MuscleMeat

Winterlog II (Test/Bold met Roa)

Ik ook :p

Vandaag woog ik 94.2kg. Dat is ruim 10kg meer dan op de foto's uit mn galerij :) Zal binnenkort wel ff kijken of ik foto kan maken.. Zo'n 3-4kilo meer dan aan t begin van de kuur.

Enige side waar ik beetje last van heb, is dat vaak last heb van opgeblazen pens. Als ik mn veters strik kan ik gewoon niet ademen bijvoorbeeld. Verder nergens last van.

De roaccutane begint trouwens goed te werken. Vrijwel alle acne is verdwenen! Ik hoop dat 20mg EOD genoeg is om een nieuwe uitbraak te voorkomen aan het einde van de kuur...

10mg eod ook!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen caps van 10mg... Spreek je uit ervaring?

Moet trouwens zeggen dat ik een aanpassing aan mn dieet heb gemaakt... Eet nu helemaal geen brood meer (met kipfilet). Dat scheelt bijna 4 gram zout per dag!

In plaats daarvan eet ik rijst met koolvis en broccoli :). Ik voel me in ieder geval wat minder 'pafferig' laatste dagen. Dus denk wel dat het daardoor komt.

Hmm ik eet ook eigenlijk altijd broodloos/zoutloos (<1000 mg) en ook ik was toch 2 kg zwaarder geworden in de afgelopen 6 dagen :). Maar Aromasin doet het truukje voor me. Hoe staat het met jou vasculariteit Daster?

Mn vetpercentage is ook wel wat hoger, dus vergeleken met de zomer is het niks meer. Toen had ik overal aderen op mn bovenarmen. Die op de biceps zit er nog wel ;)

Net ffetjes mn kuiten en buik getraind. Ik doe er altijd een speciale dag voor om ze ff serieus aan te pakken. Ben al een stuk sterker op de calfraise! Hoop dat mn kuiten goed meegroeien nu, is altijd al zwakkere spiergroep geweest.

Hmm ik eet ook eigenlijk altijd broodloos/zoutloos (<1000 mg) en ook ik was toch 2 kg zwaarder geworden in de afgelopen 6 dagen :). Maar Aromasin doet het truukje voor me. Hoe staat het met jou vasculariteit Daster?

Ff op dat brood aanpikken, in een brood zit +/-8 gr in een brood van 800g
dus dat is 1g per 100g. valt in principe nog mee.
Natuurlijk als je echt zoutloos wilt gaan eten zijn dit mss de grammen zout die je wel kan missen!

Daar zit je snel aan hoor... Een sneetje brood weegt zo'n 40 gram. Dus 10 sneeën wat ik voorheen at, is al 4gr zout

Volgens mij zit in de kipfilet of kalkoenfilet die ik eerder had ook snel een gr zout per 100gr.

De aanbevolen hoeveelheid natrium is 2300mg per dag! Dus daar zit je met 3-4 sneetjes brood+beleg al overheen :o

Laatst bewerkt:
Hoe staat het nu met de vasculairiteit , al een beetje beter Daster.
En kan je geen voor en na foto maken :)

Echt veel vasculariteit heb ik niet meer, ben natuurlijk wel wat vetter en vochtiger dan van de zomer...

Een voorfoto gaat moeilijk :p

Ik had een digitale camera besteld toevallig, maar daar kan ik nog ff op wachten.... Aangezien dat bedrijf ze niet op voorraad bleek te hebben. Over een week ofzo post ik wel een foto.

Week 3

Gister toch wel de eerste echt merkbare krachtgains.

6x115kg op de bank, tegen 5x110 ervoor.
Mn arm is tov vorige week een halve centimeter gegroeid naar 42.5.
Vasculariteit en hardheid is beter dan na de eerste week.. Ik denk dat dat komt door de verandering in mn dieet. (350gr broccoli per dag erbij, en al het brood eruit). De huidplooi bij mijn buik is nu 14mm, vorige week nog 16. Dus zal wel door vocht komen denk ik?

Ik heb trouwens sinds 1 november geen druppel alcohol aangeraakt. Dat is ook een alltime PR sinds ik mn eerste biertje ooit dronk :D (wel af en toe een buisje ghb trouwens, die krijg ik binnenkort met kaliumhydroxide ipv natriumhydroxide)

Verder voel ik me gewoon heel lekker. Echt topspul die testosteron ;). Merk wel dat ik wat agressiever wordt. Eergisteren belde ik bijvoorbeeld ff naar het werk, en er bleek wat gezeik te zijn waardoor ze me minder konden inplannen. En ik schoot aardig uit mn slof.. Toen ik de telefoon neerlegde dacht ik echt 'waar sloeg dat in godsnaam op'. Zou ik normaal niet gedaan hebben haha.

Krijg tijdens het uitgaan ook best wel veel opmerkingen. Ook onbekenden van spuitje dit, spuitje dat, anaboluhhh etc... Toch wel irritant als je van jezelf weet hoeveel inspanning en moeite kost, en hoeveel je moet laten, als andere mensen dan denken dat het alleen maar uit een potje komt ;) Meer dan genoeg positieve aandacht btw om het te compenseren :p

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Morgen ga ik weer ff wegen trouwens.. Vanochtend vergeten

95.9kg vanochtend op de weegschaal :) (+5.5 vergeleken met begin van de kuur)

En valt het te zien aan je fysiek?;)

Gaat lekker! Merk je al wat van de bold? uithouding/conditie voruitgang?

Ja ben beduidend een stukje groter, al zou ik mezefl geen 5kg zwaarder schatten ;) Volgens mij valt het mn omgeving wel stuk meer op. Iedereen die ik langer dan 3 weken niet heb gezien, zegt er wel wat van.

Merk nog niks geen opvallende dingen!

Oke klinkt goed. Als je reacties krijgt van je omgeving moet het natuurlijk ook wel te zien zijn :)

Is inderdaad goed teken, maar bij jezelf merk je altijd vele minder hard. Het verschil tussen 5 kg zie ik vaak ook niet zelf, sgwn omdat je je elke dag ziet en je aan bigorexia lijdt.

Is inderdaad goed teken, maar bij jezelf merk je altijd vele minder hard. Het verschil tussen 5 kg zie ik vaak ook niet zelf, sgwn omdat je je elke dag ziet en je aan bigorexia lijdt.

Idd ik kan verschil ook niet zien, maar m'n omgeving ook niet dus dat is ook extra jammer :p

Mn moeder zei net nog dat het net leek of ik anorexia had omdat ik zo met eten bezig was :p

Mn kuiten beginnen trouwens ook bij te trekken. Die zijn jaren blijven steken op 39cm. Nu ben ik ze het laatste half jaar heel serieus gaan trainen op een aparte dag, en onderhand zijn ze 42 centimeter :) (waarvan 1cm de laatste 3 weken)

Terug
Naar boven