Fitness Seller

Winstrol only 50mg ed (tabs)

heb jij ooit winy only gedaan? ik toch al verschillende keren en mijn trainingsmaat ook. Toch raar dat wij die gewrichtsproblemen niet krijgen terwijl jij beweert dat we ze vrijwel altijd zouden moeten krijgen. En dan zijn wij al niet van de jongsten die sowieso al bepaalde gewrichtsproblemen hebben door slijtage. hij aan zijn knie en ik aan mijn rug.

Vrijwel altijd, dus jullie zijn wellicht uitzonderingen? Of jullie krijgen al genoeg (onverzadigde) vetten binnen. Genoeg redenen te bedenken waarom het bij jullie 2 oudjes niet zo vanzelfsprekend is.

punjap wat doet taurine voor de gewrichten?

Niets.. Omega 3 voor de gewrichten en taurine voor eventuele backpump :)

• Topic Starter Topic Starter
Wat is een backpump?

duidelijk, 'het gevoel in je rug alsof je er al 40 x 100 kg deadliften op hebt zitten'

Thanks

Dit is dus ook de reden geweest waarom ik tijdens mijn kuur niet fatsoenlijk kon deadliften en naar de fysio ben geweest. 3 behandelingen dus waarschijnlijk voor jan poep gehad.

Jammer dat ik daar niet eerder achter ben gekomen/ben getipt.

Overigens heb ik in de openingspost verklaard geen orals meer te doen, maar winstrol om de dag zetten de volgende kuur heb ik weinig zin in. Dus mijn vraag is eigenlijk: zijn er kuren die 1 of 2 keer per week gezet kunnen worden waarvan de bijwerkingen zoals acné beperkt/persoonsgebonden zijn?

Ben hier namelijk zelf erg gevoelig voor, en wil dus daarom zeker geen testo zetten.

duidelijk, 'het gevoel in je rug alsof je er al 40 x 100 kg deadliften op hebt zitten'

Thanks

Dit is dus ook de reden geweest waarom ik tijdens mijn kuur niet fatsoenlijk kon deadliften en naar de fysio ben geweest. 3 behandelingen dus waarschijnlijk voor jan poep gehad.

Jammer dat ik daar niet eerder achter ben gekomen/ben getipt.

Overigens heb ik in de openingspost verklaard geen orals meer te doen, maar winstrol om de dag zetten de volgende kuur heb ik weinig zin in. Dus mijn vraag is eigenlijk: zijn er kuren die 1 of 2 keer per week gezet kunnen worden waarvan de bijwerkingen zoals acné beperkt/persoonsgebonden zijn?

Ben hier namelijk zelf erg gevoelig voor, en wil dus daarom zeker geen testo zetten.
250mg testo + primo bijvoorbeeld.

250mg testo + primo bijvoorbeeld.

Is de last van acné dan minimaal bij iemand die er al gevoelig voor is? Want het liefst stack ik niet met testo.

heb in verleden genoeg roaccutane weggetikt en daar heb ik dus geen zin meer in. Wat een zooi is dat spul.

Is de last van acné dan minimaal bij iemand die er al gevoelig voor is? Want het liefst stack ik niet met testo.

heb in verleden genoeg roaccutane weggetikt en daar heb ik dus geen zin meer in. Wat een zooi is dat spul.
Kan ik niet zeggen, want ieder lichaam is anders. Ik kan je alleen vertellen dat dat een relatief licht androgene combo is.

Kan ik niet zeggen, want ieder lichaam is anders. Ik kan je alleen vertellen dat dat een relatief licht androgene combo is.

Ik hoorde dat voor mijn eisen proviron in aanmerking zou komen. Ik kan hier alleen weinig kuurlogs van vinden. Is dit niet zo gebruikelijk?

Ik hoorde dat voor mijn eisen proviron in aanmerking zou komen. Ik kan hier alleen weinig kuurlogs van vinden. Is dit niet zo gebruikelijk?
Wut? Proviron is nou juist precies wat je niet wilt hebben. Het is androgeen (dus bijwerkingen) en niet anabool, dus geen extra spieren. Men gebruikt proviron om oestrogene bijwerkingen tegen te gaan, maar moet daar wel het risico voor androgene bijwerkingen voor in de plaats nemen.

Ik sta hier ook niet van te kijken. Van wie ik het hoorde is ook een pannenkoek op gebied van die dingen (wel volle bak zetten overigens) Waarschijnlijk een beetje populair willen doen met z'n adviezen. Thanks anyway.
Dan wordt het misschien wel weer winstrol denk ik, alleen baal zo van dat het orals zijn.

Ik sta hier ook niet van te kijken. Van wie ik het hoorde is ook een pannenkoek op gebied van die dingen (wel volle bak zetten overigens) Waarschijnlijk een beetje populair willen doen met z'n adviezen. Thanks anyway.
Dan wordt het misschien wel weer winstrol denk ik, alleen baal zo van dat het orals zijn.

Ga je binnenkort een nieuwe kuur starten dan?
Heb je voor/na foto's van je winny kuur eigenlijk?

Ga je binnenkort een nieuwe kuur starten dan?
Heb je voor/na foto's van je winny kuur eigenlijk?

Nou nog niet echt binnenkort, misschien volgende winter ergens. Ik wil eerst alles aftrainen naar een minimum VP, na de zomer weer minimaal 2 maanden goed bulken en vervolgens misschien een kuur. Ik wil sowieso GEEN testo zetten, vanwege overgevoeligheid voor acné, en ben me nog een beetje aan het oriënteren.

Ik had wel wat 'double bicep back' foto's gemaakt van toen ik met 75,6 kg en 7% begon met bulken in december, en een paar van toen ik aan de kuur begon maar ik krijg die niet fatsoenlijk geüpload. Van net na m'n kuur heb ik niet veel foto's denk ik. Ik zal binnenkort nog wel eens proberen of ik ze geüpload krijg.

Hoe zijn je resultaten?

winstrol kan je ook drinken.. drinken ? ja drinken weet alleen niet wat de werking daar van is. maar het vloeibare is op waterbasis. en niet op olie basis.

Wut? Proviron is nou juist precies wat je niet wilt hebben. Het is androgeen (dus bijwerkingen) en niet anabool, dus geen extra spieren. Men gebruikt proviron om oestrogene bijwerkingen tegen te gaan, maar moet daar wel het risico voor androgene bijwerkingen voor in de plaats nemen.

Proviron kun je in een cut kuur ook gebruiken om extra vocht te verliezen ;)

is het of glucosamine of visolie caps?
dienen ze voor het zelfde?

Terug
Naar boven