AndroidHealthClinic

Winstrol only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een winny log, naiss!
 
Ik hoop wel dat er gelogd gaat worden. Maar een kleine tip van mij --> Niet in discussie gaan over dit soort zaken met Galen , Ik denk namelijk dat jouw kennisniveau (iets) lager ligt.
 
Sorry dat ik misschien negatief overkom maar ik bedoelde het meer als tip.

Zo als hierboven ook al aangegeven wordt hoop ik ook dat er fanatiek gelogd gaat worden.
 
Iedere week via mijn dokter.
Deze is van alles op de hoogte...
Moesten er bijwerkingen zijn dan helpt hij mij zeker verder... waar ik oplet is allesins de voeding... bv bij eieren zorgd het eigeel ervoor dat u slecht cho... verhoogt. Wat niet de bedoeling is aangezien winstrol dit automatich gaat doen. Wat ik nog kan vertellen van winstrol (wat ik een klein beetje merk) is gevrichtspijn.. dus ook wat mee opletten...

wat?
 
+1 ^

Das dus totale onzin. Een eidooier verhoogt het cholestrol niet. Die fabel is allang verworpen. Cholesterol uit voeding doet niet veel. Juist als je al het cholestrol uit je voeding schrapt gaat je lichaam meer aanmaken omdat je het nodig hebt... ja.. dat "oh-zo-slechte-cholestrol" heeft je lichaam nodig voor opbouwen van o.a. celwanden...
 
:roflol: iemand zonder kennis. :emo:
 
Jammer dat niemand een goede kuurlog van winny kan maken, ben wel geintereseerd dit eens te volgen ( srs )
 
Maar ik ben benieuwd of we hier nog wat van zien. denk het niet. Ik vraag me altijd af of dat komt door de reacties of de motivatie van starter.
 
Jammer dat niemand een goede kuurlog van winny kan maken, ben wel geintereseerd dit eens te volgen ( srs )

Kan wel, maar eerst moet je voeding etc op punt staan.
 
Kan wel, maar eerst moet je voeding etc op punt staan.
I know, maar het valt me gewoon op dat elke Winny log begint met iemand die er nog niet aan toe is, of zaakjes niet op orde heeft, word afgezeken en je hoort er nooit meer wat van.
Zal weleens een serieuse winny only log willen lezen, dat bedoelde ik meer.
 
Na alle slechte comentaren en de goede die ik kreeg via pm. (Thx voor die mannen). Een voor en na foto.

Geef maar jullie mening. Dit is 4 weken winstrol. 6kg bijgekomen. En geen enkele bijwerking. Alleen de eerste week lichte koppijn. Verder 0,0 last bij 70mg winny
 
nejzhztg.jpg



lxjzvrur.jpg
 
Zo wat een verandering iedereen aan de winny only. Want 6 kilo als je onder de 70 weegt is wel echt heel goed ^^

Klopt eerlijk gezegd vershoot ik er ook een beetje van. Ik was niet echt bezig met gewicht had zelfs geen weegschaal thuis. ik deed gewoon mijn normaale routine. Slapen werken trainen. (2u per dag). Alle dagen buiten zondag. geen cardio... de eerste weken merkte ik niks. Week 3-4 gingen razend snel...
 
Klopt eerlijk gezegd vershoot ik er ook een beetje van. Ik was niet echt bezig met gewicht had zelfs geen weegschaal thuis. ik deed gewoon mijn normaale routine. Slapen werken trainen. (2u per dag). Alle dagen buiten zondag. geen cardio... de eerste weken merkte ik niks. Week 3-4 gingen razend snel...

Hij is sarcastisch.

Het trekt nog steeds allemaal op niks.
 
Hij is sarcastisch.

Het trekt nog steeds allemaal op niks.

Dank u warior ;). Voor de motivatie !. Zoeen mannen gelijk u zouden ze moeten bannen uit de sportwereld gij moet echt een eenzaam zieleke zijn.
 
Dank u warior ;). Voor de motivatie !. Zoeen mannen gelijk u zouden ze moeten bannen uit de sportwereld gij moet echt een eenzaam zieleke zijn.

Waarom moeten ze mij verbannen uit de sportwereld?

Nou, eenzaam ben ik niet echt. Ik werd net wakker naast mijn lieve vriendin.

Sanca Saxon ik ben één van de liefsten hier op het forum.
 
Laat iedereen maar liever in z'n eigen waarde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven