AndroidHealthClinic

Winstrol only

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post je voeding eens.

Wat zijn volgens jullie de 'perfecte' stats (en aantal trainingsjaren) om na te denken over een kuur dan?

Perfecte stats zijn in mijn ogen nog niet eens nodig, Maar toch wel op zijn minst 2/3 fanatieke trainingsjaren, Want hij kan nog zo ontzettend veel groeien zonder aas.

Want ik durf te wedden dat zijn voedingsschema/traingsschema ook nog niet op orde is.

• Topic Starter Topic Starter
Perfecte stats zijn in mijn ogen nog niet eens nodig, Maar toch wel op zijn minst 2/3 fanatieke trainingsjaren, Want hij kan nog zo ontzettend veel groeien zonder aas.

Want ik durf te wedden dat zijn voedingsschema/traingsschema ook nog niet op orde is.

Jammer dat sommige mensen (waaronder jij) altijd zo negatief staat tegenover medemensen...
Beetje de boston loyd spelen op een forum kan iedereen... daarom dat hij zo graag gezien is (niet dus).
Ik post je mijn voedingschema morgen.
want niet iedereen is hier om wat te spelen ;). Daar heb ik geen tijd voor

Mensen geven je ook wel raad, dit is niet slecht bedoelt. Als je toch wilt kuren zorg dan dat je voeding en training op punt staat. Het zijn geen wondermiddelen

Mensen geven je ook wel raad, dit is niet slecht bedoelt. Als je toch wilt kuren zorg dan dat je voeding en training op punt staat. Het zijn geen wondermiddelen

Klopt en deze zijn op punt nu...
Maar altijd die negatieviteit
Word ik zot van....

Hoe wil je er precies opletten? Bloedwaarden meten? Na hoeveel weken? En wat ga je dan precies doen als je cholesterol- en leverwaarden wat zijn verslechtert?

Iedere week via mijn dokter.
Deze is van alles op de hoogte...
Moesten er bijwerkingen zijn dan helpt hij mij zeker verder... waar ik oplet is allesins de voeding... bv bij eieren zorgd het eigeel ervoor dat u slecht cho... verhoogt. Wat niet de bedoeling is aangezien winstrol dit automatich gaat doen. Wat ik nog kan vertellen van winstrol (wat ik een klein beetje merk) is gevrichtspijn.. dus ook wat mee opletten...

Moesten er bijwerkingen zijn dan helpt hij mij zeker verder... waar ik oplet is allesins de voeding... bv bij eieren zorgd het eigeel ervoor dat u slecht cho... verhoogt. Wat niet de bedoeling is aangezien winstrol dit automatich gaat doen. Wat ik nog kan vertellen van winstrol (wat ik een klein beetje merk) is gevrichtspijn.. dus ook wat mee opletten...
Totaal nutteloos.

En waarom ?.
Als ik u vertel dat winstrol het emens vethoogd.
En dat je moet opletten als je teveel verzadigde vetten eet die daarbij u winstrol nog meer helpen dit omhoog te drukken dan is dit nuteloos???.
Van mij mag dit topic hier dicht aan die info (die ik ook niet vroeg ) heb ik niks maar dan ook echt niks -_-...

Don't throw away the yolks !

Het is overduidelijk dat je kennisniveau mbt AAS en bijbehorende zaken niet toereikend is om het te gebruiken.
Nogmaals, wees verstandig en blijf eraf. Train nog maar een jaar of 2 naturel en kom dan terug om je degelijk in te lezen.

Nog niet gaan gebruiken, beter inlezen over voeding etc.. is voor je eigen bestwil.

Nog niet gaan gebruiken, beter inlezen over voeding etc.. is voor je eigen bestwil.

Beetje te laat wamt ben al een week bezig... wat ik nu vooral ga doen is totaal niet meer reageren op dit topic.
En gewoon een foto posten binnen 6 weken.... daarna kam er met bakken comentaar gesmeten worden want dan heb je aan de hand van 2 fotos het resultaat en vordering (of volgens sommige totaal nutelooze kuur).
Laat ons nu gewoon de rust bewaren want dit topic is al zoals alle andere topics op bodybuilding.nl. helemaal kapot gesproken. Somige moeten echt beseffen dat in de log sesie niet om comentaar gevraagd word. Maar alleen een logje gemaakt word over de kuur.

En ik ben totaal niet haatdraagend tegenover iemand...

Je snapt er helemaal niks van. Eigeel verslechterd het cholesterol.. ja hoor, grootste lulkoek die er bestaat.

Stop met kuren en ga naturel verder. Dit slaat op niks.

Kunt gewoon geen pilletjes meer slikken. Gedaan. Niet slecht bedoelt, enkel maar raad. Aan jouw om te beslissen wat je ermee doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven