XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Bezoekers in dit topic

Het is erger geweest dan nu.
 
Ik vraag me wel af welke clubvoetbal jij de laatste tien jaar hebt gezien? :emo:

Van de rode kaarten tijdens dit toernooi zat er trouwens geen enkele 'vuile' overtreding tussen.

Carlos Sanchez (hands)
Jerome Boateng (doorgebroken speler)
Igor Smolnikov (foutieve tackle)
Michael Lang (doorgebroken speler)

:thinking:

Dit is vuil:

Truitjes trekken hoort NIET thuis op een voetbalveld. Iemand onderuit stampen hoort NIET thuis op een voetbalveld. Schwalbes horen NIET thuis op een voetbalveld. Telkens weer die aanval afstoppen met zogezegd kleinere foutjes, het mag dan wel een tactiek zijn, het hoort er gewoon niet thuis. En dan ben ik nog niet eens begonnen over de volksverhuizingen waardoor 3/4 van Frankrijk uit Afrika komt :roflol:
 
En dan ben ik nog niet eens begonnen over de volksverhuizingen waardoor 3/4 van Frankrijk uit Afrika komt :roflol:
Beetje vreemde opmerking als supporter van België.

Kompany
Witsel
Fellaini
Lukaku
Carrasco
Tielemans
Januzaj
Dembele
Boyata
Batshuayi
Chadli (heeft zelfs een cap voor Marokko)

:thinking:

De uitschakeling tegen Frankrijk zit wel diep blijkbaar. :P
 
Minstens een jaar of 25-30 terug maar waarschijnlijk nog verder. Vroeger was voetbal geen contactsport, dat hebben ze er nu van gemaakt door steeds meer en meer toe te laten. Omdat er zoveel overtredingen worden gemaakt kan misschien 20% van de aanvallen doorgaan en dit creeërt dan imo een saaie wedstrijd en die zogezegde ' spanning ' is onzin. Ik heb zelf ook een jaar of 8 voetbal gespeeld en nooit heb ik een gele kaart gepakt, nooit heb ik truitjes getrokken en zeker nooit met opzet mijn tegenstander van de mat proberen te stampen. Kan je nog winnen als je nu zo speelt? Nee, maar daar ligt juist de kritiek.
Nah ben ik het niet mee eens.. ik vind het niveau de laatste jaren veel hoger dan de jaren 70 of 80 ... verder hou ik ook niet van die fopduiken maarja als bijvoorbeeld Nederland een WK kan winnen doormiddel van fopduiken of laf voetbal etc.. dan hoor je mij en vele andere mensen nergens over.
 
Raheem en Sane zullen de boel weer aan flarden spelen bij City.

:popcorn:
 
Tot cl qf, misschien semi en dan stokt het weer bij ze :emo:
 
Beetje vreemde opmerking als supporter van België.

Kompany
Witsel
Fellaini
Lukaku
Carrasco
Tielemans
Januzaj
Dembele
Boyata
Batshuayi
Chadli (heeft zelfs een cap voor Marokko)

:thinking:

De uitschakeling tegen Frankrijk zit wel diep blijkbaar. :P
Opmerking geldt ook voor België maar Frankrijk is voorbeeld bij uitstek.
 
Casillas en Suárez verbijsterd over arbitrage bij WK-finale
Iker Casillas liet via Twitter weten dat hij zijn vraagtekens plaatst bij de VAR. "Eerlijk, ik snap de werking van de VAR toch niet helemaal. De scheidsrechter fluit voor een overtreding op Griezmann die er geen is en uit die actie vloeit een doelpunt van de Fransen voort. Niets gebeurd", aldus de voormalig doelman van Real Madrid, die in 2010 met Spanje wereldkampioen werd.

Casillas kreeg bijval van Luis Suárez. "Helemaal juist en bovendien stond Paul Pogba, die 'deelnam' aan het spel, nog buitenspel ook", aldus de Uruguayaan. Later liet Casillas weer van zich horen bij de gegeven strafschop: "Alweer een fout! Perisic kan zijn hand niet wegtoveren. Blaise Matuidi wil koppen, maar timet slecht en komt niet bij de bal, waarna Perisic de bal op de arm krijgt. Voor mij is dit geen strafschop."
 
Niemand die het bijvoorbeeld over Rakitic heeft die Mbappé in de tweede helft foutief afstopt op de linkerflank waar Frankrijk met 3 tegen 2 zou komen... Kreeg er ook geen kaart voor.

Frankrijk krijgt geen kaarten voor hun laffe overtredingen en ze stormen niet als een kip zonder kop naar voor :treuren:
 
28ml7p3.gif
 
  • Like
Waarderingen: mat
Frankrijk kan met dit team ook makkelijk 2020 winnen.

Waarvan akte?

Dat dacht ik van Duitsland ook 4 jaar geleden. Toch gebeuren er altijd dingen in 4 jaar die niet te voorspellen zijn.

Zelfs Nederland had in 2010 een elftal dat voor 80% ook in 2014 er had kunnen staan. Qua leeftijd was iedereen juist dan helemaal top. Toch stond er een compleet ander elftal, niemand had toen gedacht dat Stekelenburg er door vorm verlies niet meer bij zou zijn, van Cillessen had men nog niet gehoord en dat Heitinga en van der Vaart voor hun 30ste geen meter meer konden lopen had ook niemand voor mogelijk gehouden. Talentjes als Elia en vd Wiel waren met andere dingen bezig dan voetbal en na dit wk al aan het afbouwen. Zo zijn er nog veel namen die het gewoon niet gered hebben en zijn er weer verrassingen voor in de plaats gekomen. Zo zal het bijna altijd gaan.
 
Beetje vreemde opmerking als supporter van België.

Kompany
Witsel
Fellaini
Lukaku
Carrasco
Tielemans
Januzaj
Dembele
Boyata
Batshuayi
Chadli (heeft zelfs een cap voor Marokko)

:thinking:

dit zal uiteindelijk ook zorgen voor een verminderde populariteit van het voetbal in de toekomst,

geen autochtoon gaat een elftal geheel bestaand uit allochtonen zo fanatiek supporteren als nu het geval,

dus het worden of met Afrikanen en Arabische supporters gevulde stadions of hele lege stadions
 
Mij boeit het eigenlijk geen hol.
 
ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op 11 donkere spelers in het NL elftal ,hoe goed ze ook zijn :o
 
Alleen in Oost Europa en Italië zou het gevoelig liggen.
 
Back
Naar boven