XXL Nutrition

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Sjemig, respect man. Ik moet ook zeggen dat je kracht stats ook mooi in verhouding zijn. Ik hoop alleen dat je het ook allemaal vast houdt.

Tot mijn verbazing blijft mijn kracht ongeveer hetzelfde als tijdens de kuur, behalve bankdrukken, die is bij mij ietsie achteruit gegaan. En je staat nogsteeds op 12%?

Mooi ondergoed ook ;)

Laatst bewerkt:
Oke dan snap ik hem, ga je spuiten of pil vorm nemen?
nice pics btw, probeer alleen met je rug pose je vuitsten en schouders naar achter te duwen/draaien, komen je schouders en delt beter naar buiten.

Maar TOP bro

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Buffed up baas! :thumbs:

Vooral die rug shot is echt netjes, die front pose zal stukken indrukwekkender zijn wanneer je wat lager in je vet zit. Je staat ook een beetje in elkaar gedoken op die front shot, slechte belichting, maar nog steeds erg goed!
Ik ben ook echt spierwit haha. Beetje gecompenseerd door met contrast te spelen :p. Als ik droog ben met een beetje tan maakt heel ander gezicht.

Sjemig, respect man. Ik moet ook zeggen dat je kracht stats ook mooi in verhouding zijn. Ik hoop alleen dat je het ook allemaal vast houdt.

Tot mijn verbazing blijft mijn kracht ongeveer hetzelfde als tijdens de kuur, behalve bankdrukken, die is bij mij ietsie achteruit gegaan. En je staat nogsteeds op 12%?

Mooi ondergoed ook ;)
Ja die 12% is een schatting.. Ik heb geen idee eigenlijk. Mn huidplooi blijft gelijk iig zo'n beetje.
Hopelijk gaat het mijn kracht ook zo af!

Oke dan snap ik hem, ga je spuiten of pil vorm nemen?
nice pics btw, probeer alleen met je rug pose je vuitsten en schouders naar achter te duwen/draaien, komen je schouders en delt beter naar buiten.

Maar TOP bro
Pillen denk ik. Die pose heb je zeker gelijk in. Ik probeerde mn rug wat wijder te maken dit keer, dat ging te koste van de delt. Maar de camera staat ook op lager punt.

ik blijf je igg volgen bro je gaat echt goed zo. :)

Shiiit. :eek: Ik kan het haast niet geloven. Dikke rug man, en monsterlijke triceps. Je taille is ook goed smal en je hebt geen last van een lelijke squatreet. :thumbs:.
Je gaat het ver brengen, bro !

Shiiit. :eek: Ik kan het haast niet geloven. Dikke rug man, en monsterlijke triceps. Je taille is ook goed smal en je hebt geen last van een lelijke squatreet. :thumbs:.
Je gaat het ver brengen, bro !
Haha die squatreet vergis je je in maat, die is echt huge :p

Maar op de foto komen mn taille en glute wel goed uit inderdaad ;) Thanks

Nice pics gozer, goeie progressie!

Was er zelf ook over aan het nadenken om een winny only te doen in de cut. Ja axis ligt niet volledig plat, en je kan een kort nakuurtje doen van een weekje of 2 en daarna kan je op vakantie.

Dacht gisteren gelezen te hebben in mn anabolics 2009 dat 10mg winny een betere eiwitspaarder was dan 300mg test. Geen slechte keuze om mee te gaan cutten dus.

edit: '...yet doses as low as six to 10 mg/day have been shown to increase nitrogen retention greater than 200-300 milligrams of "testosteron">testosterone enanthate/week.'

Bron: Short-term modulation of the androgen milieu alters pulsatile, but not exercise- or growth hormone (GH)-releasing hormone-stimulated GH secretion in healthy men: impact of gonadal steroid and GH secretory changes on metabolic outcomes

Had je die roa eigenlijk op doctorsrecept?

ziet er goed uit kerel, doe je goed zo :)

Wat een brute rug dude! Netjes!

Nice pics gozer, goeie progressie!

Was er zelf ook over aan het nadenken om een winny only te doen in de cut. Ja axis ligt niet volledig plat, en je kan een kort nakuurtje doen van een weekje of 2 en daarna kan je op vakantie.

Dacht gisteren gelezen te hebben in mn anabolics 2009 dat 10mg winny een betere eiwitspaarder was dan 300mg test. Geen slechte keuze om mee te gaan cutten dus.

edit: '...yet doses as low as six to 10 mg/day have been shown to increase nitrogen retention greater than 200-300 milligrams of "testosteron">testosterone enanthate/week.'

Bron: Short-term modulation of the androgen milieu alters pulsatile, but not exercise- or growth hormone (GH)-releasing hormone-stimulated GH secretion in healthy men: impact of gonadal steroid and GH secretory changes on metabolic outcomes
Dat is veelbelovend onderzoek in ieder geval :D Vorige keer dat ik cutte had ik test in mn lichaam, ben toen behoorlijk veel kracht/massa verloren!

Had je die roa eigenlijk op doctorsrecept?
Nope ;) Komende donderdag ga ik wel ff een checkup laten doen. Ook ff bloed laten prikken. Ben benieuwd hoe die reageert als ik het hem ga vertellen :D

ziet er goed uit kerel, doe je goed zo :)

Wat een brute rug dude! Netjes!

Thanks!

Net weer een mooie PR op de deadlift.

4x200kg (was 1x). Maar hij kwam echt uit mn tenen. Hield mn rug ook niet mooi recht. Vorige keer 6x190 ging een stuk soepeler. Denk dat ik volgende week ff ga deloaden.

Daarna even gefrontsquat, met als zwaarste set 5x120kg. Echt verschrikkelijk die stang in mn keel, kan er maar niet aan wennen :D

Toen de leg press gepakt 9 herhalingen met 340kg erop :) 8 schijven van 20 aan elke kant en nog eentje van 10. Er kan nog 10 kilo bij (als ik die 10 vervang voor 20) en dan zit ie helemaal vol.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net weer een mooie PR op de deadlift.

4x200kg (was 1x). Maar hij kwam echt uit mn tenen. Hield mn rug ook niet mooi recht. Vorige keer 6x190 ging een stuk soepeler. Denk dat ik volgende week ff ga deloaden.

Daarna even gefrontsquat, met als zwaarste set 5x120kg. Echt verschrikkelijk die stang in mn keel, kan er maar niet aan wennen :D

Toen de leg press gepakt 9 herhalingen met 340kg erop :) 8 schijven van 20 aan elke kant en nog eentje van 10. Er kan nog 10 kilo bij (als ik die 10 vervang voor 20) en dan zit ie helemaal vol.

1znq3w1.jpg

Je hebt echt sterke benen, 5 x 120 fsq is echt netjes. Gefeliciteerd met je deadlift pr.

Damn dude, erg nice!

Vind je die machine overigens niet zwaar k*t? We hebben die ook en nog een andere. Hij maakt zo'n rare ROM vind ik.

Damn dude, erg nice!

Vind je die machine overigens niet zwaar k*t? We hebben die ook en nog een andere. Hij maakt zo'n rare ROM vind ik.
Dit is juist de eerste leg press die ik heel fijn vindt ;) Ik zet mn voeten wel heel hoog neer (tegen de bovenste streep). En dicht bij elkaar.

weeg je nog 99 kg ? of ben je wat kg`s kwijt nu ?

weeg je nog 99 kg ? of ben je wat kg`s kwijt nu ?
Zojuist woog ik 100.1 direct na het wakker worden. Zal wel komen door broodje kebab+patat van vannacht. Eerste junkmaal in 3 weken ofzo en ik vind het niet eens meer lekker.
En gister woog ik 99.6, dus ik ben in ieder geval nog steeds geen gewicht kwijt. En ik word ook nog steeds sterker. Zal wel komen door de bold die wat langer doorwerkt :)

Best goede shape!Alleen die broek die rond je enkels hangt en die Borg boxer geven het geheel dan wel weer een hoge mooibooy gehalte!

Terug
Naar boven