- Waardering
- 7.382
Hoor ik daar in de verte iets over de laatste vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland?

Nee, serieus, ze hebben toch wel toptalent momenteel. Ben benieuwd...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoor ik daar in de verte iets over de laatste vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland?

Van onze talenten van 5 jaar geleden is er niks meer overgebleven. Bruma,Emanuelson,Stekelenburg,vd Wiel,Affelay,de Jong, Maduro, Babel,Drenthe,Heitinga... allemaal meer van verwacht. ook van der Vaart mag in dit rijtje genoemd worden, al was dat 5 jaar geleden ook al bekend dat hij niet de topper was waarop men had gehoopt.Geen van hen is geslaagd bij zijn club, laat staan topclub.
, en dan achteraf als hij het niet goed deed bij AS Roma het op de competitie steken...Kroatië staat 10de op de fifa ranglijst, België 20ste dus zo makkelijk lijkt me dat niet
4/6 tegen Macedonië is geen ramp, thuis moet daar altijd van gewonnen worden maar op verplaatsing met dat gevechtvoetbal wordt het niet gemakkelijk
12/10/2012 Macedonië - Kroatië 1 - 2
16/10/2012 Macedonië - Servië 1 - 0
Van der Vaart is gewoon een topper op zijn positie(type Riquelme), alleen spelen er nog weinig ploegen met zijn soort speler in het moderne voetbal.
Stekelenburg was zo enorm overschat dat het niet gewoon meer is. Dat gezeik van Derksen dat hij naar Manu moest, en dan achteraf als hij het niet goed deed bij AS Roma het op de competitie steken...
En dan wel met een serieus gezicht zeggen dat geneen van de Belgen belangrijk is bij zijn ploeg in de EPL, en Vertonghen afzeiken dat hij al blij mag zijn met voor ajax te mogen spelen.
Zolang die ranglijst vriendschappelijke wedstrijden serieus neemt, neem ik hem niet serieus.
Ik kijk liever naar actuele waarde van de selectie.
Ik schat Belgie toch wel in als subtop momenteel. Ergens tussen de 6e 10e ploeg van de wereld.
Nederland is op papier ietsje minder.
Worden onze talenten volgend jaar nog iets beter en is de oude generatie in de juiste vorm kan Nederland zich ook in de subtop nestelen. Maar de kans dat die puzzelstukjes op de juiste plaats gaan vallen acht ik klein.
Van onze talenten van 5 jaar geleden is er niks meer overgebleven. Bruma,Emanuelson,Stekelenburg,vd Wiel,Affelay,de Jong, Maduro, Babel,Drenthe,Heitinga... allemaal meer van verwacht. ook van der Vaart mag in dit rijtje genoemd worden, al was dat 5 jaar geleden ook al bekend dat hij niet de topper was waarop men had gehoopt.Geen van hen is geslaagd bij zijn club, laat staan topclub.
Echt wat een bullshit... Nederland doet niks onder voor België. Ik verwacht heel veel van Lens,Narsingh, Maher etc... En België heeft altijd nog geen Van Persie, Robben of een Sneijder![]()
Onder deze generatie zit er ook genoeg talent. Kijk maar naar de jeugdteams van Oranje!
Leuk dat je zo optimistisch bent! Hou dit zo vol. Naar de jeugdteams kijken, heeft dat enigsinds zin?
Kijk eens naar de wk's van jeugdteams. sinds 1995 is Argentinië 5 keer wereldkampioen geweest, niks gepresteerd later op echte wk's.
runners up laatste jaren zijn; Tsjechie,Ghana,Japan,Nigeria....zelfs Qatar is in 1981 finalist geweest. Waar zijn al die talenten gebleven? Ter vergelijking, Nederland heeft nooit wat op een wk onder 20 gepresteerd en wij hebben het zeker wel op echte wk's laten zien. Jeugdteams zijn niks zeggende teams en vooral geen garantie op succes gebleken. Cijfers spreken voor zich. Het is wanhopig zoeken naar een beetje hoop dat het wel weer wat wordt.
Volgens mij vanaf JC is er altijd wel een goede lichting geweest en soms een paar die er uitschoven.

De Nederlanders hebben last van chronische overschatting en arrogantie, de Belgen van chronische non-ambitie en doen alsof kneusjes wereldploegen zijn om zich al in te dekken tegen falen.
brandon_
Messi is ook 5x meer waard dan onze hele nationale ploeg tezamen. Ook geen reden waarom wij niet van Argentinië zouden kunnen winnen, alles is mogelijk.