AndroidHealthClinic

Winstrol only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom moeten ze mij verbannen uit de sportwereld?

Nou, eenzaam ben ik niet echt. Ik werd net wakker naast mijn lieve vriendin.

Sanca Saxon ik ben één van de liefsten hier op het forum.

Is eraan te zien :). Aangezien ge alleen maar tijd in forums steekt en danog met u negatieve comentaar. En hoe dom of negatief u comentaar wel is ik hoop dat veel mensen dit lezen. Want het is iets om uit leren.
 
Waarom moeten ze mij verbannen uit de sportwereld?

Nou, eenzaam ben ik niet echt. Ik werd net wakker naast mijn lieve vriendin.

Sanca Saxon ik ben één van de liefsten hier op het forum.

Is eraan te zien :). Aangezien ge alleen maar tijd in forums steekt en danog met u negatieve comentaar. En hoe dom of negatief u comentaar wel is ik hoop dat veel mensen dit lezen. Want het is iets om uit leren.
 
Dank u warior ;). Voor de motivatie !. Zoeen mannen gelijk u zouden ze moeten bannen uit de sportwereld gij moet echt een eenzaam zieleke zijn.
Jij hebt helemaal gelijk! Ironwarrior is gewoon een naar mannetje.
 
Jij hebt helemaal gelijk! Ironwarrior is gewoon een naar mannetje.

:D. Maakt niet echt uit. Is een leerzame les. Van mij mag hij alle dagen de internet troll spelen :D. totaal geen meerwaarde voor de samenleving :). .
Ik heb gedaan wat er verwacht werd. Alleen jammer dat mensen mij prive moeten aanchrijven omdat ze niet durven reageren en mensen zoals warior denken dat de evenaar door hun hol loopt. :D.
 
Is eraan te zien :). Aangezien ge alleen maar tijd in forums steekt en danog met u negatieve comentaar. En hoe dom of negatief u comentaar wel is ik hoop dat veel mensen dit lezen. Want het is iets om uit leren.

Wie zegt dat ik alleen maar tijd in forums steek? Ik geef jou negatief commentaar, en ik heb daar een aantal redenen voor:

1. Winstrol-only is een waardeloze kuur.
2. Jouw stats zijn waardeloos.
3. Jouw fysiek is ook alles behalve goed, je kan natty nog genoeg behalen.

Dan mogen ze mij best een naar mannetje vinden. Ik geef gewoon mijn mening.
 
Wie zegt dat ik alleen maar tijd in forums steek? Ik geef jou negatief commentaar, en ik heb daar een aantal redenen voor:

1. Winstrol-only is een waardeloze kuur.
2. Jouw stats zijn waardeloos.
3. Jouw fysiek is ook alles behalve goed, je kan natty nog genoeg behalen.

Dan mogen ze mij best een naar mannetje vinden. Ik geef gewoon mijn mening.

Met mijn fysiek is alles ok ;) kan ik je op een blaadje megeven. Maar alsnog denk ik dat u mening van velen kan gestollen worden jongen.
 
Met mijn fysiek is alles ok ;) kan ik je op een blaadje megeven. Maar alsnog denk ik dat u mening van velen kan gestollen worden jongen.

Ik denk dat velen mijn mening hier waarderen.
 
Niet iedereen heeft nu eenmaal dezelfde streeffysiek :dunno:
 
Ik denk dat velen mijn mening hier waarderen.

denk dat het beter is van niet meer op sommigen te reageren. Ik kom binnen 2 weken nog eens online. Veel suk6 allesins in het afbreken van mensen en denken dat jij in alles ok bent. Kleine tip. Ge moogt nog zo een mooie stats hebben die ge wilt. U karakter sukt emens. Une ego trekt op niks en het ergste vanal betreur ik de persoon die jij beweerd iedere dag naast wakker te worden ;). Oharme.
 
Ps Sanca Saxon van mij mag dit topic hiet gesloten worden en zelfs verwijderd. Zou je me een enorm plezier mee doen :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven