Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #6 (april)

Bezoekers in dit topic

Ik vermoed dat 30 seconden extra voldoende is om iedereen ergens in 2 minuten te laten falen. Anders is het eventueel nog een idee om het met meer gewicht te doen met een barbell.

Eén been had ik ook al aan gedacht maar dan zit je weer met 't probleem dat je 't met één DB moet doen en mensen geen DB's hebben die zwaar genoeg zijn.
Het gewicht omhoog gooien en de time-cap laten vallen is ook nog een optie.
70% of 80% BW zou ook wel kunnen.

In hoeverre BW een voordeel is bij kuiten trainen weet ik trouwens ook niet. Bij DOTS is de relatie ook niet 1:1. Iemand van 120 kg die 60 kg lift heeft een hogere score dan iemand van 80 kg die 40 kg lift. Mij persoonlijk maakt het niet zo veel uit overigens en met straps is gewricht geen probleem.

Ik vermoed dat 30 seconden extra voldoende is om iedereen ergens in 2 minuten te laten falen. Anders is het eventueel nog een idee om het met meer gewicht te doen met een barbell.
Ja denk ik ook wel. Ik voelde die 32 kg DB's wel na 90 seconde.

Zou bw aan gewicht doen voor deze challenge en wellicht max tijd volhouden om op je tenen te staan met dit gewicht?

Ja denk ik ook wel. Ik voelde die 32 kg DB's wel na 90 seconde.
Ik neig dan ook meer naar het verhogen van de time-cap en het gewicht naar 70% BW. Maar dan moeten we ook weer de optie geven om het met een barbell te doen idd aangezien de zwaargewichten geen DB's hebben die zo zwaar zijn (lastig dat rekening houden met iedereen :p)
Zou bw aan gewicht doen voor deze challenge en wellicht max tijd volhouden om op je tenen te staan met dit gewicht?
Gewoon hele tijd op je tenen staan? Dat is ook maar saai toch.

Ik neig dan ook meer naar het verhogen van de time-cap en het gewicht naar 70% BW. Maar dan moeten we ook weer de optie geven om het met een barbell te doen idd aangezien de zwaargewichten geen DB's hebben die zo zwaar zijn (lastig dat rekening houden met iedereen :p)

Gewoon hele tijd op je tenen staan? Dat is ook maar saai toch.
Beetje front hold idee bij strongman

Mischien niet de beste uitvoering. BW was vanochtend 119.8 kg, dus dat betekent 42 kg DB's. Voor de zekerheid wilde ik 44 pakken, want vergeten foto te maken en misschien ben ik later de week weer boven de 120. 44 kg DB's ontbraken, dus ik zal als ik thuis ben weer wegen en hopen dat ik niet boven de 120 ben dan. 2 minuten vol kunnen maken zonder te stoppen.

Start rond de 45-46 sec.

Back
Naar boven