MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

• Topic Starter Topic Starter
In mijn eigen wereld,daar waar schaapjes en gnoompjes tegen mij praten,het gras blauw is en de zon groen!
Normaal draag ik mn broeken wel wat hoger hoor, maar de meeste passen me niet meer :rolleyes: Ik heb er nog maar 2 die passen nu, en als ik nu nieuwe ga kopen ben ik bang dat ze na de cut weer veel te wijd zijn (dat had ik vorig jaar dus ook)

Normaal draag ik mn broeken wel wat hoger hoor, maar de meeste passen me niet meer :rolleyes: Ik heb er nog maar 2 die passen nu, en als ik nu nieuwe ga kopen ben ik bang dat ze na de cut weer veel te wijd zijn (dat had ik vorig jaar dus ook)

Herkenbaar. In de bulk spannen ze rond m'n taille, in de zomer zijn ze weer te los:P

geen smoesjes!Je bent gewoon een superdude die zn benen wel traint!;)

Whahaha... epic weer :rolfol:

Jullie zijn gewoon een stel uitgelaten beesten met een gemeenschappelijke liefde voor het ijzer

:D

Update

Al 4 weken off ondertussen, maar nog steeds krachtvooruitgang :) Lichaamsgewicht ook nog niet gezakt, vanochtend nog steeds 100.1kg en dat was in de kuur ook mn hoogtepunt. Mn arm meet nu koud bijna 44, en mn been bijna 68.

Hopelijk blijf ik het allemaal nog ff vasthouden zo :) Enig nadeel is trouwens dat ik ook nog steeds een dikke kop heb..

vanaf week 8 (off) begint meestal de mezerie

Update

Al 4 weken off ondertussen, maar nog steeds krachtvooruitgang :) Lichaamsgewicht ook nog niet gezakt, vanochtend nog steeds 100.1kg en dat was in de kuur ook mn hoogtepunt. Mn arm meet nu koud bijna 44, en mn been bijna 68.

Hopelijk blijf ik het allemaal nog ff vasthouden zo :) Enig nadeel is trouwens dat ik ook nog steeds een dikke kop heb..

Netjes man ! nog steeds 100kg, benieuwd hoeveel er af gaat ( als er wat afgaat :eek: )

Vocht gaat langzamerhand na 3-4 weken toch weg ?

Netjes man ! nog steeds 100kg, benieuwd hoeveel er af gaat ( als er wat afgaat :eek: )

Vocht gaat langzamerhand na 3-4 weken toch weg ?
Ik hoop het toch wel... Maar dat zou ik toch aan mn lichaamsgewicht moeten merken, toch?

Maar ik heb het idee dat je kop ook wel voor een deel blijvend dikker blijft.

Ik hoop het toch wel... Maar dat zou ik toch aan mn lichaamsgewicht moeten merken, toch?

Maar ik heb het idee dat je kop ook wel voor een deel blijvend dikker blijft.

Echt? :eek: DAMN, krijg ik nog een dikkere kop wahahaha
Wat goed dat je gelijk blijft man. ;)

vanaf week 8 (off) begint meestal de mezerie

ik heb met het vocht verlies , al binnen 3 weken kracht daalt idd later pas waarom begrijp ik niet.

Maar Daster good job , probeer de 100 kilo vast te houden met hoge eiwit inname.

succes bro, misschien toch de boldenone heheheh

ik heb met het vocht verlies , al binnen 3 weken kracht daalt idd later pas waarom begrijp ik niet.

Maar Daster good job , probeer de 100 kilo vast te houden met hoge eiwit inname.

succes bro, misschien toch de boldenone heheheh

ik heb niet heel veel moeten inleveren, heb vooral ff last gehad van concentratie, speelde wel een grote rol tijdens men training
tijdens die concentratie stoornissen kreeg ik wel last van krachtverlies, maar is terug in orde nu

Laatst bewerkt:
Ik kreeg zojuist een belletje van de dokter dat mn bloedtest binnen was

ALAT = 92 (normaal rond de 50)
Kreatinine = 129 (normaal rond de 110)

Die kreatinine ligt standaard wel wat hoger bij mensen met veel spiermassa, maar de ALAT (lever) is dus wel iets te hoog.. Maar ik ben nog tot eind van deze maand bezig met roaccutane, dus de lever moet ik eigenlijk pas checken 6 weken na de tijd.

De huisarts viel overigens geen normaal gesprek mee te voeren :rolleyes: Het kwam er op neer dat ze over 6 weken nog wel eenmaal mn bloed en nieren wilde laten controleren, maar daarna nooit meer.
Want ik deed het mezelf aan
"En mensen die roken dan? Of alcohol gebruiken? Of teveel zout of verzadigde vetten binnenkrijgen? Ga je die ook niet meer helpen?"
Jaa maar daar ligt de norm anders :rolleyes:

Slaat nergens op natuurlijk. Als je probeert zo gezond mogelijk te leven en daarnaast op een verantwoorde manier AAS te gebruiken word je niet geholpen, maar als je jezelf naar de t*ring rookt of zuipt krijg je alles wat je nodig hebt.

Er stond toevallig een stukje in de Flex over een sportarts waar je voor een bepaald bedrag een hele checkup kan laten doen, dus daar ga ik volgende keer wel heen ;) Wel jammer dat het voor eigen rekening is dan terwijl ik me al scheel betaal aan zorgpremies.

huisartsen :( altijd stomme reacties van moet je niet doen etc.

Ik kreeg zojuist een belletje van de dokter dat mn bloedtest binnen was

ALAT = 92 (normaal rond de 50)
Kreatinine = 129 (normaal rond de 110)

Die kreatinine ligt standaard wel wat hoger bij mensen met veel spiermassa, maar de ALAT (lever) is dus wel iets te hoog.. Maar ik ben nog tot eind van deze maand bezig met roaccutane, dus de lever moet ik eigenlijk pas checken 6 weken na de tijd.

De huisarts viel overigens geen normaal gesprek mee te voeren :rolleyes: Het kwam er op neer dat ze over 6 weken nog wel eenmaal mn bloed en nieren wilde laten controleren, maar daarna nooit meer.
Want ik deed het mezelf aan
"En mensen die roken dan? Of alcohol gebruiken? Of teveel zout of verzadigde vetten binnenkrijgen? Ga je die ook niet meer helpen?"
Jaa maar daar ligt de norm anders :rolleyes:

Slaat nergens op natuurlijk. Als je probeert zo gezond mogelijk te leven en daarnaast op een verantwoorde manier AAS te gebruiken word je niet geholpen, maar als je jezelf naar de t*ring rookt of zuipt krijg je alles wat je nodig hebt.

Er stond toevallig een stukje in de Flex over een sportarts waar je voor een bepaald bedrag een hele checkup kan laten doen, dus daar ga ik volgende keer wel heen ;) Wel jammer dat het voor eigen rekening is dan terwijl ik me al scheel betaal aan zorgpremies.

Ja ijzerman, 150 euro. Full checkup.

http://www.detelefoongids.nl/bg-l/11446140-ijzerman+sportartsenpraktijk+j+c/vermelding/

Alat, Asat. Gamma GT, LDH. cholesterol test en vrije test, LH FSH oestrogeen
hematologie
stofwisseling
mineralenprofiel
leverprofiel
cholesterolprofiel
hormoonprofiel
diverse bepalingen

dit alles uitgebreid plus je hart filmpje en botmeting

Laatst bewerkt:
jammer dat het zo ver weg is

geld en kilometers zijn niet relevant als het om je gezondheid gaat.

Terug
Naar boven