Aguero
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 67kg
Nadelen zijn vooral je cholestorol en je lever...
Dit zijn zeker de 2 punten waar je moet op letten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus je begint aan Winstrol na 6 maanden training? waarom zo snel als ik vragen mag?
Ga nou maar eerst een goed voedingsschema maken en 1,5 jaar goed trainen.
Voordat je aan zo'n kut kuur begint.
Wat zijn volgens jullie de 'perfecte' stats (en aantal trainingsjaren) om na te denken over een kuur dan?
Perfecte stats zijn in mijn ogen nog niet eens nodig, Maar toch wel op zijn minst 2/3 fanatieke trainingsjaren, Want hij kan nog zo ontzettend veel groeien zonder aas.
Want ik durf te wedden dat zijn voedingsschema/traingsschema ook nog niet op orde is.
. Daar heb ik geen tijd voorEn dan let je erop, en dan?Nadelen zijn vooral je cholestorol en je lever...
Dit zijn zeker de 2 punten waar je moet op letten.
Mensen geven je ook wel raad, dit is niet slecht bedoelt. Als je toch wilt kuren zorg dan dat je voeding en training op punt staat. Het zijn geen wondermiddelen

Hoe wil je er precies opletten? Bloedwaarden meten? Na hoeveel weken? En wat ga je dan precies doen als je cholesterol- en leverwaarden wat zijn verslechtert?Hoe bedoel je?.
Dan is de kans op bijwerkingen minder![]()
Hoe wil je er precies opletten? Bloedwaarden meten? Na hoeveel weken? En wat ga je dan precies doen als je cholesterol- en leverwaarden wat zijn verslechtert?
Totaal nutteloos.Iedere week via mijn dokter.
Deze is van alles op de hoogte...
Moesten er bijwerkingen zijn dan helpt hij mij zeker verder... waar ik oplet is allesins de voeding... bv bij eieren zorgd het eigeel ervoor dat u slecht cho... verhoogt. Wat niet de bedoeling is aangezien winstrol dit automatich gaat doen. Wat ik nog kan vertellen van winstrol (wat ik een klein beetje merk) is gevrichtspijn.. dus ook wat mee opletten...
. Iedere week via mijn dokter.
Deze is van alles op de hoogte...
Moesten er bijwerkingen zijn dan helpt hij mij zeker verder... waar ik oplet is allesins de voeding... bv bij eieren zorgd het eigeel ervoor dat u slecht cho... verhoogt. Wat niet de bedoeling is aangezien winstrol dit automatich gaat doen. Wat ik nog kan vertellen van winstrol (wat ik een klein beetje merk) is gevrichtspijn.. dus ook wat mee opletten...
Nog niet gaan gebruiken, beter inlezen over voeding etc.. is voor je eigen bestwil.