Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #6 (april)

Bezoekers in dit topic

Is dit geldig?
55kg dumbells, voelde wel enige verzuring aan het end
IMG_1819.jpeg

Sterk. Nette uitvoering.
Thanks! Merk dat ik het lastig vond om balans te houden. Maar dat heb ik altijd al gehad. Dus liever wat strakker uitvoeren dan de speedreps doen 😂 weer eens wat anders dan 20 reps in een machine met een paar 100kg

• Like
Waarderingen: BB_
Je hoeft trouwens maar 70% van BW en gewicht verdelen over 2 DB's, dus 46 kg. Ik zou het daar nog eens mee proberen.
Vond dat pussyweight. Als ik ze sneller rep(poging gedaan) val ik uit balans. Kapot evenwichtsorgaan 😂 met meer gewicht stond ik beter in balans dan met een lager gewicht. Maar bedankt voor de tip! Fijn dat je de competitie ook helpt

Vond dat pussyweight. Als ik ze sneller rep(poging gedaan) val ik uit balans. Kapot evenwichtsorgaan 😂 met meer gewicht stond ik beter in balans dan met een lager gewicht. Maar bedankt voor de tip! Fijn dat je de competitie ook helpt
Ik kan ze wel nog sneller doen, maar volgens mij was het doel dat je ze even vasthield en niet ging stuiteren. Het maakt het wel lastig te vergelijken. De 90 seconde volmaken lukt wel, dus degene die ze het snelst doet zal winnen.

Ik kan ze wel nog sneller doen, maar volgens mij was het doel dat je ze even vasthield en niet ging stuiteren. Het maakt het wel lastig te vergelijken. De 90 seconde volmaken lukt wel, dus degene die ze het snelst doet zal winnen.
Tijdslimiet is opgehoogd naar 2 minuten nu. Met een korte hold lukt het mij niet die vol te maken heb ik gisteren getest.

Tijdslimiet is opgehoogd naar 2 minuten nu. Met een korte hold lukt het mij niet die vol te maken heb ik gisteren getest.
O shit dat zie ik nu pas. In principe was het mijn laatste poging aangezien ik de rest van de maand in het buitenland zit. Ik ga dan nog wel kijken voor een poging.

Is het nou wel of niet een vereiste bovenin even vast te houden Kathlinoo ? Je zet in de omschrijving met 'hold' maar doet het zelf totaal niet, vergelijk de filmpjes maar. Ik heb er 66 gehaald in 2 minuten zonder enige pauze dn de enige manier dat ik er meer kan halen is niet pauzeren bovenin.

Loca en LittleStrongGuy pauzeren wel even bovenin.

Niet dat het voor de uitslag verder heel veel uitmaakt.

Laatst bewerkt:
Is het nou wel of niet een vereiste bovenin even vast te houden Kathlinoo ? Je zet in de omschrijving met 'hold' maar doet het zelf totaal niet, vergelijk de filmpjes maar. Ik heb er 66 gehaald in 2 minuten zonder enige pauze dn de enige manier dat ik er meer kan halen is niet pauzeren bovenin.

Loca en LittleStrongGuy pauzeren wel even bovenin.

Niet dat het voor de uitslag verder heel veel uitmaakt.
Heb m'n poging toch ook niet meegeteld.

Ah oke sympathiek. Maakt mij overigens niet uit hoor, de einduitslag verandert toch niet heel veel meer.
Zo ben ik natuurlijk :fluit:

Had nog veel spierpijn van vorige keer + m'n evenwicht is niet al te denderend waardoor ik er onbewust nogal vaart achter zette :roflol: Maar het was m'n poging dus heb hem er maar bij gezet als poging. Misschien dat ik dit weekend nog eens probeer als m'n spierpijn over is.

• Bicep
Waarderingen: Loca
Back
Naar boven