AndroidHealthClinic

Winstrol Oral Only + steken in borststreek

Eindelijk een keer goed je borst getraint? ;)

steken in de borst? niks aan de hand betekend dat je de dosis met 20 mg moet verhogen.

Wat is daar de logica achter?

klinkt mij alsof je tussenribspieren gewoon wat overbelast zijn, vaak krijg je dan plotse steken die het zwaar ademen lastig maken, maar als je het doet is het sneller voorbij...
heb hier sinds mn 14e al last van, behalve als ik juist wel aan het kuren ben...
als het je hart is zal je niet zuiver links pijnscheuten krijgen, maar eerder centraal en uitstralend naar je hals en arm.

Komt regelmatig voor dat een spier rond de hardstreek, en niet het hard zelf geirriteerd/ ontstoken is. Dit zorgt voor steken of een oncomfortabel gevoel.

Wij zijn geen artsen hier. Twijfel je, ga naar de dokter en laat het controleren en laat desnoods een filmpje maken. Vaak is het een spiertje, maar dat kunnen wij hier niet voor je bevestigen.

• Topic Starter Topic Starter
26 kilo in 8 maanden? 3.25kg per maand dus, zeer netjes wist niet dat dit mogelijk was, ik ben 1.95 dus ook vrij lang, zou ik zijn voedingsschema misschien mogen?

Dat schema moet ik ook hebben :D

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 18:24 ----------

Ja die commentaar van stats en eten is volledig naast de kwestie, daar kan je misschien gelijk hebben maar ik heb toch besloten van het te doen ;)

In elk geval, dankuwel aan alle mensen die een zinnig antwoord gegeven hebben!
Steken zijn al minder alhoewel ik er soms nog last van heb, ik ben cardio gaan doen (toen ik het bericht van cardio nog niet gelezen had) en dat maakte het precies iets beter inderdaad!

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 18:25 ----------

Slik je omega 3? (Positief effect op bloeddruk)

winstrol en raar gevoel op borst ik lees het vaker.. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Ja omega 3 capsules :)

Effe een bump hierop, ik heb hier ook last van, ben vanaf dinsdag begonnen met 50mg en sinds vandaag had ik ook steken, een drukkend gevoel aan de hartstreek, maar het verplaatst zich soms van uiterst links tot meer naar mijn plexus toe. Het gaat niet naar de hals en arm zoals ik hier al las dus. Als het blijft aanhouden of verbetert laat ik het hier effe weten ;)

Wie weet hier een site over informatie (nederlands) wat winstrol precies doet in vergelijking met andere soorten?:)

Vanaf je dingen voelt die niet normaal zijn dan stop je direct,gezondheid komt altijd op de eerste plaats,blijft het probleem aanslepen ga je naar de dokter.

Wat voor de een werkt, werkt niet voor een ander. Dus beetje kansloos om voedingsschemavan iemand te willen die daar wel succes mee heeft. Zijn onderhoud zit mischien wel veel hoger of lager dan jou onderhoud, en wat doe je dan? Elk lichaam is anders en reageert anders op wat hij of zij binnen krijgt. Nooit voedingschema's van een ander gebruiken. Heeft 0,0 zin.

Terug
Naar boven