MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Leuk hoor zo'n filmpje...en ben er helemaal mee eens dat kracht heeel belangrijk is.

Ik zoek zelf ook altijd de combi tussen kracht en bb gericht trainen.

Leuk logje zo..keep up the good work. :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update:

Gewicht zit tegen de 99 aan, met mn kracht/drive/libido gaat het nog steeds goed. Overmorgen begin ik met de nakuur.

Deadlift net 8x180kg gepakt, en vorige week 4x195. Nog steeds geen last van mn onderrug, hopelijk hou ik dat ff vast :) Over een week of 6 ga ik toppen en dan hoop ik de 220kg in mn pocket te hebben...

Kleine update:

Gewicht zit tegen de 99 aan, met mn kracht/drive/libido gaat het nog steeds goed. Overmorgen begin ik met de nakuur.

Deadlift net 8x180kg gepakt, en vorige week 4x195. Nog steeds geen last van mn onderrug, hopelijk hou ik dat ff vast :) Over een week of 6 ga ik toppen en dan hoop ik de 220kg in mn pocket te hebben...

Je kracht zit goed, mate. Een vraagje: die pijn in de onderrug, die zit toch in je wervel? Heb er ook last van, komt vooral als ik zwaar ga squatten..

Het voelt meer als een soort spierpijn. Helemaal onderin mn rug.

Maar ik kreeg er met zwaar deadliften altijd last van. Laatste paar keer nog geen last van gehad :)

Ok thanks

Weer een weekje verder:

Gewicht nog steeds stabiel @99kg ongeveer. Kracht gaat nog wel vooruit.

Net 5x125kg bench gepakt (en 15x100 daarna ;)). En laatste schoudertraining nog 4x85 military press. Die deed ik paar weken terug nog met 80kg.

Vraag me beetje af wanneer 'de klap' komt? De een zegt 2 weken, maar de ander zegt dat het wel 2 maand duurt voordat gewicht/kracht afneemt...

Ik heb trouwens nog wel een pak NO-Xplode aangebroken en dat traint heel lekker :)

Weer een weekje verder:

Gewicht nog steeds stabiel @99kg ongeveer. Kracht gaat nog wel vooruit.

Net 5x125kg bench gepakt (en 15x100 daarna ;)). En laatste schoudertraining nog 4x85 military press. Die deed ik paar weken terug nog met 80kg.

Vraag me beetje af wanneer 'de klap' komt? De een zegt 2 weken, maar de ander zegt dat het wel 2 maand duurt voordat gewicht/kracht afneemt...

Ik heb trouwens nog wel een pak NO-Xplode aangebroken en dat traint heel lekker :)
blijven gaan, en mentaal sterk staan, dan gaat die klap miniem en onopgemerkt voorbij zijn!

Belangrijk is gewoon goed blijven eten, zien dat je toch enkele 100den kcals boven je behoefte zit en als je niet te veel vocht vast houdt, zal de klap op gebied van kracht en gewicht heeeeeeeeel goed meevallen. Begin gewoon niet te cutten tijdens je nakuur of zelfs eerste weken derna, want dan krijg je die klap dubbel zo hard en geraak je gedemotiveerd door gebrek aan kcals/koolhydraten en je eigen testosteron dat nog niet volledig oporde is.

Begin mei wilde ik gaan cutten, zo'n 5 weken na de nakuur.

Met in de planning wat winstrol erbij... Ik had eigenlijk een redelijk flinke cutkuur in gedachten, maar wil wel van de testo afblijven eigenlijk, omdat het zo kort is. Dus vandaar gewoon winny only waarschijnlijk. Genoeg om zoveel mogelijk spiermassa te behouden??

Voeding is wel in orde. Voorlopig blijf ik gewoon nog 5000kcal eten, wordt ook niet echt vetter ofzo, dus dat zal wel zo'n beetje mn onderhoud zijn nu :)

Nog iemand comments op cutten met winstrol only?

Ik blijf gewoon zeker t/m de nakuur nog een kleine update geven wekelijks:

Afgelopen week ging nog steeds goed, alleen donderdag en vrijdag voelde alles heel slap aan. Maar dat heeft denk ik met verkoudheid te maken. Kon gewoon niet maximaal gaan. Totaal geen explosiviteit ook. Pushpress 100kg lukte bijvoorbeeld niet terwijl ik die laatst nog 5x deed.
Deadlift daarentegen afgelopen keer 6x190. Voor mn kuur deed ik die 5x175kg max, dus dat betekent dat ik daar al een stuk sterker op ben, ondanks het feit dat ik hem pas weer ben gaan doen de laatste week van de kuur. 220kg zal er al wel inzitten, maar ik ga nog een week of 3/4 reppen zo en wie weet lukt 230kg dan wel zelfs :)

Verder voelen mn spieren wel wat slapper/leger/minder vol aan, maar lichaamsgewicht nog steeds zo'n 99kg.

Er zijn veel mensen die goed cutten op winstrol. Zijn genoeg topics over, hoewel zou ik niet te drastisch gaan cutten, maar je tijd nemen. Je kan bijvoorbeeld cleaner gaan eten, enkele 100's kcals minderen of rond onderhoud gaan eten, met lichte cardio. Zodat je absoluut zeker bent dat je geen spier verliest. Na die enkele weken naturel cutten kan je dan de winny kuur beginnen. Volgens mij ga je ook al neem je winny's, toch nog spierverlies hebben als je te drastisch gaat cutten. Daarom zou ik een 'inleidingsfase' van je winny cut doen.

Jammer van je verkoudheidje man, extra C nemen bro. (sowieso nodig natuurlijk)

Hoeveel weken heb je nog te gaan?

(Damn, die stats van jou man..... wauw....)

Nog iemand comments op cutten met winstrol only?

Ik blijf gewoon zeker t/m de nakuur nog een kleine update geven wekelijks:

Afgelopen week ging nog steeds goed, alleen donderdag en vrijdag voelde alles heel slap aan. Maar dat heeft denk ik met verkoudheid te maken. Kon gewoon niet maximaal gaan. Totaal geen explosiviteit ook. Pushpress 100kg lukte bijvoorbeeld niet terwijl ik die laatst nog 5x deed.
Deadlift daarentegen afgelopen keer 6x190. Voor mn kuur deed ik die 5x175kg max, dus dat betekent dat ik daar al een stuk sterker op ben, ondanks het feit dat ik hem pas weer ben gaan doen de laatste week van de kuur. 220kg zal er al wel inzitten, maar ik ga nog een week of 3/4 reppen zo en wie weet lukt 230kg dan wel zelfs :)

Verder voelen mn spieren wel wat slapper/leger/minder vol aan, maar lichaamsgewicht nog steeds zo'n 99kg.

Ik blijf je volgen daster :cool:

Maar hoelang ben je dan off als je wilt gaan cutten met winstrol ?

Er zijn veel mensen die goed cutten op winstrol. Zijn genoeg topics over, hoewel zou ik niet te drastisch gaan cutten, maar je tijd nemen. Je kan bijvoorbeeld cleaner gaan eten, enkele 100's kcals minderen of rond onderhoud gaan eten, met lichte cardio. Zodat je absoluut zeker bent dat je geen spier verliest. Na die enkele weken naturel cutten kan je dan de winny kuur beginnen. Volgens mij ga je ook al neem je winny's, toch nog spierverlies hebben als je te drastisch gaat cutten. Daarom zou ik een 'inleidingsfase' van je winny cut doen.
Vorige kuur met Test ging ik halverwege al cutten, en toen ben ik zelfs vrij veel massa+kracht kwijt geraakt... Volgens mij ben ik daar wel gevoelig voor door mn ectomorfe bouw. Anderzijds was ik al wel heel snel op mn beoogde vetpercentage.

Ik denk dat ik het gewoon rustig aanga pakken en niet te extreem cutten. Ik wilde eigenlijk naar een procent of 5/6 gaan, maar dat laat ik maar schieten. Dan moet ik teveel massa inleveren denk ik.
Jammer van je verkoudheidje man, extra C nemen bro. (sowieso nodig natuurlijk)

Hoeveel weken heb je nog te gaan?

(Damn, die stats van jou man..... wauw....)
Ik ben onderhand al 1 week met de nakuur bezig dus! :) Maar hou mn log nog ff bij, omdat de weken erna ook nog wel tellen imho ;)

Vitamine C slik ik standaard al 2000mg per dag van. Vandaag is de verkoudheid ook al minder. Hoop volgende week weer voluit te kunnen

Ben over mn stats nu wel aardig tevreden ja. Al helemaal nu blijkt dat die 220kg deadlift ook nog wel moet lukken. Eigenlijk heb ik al mn voorgenomen doelen dan wel gehaald (100kg bw, 140kg bench, 200kg squat, 220kg dead)

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

Ik blijf je volgen daster :cool:

Maar hoelang ben je dan off als je wilt gaan cutten met winstrol ?
12 weken ongeveer. Maar winstrol drukt niet zo op je axis, dus moet kunnen lijkt me?

Je kan ook later beginnen cutten en langs je winny's een test laten lopen. Korte of lange esthers.

Hey kerel, niet je hele log doorgenomen dus excuses als ik vraag naar zaken die hier al ergens staan, maaruh, heb je nog wat nieuwe pics? Je oude pics waren namelijk al erg goed, ben benieuwd!

Cutten op winny only lijkt me geschikt! Al zou ik er zelf misschien voor kiezen wat zwaardere middelen te nemen als je toch al aan de juice bent :)

Krachtstats zijn netjes man, die DL moet natuurlijk omhoog :) Zeker wel dikke squats!

Tja op zich kan het wel vind het wel een goed idee ripped de zomer in.

Maar misschien iets te kort erop en het zal zoiezo je axis weer onderdrukken .
Dus ik zou met je cut een maand later starten.

Laatst bewerkt:
Ja het "probleem" is dat ik 9 juni een week op vakantie ga... Anders hadden mn plannen er héél anders uitgezien ;) Dan was ik begin juni gaan cutten waarschijnlijk met test p, tren a en mast.

@Rob: Ja ik had nog wel pics, die zal ik eerlijkheidshalve wel posten, ondanks dat ik er niet zo mooi op uitkom IMO :D. Mijn tijd komt met de zomer wel ;)

Deze zijn van precies een week geleden:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Buffed up baas! :thumbs:

Vooral die rug shot is echt netjes, die front pose zal stukken indrukwekkender zijn wanneer je wat lager in je vet zit. Je staat ook een beetje in elkaar gedoken op die front shot, slechte belichting, maar nog steeds erg goed!

Terug
Naar boven