Week 3
Gister toch wel de eerste echt merkbare krachtgains.
6x115kg op de bank, tegen 5x110 ervoor.
Mn arm is tov vorige week een halve centimeter gegroeid naar 42.5.
Vasculariteit en hardheid is beter dan na de eerste week.. Ik denk dat dat komt door de verandering in mn dieet. (350gr broccoli per dag erbij, en al het brood eruit). De huidplooi bij mijn buik is nu 14mm, vorige week nog 16. Dus zal wel door vocht komen denk ik?
Ik heb trouwens sinds 1 november geen druppel alcohol aangeraakt. Dat is ook een alltime PR sinds ik mn eerste biertje ooit dronk
(wel af en toe een buisje ghb trouwens, die krijg ik binnenkort met kaliumhydroxide ipv natriumhydroxide)
Verder voel ik me gewoon heel lekker. Echt topspul die testosteron

. Merk wel dat ik wat agressiever wordt. Eergisteren belde ik bijvoorbeeld ff naar het werk, en er bleek wat gezeik te zijn waardoor ze me minder konden inplannen. En ik schoot aardig uit mn slof.. Toen ik de telefoon neerlegde dacht ik echt 'waar sloeg dat in godsnaam op'. Zou ik normaal niet gedaan hebben haha.
Krijg tijdens het uitgaan ook best wel veel opmerkingen. Ook onbekenden van spuitje dit, spuitje dat, anaboluhhh etc... Toch wel irritant als je van jezelf weet hoeveel inspanning en moeite kost, en hoeveel je moet laten, als andere mensen dan denken dat het alleen maar uit een potje komt

Meer dan genoeg positieve aandacht btw om het te compenseren

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
Morgen ga ik weer ff wegen trouwens.. Vanochtend vergeten