AndroidHealthClinic

Winstrol Oral Only + steken in borststreek

Psykodog

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
86kg
Hey allemaal,

Ik ben 7 dagen geleden begonnen met een Winstrol Only kuurtje (oral) aan 50 mg per dag. Ik neem elke ochtend rond half9 30mg (3 tabs) en 's avonds half7 nog twee tabs.

Ik merk er nog niet echt veel van buiten dan dat ik precies al mijn gewichten makkelijker omhoog kreeg de laatste training, en in het begin van de kuur had ik veel hoofdpijn maar dat heb ik verholpen gekregen door nog meer te drinken (zo'n 4 liter water per dag, zonder de melk etc erbij gerekend).

Maar nu de laatste twee dagen krijg ik erg pijnlijke steken in mijn hartstreek (of long) aan de linkerkant telkens ik een inspanning doe (zware oefening,...) als ik dan even ademhaal gaat het beter maar deze voormiddag had ik er nog meer last van dan gisteren.

Heeft iemand hier al ervaring mee, wat kan ik er aan doen en kan het kwaad?

Alvast bedankt

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 14:14 ----------

P.S. stats kloppen helemaal niet, weet niet waar ik ze moet aanpassen

misschien ben je nog wel te jong om aan de aas te zitten
now offence maar 20 jaar is toch wel iets te jong
als je het niet vertrouwd ga dan gelijk naar de dokter en vertel hem precies wat je aan het doen bent en mischien kan hij dmv simpel luisteren wel constateren wat het is
niet te lang mee blijven lopen dus
ps wat zijn je stats dan wel
succes

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ieder zijn mening. Ik ben toch al begonnen dus maakt niet meer uit. Heel veel van men vrienden al positieve ervaring met winny only, ben de enige die er last van heeft.

Weeg nu 84 kg en 1.93m (aangepast normaal)
Mijn doel was niet zwaar gainen maar iets harder staan nog, maar die steken in men borst zijn vrij vervelend telkens ik een oefening doe laat ik het gewicht er bijna door vallen.

Probleem is dat de dokter dan moet weten dat ik AAS gebruik en kent men moeder erg goed :D

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 16:29 ----------

+ nu terug 84 omdat ik juist ziek ben geweest, moet normaal snel terug op 86 zitten

ja, je kan beter dood gaan dan dat je tegen je dokter moet zeggen dat je aan de aas zit:o

Zou gewoon naar de dokter gaan of anders dr mee kappen.

En je dokter heeft beroepsgeheim by the way dus als jij zegt dat je moeder t niet mag weten mag hij niks zeggen. zo wel, pluk je hem kaal xD

Ik wacht nog twee dagen af,
Jammer dat ik er mee moet stoppen, had het er echt op staan :D
Ook vreemd dat niemand anders hier ervaring mee heeft.

Achja, ben ik ineens ook van die puisten vanaf :p

Ik ga mama zeggen hoor:D:D
Kom op nou man, je bent geen kleuter toch? Of wel?;)
Je maakt wel een grote fout op die leeftijd, maar dan neem je dus ook alle bijwerkingen voor lief. Of heb je helemaal niks gelezen over het stof wat je slikt?
ontopic: kan het niet tussen je oren liggen? dat je dus denkt niet te kunnen ademen, omdat je je laat ontmaagden door aas?

Ja het is wel men moeder die voor men eten moet zorgen en zelf eten betalen zit er als student nog niet in ;) dus ja het maakt veel uit dat zij het weet.

Ja ik weet heel veel over die stof, heel veel opgezocht, maar kon niet direct een link leggen tussen al die sides (slecht voor lever, haaruitval, acné,...) en die steken in mijn borst. Ik vermoed dat het door een verhoogde bloeddruk komt maar nog altijd vreemd dat je dat voelt.

Heeft de dokter geen geheimhoudings plicht ofzo?

Stoppen.

Trouwens, als je moeder al je eten maakt/koopt, is je eetschema dan wel in orde? Die vraag stel ik mezelf altijd... Nooit dat mijn ouders m'n kipfilet/vlees/groeten/rijst kopen of klaarmaken :eek:

Psykodog, je moet je eigen gezondheid boven alles zetten.
Je kan ook naar een andere dokter gaan, huisartsenpost bijvoorbeeld. Maar in principe heeft een dokter gewoon geheimhoudingsplicht, en btw... je bent 20... geen 12.

Avondeten is gewoon wat de pot schaft he,
Voor de rest eet ik veel havermout door de dag en tonijn en 's avonds noten en kwark (=yoghurt bij ons?).
Ik weet het, niet ideaal maar als ik zelf nog voor al die extra maaltijden moet gaan betalen heb ik geen geld meer voor men fitness abonnement :D

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 08:04 ----------

Ik zal vanavond na de training zien of het nog zo'n pijn doet, zoja dan stop ik er wel mee :)

Misschien is het een aanhechting die wat geirriteerd is ?

heb dit al vaak meegemaakt en ik weet ook niet wat het is maar het houdt mij nooit tegen om mijn kuren af te maken!!! Ik heb het door de bench press geloof ik!!! Zie dat je wat cardio doet voor op te warmen vooraleer je aan de gewichten begint!!! Geloof me, het verschil is mijnensgroot;) Veel succes en geen bang hebben het is nog lang niet je hart haha...:p

Kuren met die stats is sowieso bizar! Je heb nog nooit goed gegeten anders zou je veel zwaarder zijn... verdiep je eerst eens in voeding dat is de BASIS ook voor hardheid wat je graag wil!

Een vriend van me is 24 jaar oud traind nu 8 maanden 1.98 lang en is met een redelijk voedingsschemavan 76 kilo naar 102 kilo gegaan nu! Dit even om aan te geven hoe slecht je bezig bent PSYCHODOG

Kuren met die stats is sowieso bizar! Je heb nog nooit goed gegeten anders zou je veel zwaarder zijn... verdiep je eerst eens in voeding dat is de BASIS ook voor hardheid wat je graag wil!

Een vriend van me is 24 jaar oud traind nu 8 maanden 1.98 lang en is met een redelijk voedingsschemavan 76 kilo naar 102 kilo gegaan nu! Dit even om aan te geven hoe slecht je bezig bent PSYCHODOG

26 kilo in 8 maanden? 3.25kg per maand dus, zeer netjes wist niet dat dit mogelijk was, ik ben 1.95 dus ook vrij lang, zou ik zijn voedingsschema misschien mogen?

Psykodog, je moet je eigen gezondheid boven alles zetten.
Je kan ook naar een andere dokter gaan, huisartsenpost bijvoorbeeld. Maar in principe heeft een dokter gewoon geheimhoudingsplicht, en btw... je bent 20... geen 12.

Ook al ga je naar een andere dokter of ziekenhuis, je huisarts wordt volgens mij altijd geinformeerd.

Je lift meer weigts zeg je, misschien overbelasting?

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 11:32 ----------

Yoghurt is btw geen kwark, in geen enkel land.

Stoppen.

Trouwens, als je moeder al je eten maakt/koopt, is je eetschema dan wel in orde? Die vraag stel ik mezelf altijd... Nooit dat mijn ouders m'n kipfilet/vlees/groeten/rijst kopen of klaarmaken :eek:

Hij weegt 84kg en is 1,93 lang dus daar heb je het antwoord op je vraag.

Slik je omega 3? (Positief effect op bloeddruk)

winstrol en raar gevoel op borst ik lees het vaker.. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Terug
Naar boven