MuscleMeat

Winstrol Only kuur onderbreken

Is toch normaal. Is een securitycheck door de security en geen douanecheck door de douane. Security zal enkel douane oproepen indien je een grote hoeveelheid meeneemt voor commercieel gebruik. Idem met een grote hoeveelheid geld (meer dan 10.000 €).
Volgens jou kan ik dus alles meenemen zolang het maar in een kleine hoeveelheid is?

Volgens jou kan ik dus alles meenemen zolang het maar in een kleine hoeveelheid is?
Ken je het verschil wel tussen een securitycontrole ( wat op elke luchthaven gebeurt) wanneer je vertrekt en een douancontrole wanneer je eruit gepikt wordt wanneer je ergens aankomt? Wanneer je door de security gecontroleerd wordt, zoeken ze achter andere zaken maar ze zullen in geval van iets ernstigs (drugs, veel geld, een tas met een grote hoeveelheid pillen) wel de douane of politie waarschuwen om je te komen controleren.

Exact de reden waarom ik dus best kies voor de kuur 3 dagen te onderbreken. Het risico weegt niet op tegen de voordelen
Dat was wel toen hij terugkeerde op Schiphol en dan wordt je door de douane gecontroleerd. Jij vertrekt en dan wordt je door de security voor de veiligheid gecontroleerd. Dat is iets helemaal anders.

Ja dat zeg ik, stel ik had 60 pillen in een strip meegehad (illegale shit), controleren ze dit dus niet?

Ja dat zeg ik, stel ik had 60 pillen in een strip meegehad (illegale shit), controleren ze dit dus niet?
Je bagage gaat door de scanner en ze zullen die in principe niet opendoen indien er geen andere zaken inzitten die een grondigere controle vereisen. Mijn handbagage is er ooit uitgehaald omdat er een schaar in mijn toiletzakje stak. Ze hebben die afgenomen maar mijn doosje proviron hebben ze in mijn toiletzak gelaten. Is al lang geleden. Heb je ook ruimbagage steek je dat daar natuurlijk in bij vertrek.

Je kan die pilletjes toch gewoon in zo'n Norrit-potje ofzo doen... Er is echt niemand op Cyprus of waar dan ook binnen de EU die dat gaat openmaken en controleren op AAS.
No stanozolol in Greek pharmacies (last time was in the late 90s)
Nowadays only Test E, Deca and a few more

Terug
Naar boven