Fitness Seller

Winstrol only 50mg ed (tabs)

Hoe zit het met voeding, eet je boven op of onder onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet boven m'n onderhoud.
Mijn bulk inname is ongeveer 3500kcal en daar zit ik iets hoven. +/- 3800kcal
dit (3500kcal) was overigens een paar weken geleden, dus zal nu wel wat hoger liggen.

Ik wilde het per sé tijdens het bulken gebruiken zodat ik tijdens het cutten een goed beeld heb van het effect m'n voedingschema.

De laatste kilo's komen er wel wat minder hard bij, maar dat komt denk ik ook omdat ik na het starten van de kuur mijn kcal nog niet opgeschroefd heb. Zal morgen nog eens de statts meten en updaten.

Even een update hoe het er nu voor staat.

Gewicht is nu 89,7 kg. Schommelt tussen 89,5 en 90,5 met een vp van 9.

Bandrukken is van ongeveer 100kg naar 117,5 kg gegaan 1 herhaling.

Netjes man 4,8kg gepakt tot nu toe! En je lichaamsvet ook nog eens gedaald! Is het verschil goed te zien in de spiegel? Ik snap niet waarom zoveel mensen zo'n slecht beeld van winstrol hebben want dit zijn toch echt wel nette gains.

heb je last van andere sides? of enkel de gewrichtspijn?
haar uitval? of verder acne?
nerveus?

vetmeting is niet relevant, je spieren staan harder aangespannen die hele periode,
Dus een huidplooi meting klopt niet..

Trapte ik ook in

's ochtends 20mg en 's avonds 30mg, dus bijvoorbeeld
20mg om 6:30
30mg om 18:30

Maakt niet zo heel veel uit hoe laat je het precies neemt ;)

+1

Zelf pak ik met tabs zoals winny en ana 3x op een dag ivm de halfwaardetijd.
En altijd 2 uur voor de training 1 vd 3 dosissen.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 22:04 ----------

vetmeting is niet relevant, je spieren staan harder aangespannen die hele periode,
Dus een huidplooi meting klopt niet..

Trapte ik ook in

Idd .. MAAR .. als je gedurende de kuur regelmatig meet kan je wel verhoudingsgewijs toe of afname constateren ;)

17,5 meer drukken op bp met alleen wat winny? :O

+1

Zelf pak ik met tabs zoals winny en ana 3x op een dag ivm de halfwaardetijd.
En altijd 2 uur voor de training 1 vd 3 dosissen.

---------- Post toegevoegd 17 April 2013 om 22:04 ----------

Idd .. MAAR .. als je gedurende de kuur regelmatig meet kan je wel verhoudingsgewijs toe of afname constateren ;)

Precies. Ik heb regelmatig gemeten, altijd 's ochtends, en ik kreeg natuurlijk ook zichtbaar meer definitie. Vooral de blauwe lijnen van m'n aderen zijn goed zichtbaar. Ze liggen er nog net niet op maar als ik straks ga cutten hoop ik wel.

Wat betreft de acné ben ik er sowieso redelijk gevoelig voor. daarvoor heb ik vroeger jaren aan antibioticum genomen om er vanaf te komen waaronder roaccutane. Een testo gerelateerde kuur gaat hem voor mij dus al niet worden. Dat zou hypocriet zijn, aangezien ik zeker weet dat ik helemaal onder kom te zitten. Mijn volgende kuur wordt gewoon dus weer winstrol maar dan injects. Denk volgende winter ofzo.

iemand enig idee hoe lang de acné aanhoud na het beëindigen van een winstrol kuur?

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 07:29 ----------

Thanks! :)

---------- Post toegevoegd 18 April 2013 om 07:29 ----------

Thanks! :)

update?

update please :)
hoe ver ben je nou?

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:50 ----------

dat nakuren is btw toch niet heel belangrijk ofwel?

---------- Post toegevoegd 21 April 2013 om 18:51 ----------

voor winstrol *

Graag een update ik ben ook benieuwd!

logje die weer dood loopt.. jammer.

Ben een tijdje niet veel online geweest ivm tentamens.

Ik ben inmiddels wel wat in gewicht gezakt, maar heb m'n voeding ook wat aangepast om richting de cut te gaan. Ik was helaas na een weekje of 2 alweer 1,5 kg kwijt, ivm onder andere een hardcore/stamp/beuk/verbrand-festival. Overigens helemaal nuchter gebleven, alleen de dag erna een goede terras dag gehad met wat alcoholische versnaperingen die (te) goed vulden. Daarbij begon ik stiekem wat meer te roken (deed dit al sporadisch, meestal enkel in het weekend). stop ook om de maand/1,5 weer 2 maanden.

Ik ben er ook achter gekomen dat dit de boosdoener is voor mijn metabolisme. Mijn kcal inname gaat er niet op achteruit, want eten kan ik daarnaast nog precies hetzelfde, maar mijn lichaam neemt er blijkbaar gewoon minder van op.

Momenteel ligt mijn gewicht rond de 87 kg, waarvan 7/8% vp (vanmorgen 4-5 gemeten)
Volgende week maandag begin ik officieel met mijn nieuwe voeding schema en kort ik me weer een paar maanden helemaal op alcohol en roken. Zou graag rond de 5 of 6 % eindigen over een maandje. :D

Vragen mbt tot mijn kuurlog/voeding graag in dit topic. :)

Haar uitval persoonsgebonden, en gewricht pijn ga je vrijwel altijd krijgen (backpumps) van winny.

heb jij ooit winy only gedaan? ik toch al verschillende keren en mijn trainingsmaat ook. Toch raar dat wij die gewrichtsproblemen niet krijgen terwijl jij beweert dat we ze vrijwel altijd zouden moeten krijgen. En dan zijn wij al niet van de jongsten die sowieso al bepaalde gewrichtsproblemen hebben door slijtage. hij aan zijn knie en ik aan mijn rug.

heb jij ooit winy only gedaan? ik toch al verschillende keren en mijn trainingsmaat ook. Toch raar dat wij die gewrichtsproblemen niet krijgen terwijl jij beweert dat we ze vrijwel altijd zouden moeten krijgen. En dan zijn wij al niet van de jongsten die sowieso al bepaalde gewrichtsproblemen hebben door slijtage. hij aan zijn knie en ik aan mijn rug.

Ja, en AAS is persoongebonden. Dus wat ik heb, hoef jij niet te krijgen. Wat jij krijgt, hoef ik niet te hebben.

Even een update hoe het er nu voor staat.

Gewicht is nu 89,7 kg. Schommelt tussen 89,5 en 90,5 met een vp van 9.

Bandrukken is van ongeveer 100kg naar 117,5 kg gegaan 1 herhaling.
met winny krijg ik ook meer kracht dan tijdens een 500mg test kuur. Mijn trainigsmaat is daar nog gevoeliger voor. Bencht dan ook soms 15kg meer maar verliest weer veel van die kracht na zijn kuur.

Terug
Naar boven