- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over een week of 6 ga ik toppen en dan hoop ik de 220kg in mn pocket te hebben...Kleine update:
Gewicht zit tegen de 99 aan, met mn kracht/drive/libido gaat het nog steeds goed. Overmorgen begin ik met de nakuur.
Deadlift net 8x180kg gepakt, en vorige week 4x195. Nog steeds geen last van mn onderrug, hopelijk hou ik dat ff vastOver een week of 6 ga ik toppen en dan hoop ik de 220kg in mn pocket te hebben...
). En laatste schoudertraining nog 4x85 military press. Die deed ik paar weken terug nog met 80kg.
blijven gaan, en mentaal sterk staan, dan gaat die klap miniem en onopgemerkt voorbij zijn!Weer een weekje verder:
Gewicht nog steeds stabiel @99kg ongeveer. Kracht gaat nog wel vooruit.
Net 5x125kg bench gepakt (en 15x100 daarna). En laatste schoudertraining nog 4x85 military press. Die deed ik paar weken terug nog met 80kg.
Vraag me beetje af wanneer 'de klap' komt? De een zegt 2 weken, maar de ander zegt dat het wel 2 maand duurt voordat gewicht/kracht afneemt...
Ik heb trouwens nog wel een pak NO-Xplode aangebroken en dat traint heel lekker![]()

Nog iemand comments op cutten met winstrol only?
Ik blijf gewoon zeker t/m de nakuur nog een kleine update geven wekelijks:
Afgelopen week ging nog steeds goed, alleen donderdag en vrijdag voelde alles heel slap aan. Maar dat heeft denk ik met verkoudheid te maken. Kon gewoon niet maximaal gaan. Totaal geen explosiviteit ook. Pushpress 100kg lukte bijvoorbeeld niet terwijl ik die laatst nog 5x deed.
Deadlift daarentegen afgelopen keer 6x190. Voor mn kuur deed ik die 5x175kg max, dus dat betekent dat ik daar al een stuk sterker op ben, ondanks het feit dat ik hem pas weer ben gaan doen de laatste week van de kuur. 220kg zal er al wel inzitten, maar ik ga nog een week of 3/4 reppen zo en wie weet lukt 230kg dan wel zelfs
Verder voelen mn spieren wel wat slapper/leger/minder vol aan, maar lichaamsgewicht nog steeds zo'n 99kg.
Vorige kuur met Test ging ik halverwege al cutten, en toen ben ik zelfs vrij veel massa+kracht kwijt geraakt... Volgens mij ben ik daar wel gevoelig voor door mn ectomorfe bouw. Anderzijds was ik al wel heel snel op mn beoogde vetpercentage.Er zijn veel mensen die goed cutten op winstrol. Zijn genoeg topics over, hoewel zou ik niet te drastisch gaan cutten, maar je tijd nemen. Je kan bijvoorbeeld cleaner gaan eten, enkele 100's kcals minderen of rond onderhoud gaan eten, met lichte cardio. Zodat je absoluut zeker bent dat je geen spier verliest. Na die enkele weken naturel cutten kan je dan de winny kuur beginnen. Volgens mij ga je ook al neem je winny's, toch nog spierverlies hebben als je te drastisch gaat cutten. Daarom zou ik een 'inleidingsfase' van je winny cut doen.
Ik ben onderhand al 1 week met de nakuur bezig dus!Jammer van je verkoudheidje man, extra C nemen bro. (sowieso nodig natuurlijk)
Hoeveel weken heb je nog te gaan?
(Damn, die stats van jou man..... wauw....)
Maar hou mn log nog ff bij, omdat de weken erna ook nog wel tellen imho 
12 weken ongeveer. Maar winstrol drukt niet zo op je axis, dus moet kunnen lijkt me?Ik blijf je volgen daster![]()
Maar hoelang ben je dan off als je wilt gaan cutten met winstrol ?
Zeker wel dikke squats!Tja op zich kan het wel vind het wel een goed idee ripped de zomer in.
Maar misschien iets te kort erop en het zal zoiezo je axis weer onderdrukken .
Dus ik zou met je cut een maand later starten.
Dan was ik begin juni gaan cutten waarschijnlijk met test p, tren a en mast.
. Mijn tijd komt met de zomer wel