibel en rekbaar zijn om een goede meting te doen. alles daarboven ben je gewoon te dik. Maar goed ik ga niks meerposten, totdat ik me eind resultaten heb. Enige reacties die er komen, zijn denigrerend. Elke keer als ik iets update gaan de views van 940 naar 943 in 3 dagen ofzo. Geen zin daarvoor te blijven posten. Betere dingen te doen. En jah ik verwacht dat ook wel met mij "stats", maarjah, als iets makkelijker kan gaan we dat egwoon doen. Daar zijn we mens voor. Anyway, einde van de rit post wel me resultaten, meer voor mezelf. Maar jah de 5 mensen die het wel lezen, kunnen meekijken. Oh en de "trieste lui" die al snel kuren zonder langer te trainen. Want heah, we kennen elkaar ook zo goed. We zijn allemaal beste maatjes van vroeger :D

haha ik was je maar in de zeik aan het zetten maat :o ik had alleen dat gelezen :roflol: gewoon blijven doorposten! als je iets fout doet hoor je het vanzelf wel

haha ik was je maar in de zeik aan het zetten maat :o ik had alleen dat gelezen :roflol: gewoon blijven doorposten! als je iets fout doet hoor je het vanzelf wel

Potverdikkeme, als je het zo stelt ken ik et gewoon niet weigeren. Ik zal wel de vervolg sessies dan maar weer posten al is het al puur voor jou :rolleyes:

Ik volg dit wel, mijn trainingsmaatje begon na 1,5 maand een winstrol kuur en boekte gestoorde progressie. Natuurlijk ook een hoop 'beginner gains' maar hoe dan ook, onwijze resultaten. Wel om te bulken *

Ik vind zn bench best goed hoor? ik ben een stuk zwaarder en bench niet veel meer dan hij

Donder op, red jij niet veel meer dan 55 kg Bench? En dan krijg ik commentaar dat ik een watje ben op mijn BW :P

Dat zijn niet eens 2 platen van 20kg:roflol:

Kunnen meeste mensen al na een maand trainen dus tenzij hij een spierziekte heeft lijkt het me vrijwel onmogelijk

Nou mijn post van de dag! Ik was verbaasd hoeveel gewicht ik met veel oefeningen erbij kon pakken. Ging dus best wel lekker! Vandaag was het been en bovenrug

Squat 3x10 x 60 kg 1x10 x 70 Deze ging dus best lekker. Volgens mij iets van 15 kilo omhoog gegaan in een week. Prima toch ? :D
Lunge 3x10 x 50 kg 1x10 x 60 kg
Leg Press 4x10 x 130 kg was 100 kg
Leg Curl 4x10 x 48,5 kg 2,5 kilo erbij
Leg Extension 4x10 x 54 kg geen idee hoeveel kilo erbij
Standing Calf Raise 4x10 x 67 kg 17 kilo erbij

Chin Up 1x10 3x6 Dit was echt een explosie van kracht. Ik kom normaal amper tot 4 en daarna 3 of 2. Maar nu bij de 1e set gasf ik zoveel kracht, wat ik dacht nodig te zijn, dat ik " figuurlijk" Mezelf bijna door het plafon gooide. Echt zo'n heerlijke vooruitgang!
Bent Over Row 4x10 x 22 kg 2kilo erbij
Machine Row 4x10 x 30 kg 1,5 kilo erbij
Lat Pulldown 4x10 x 35 kg 2,5 kilo erbij

Crunch 4 x 15

Allemaal weer met max 60 seconden rust. Al om al, weer een heerlijke sessie. Fijne avond allen!

Laatst bewerkt:
Ben je nou niet helemaal 100 of? 15 kg op je squat op 4x10 reps, 30 kg op je legpress en je zegt benen/onderrug maar pakt vervolgens letterlijk geen enkele onderrug oefening..

Woeps aanpassing, bovenrugg wahahaha en de rest volg ik je niet helemaal...

Wat ik niet snap is waarom 4x 10 squats zon probleem moet zijn.... en nee ben geen TROLL gewoon iemand die de makkelijkere weg neemt en dus de mens.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

En vandaag was het weer borst en schouders. Niet veel spectaculaire gains, maar een klein beetje. Vandaag viel me best wel tegen, maar ach zulke dagen zitten er nou eenmaal bij.

Bench Press 3x10 x 60 kg 1x10x 65 kg
Incline Bench Press 4x10 x 40 kg
Cable crossover 4x10 x 17,5 kg
Dumbbell Flyes 4x10 x 14 kg

Military press 4x10 x 15 kg x 2 1x10x 17,5 kg x 2
Dumbbell Lateral Raise 4x10 x 9 kg
Upright Row 4x10 x 10 x 2 kg
Seated Arnold Press 3x10 x 10 kg 1x10 x9 kg

Ik ga morgen over op 60mg. Tevens wil ik niet volgende week, maar de week erop weer een nieuw schema starten. In principe zelfde oefeningen, alleen andere reps en sets. Ideeen zijn welkom!

En again, fijne avond!

Terug
Naar boven