- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
70% of 80% BW zou ook wel kunnen.Eén been had ik ook al aan gedacht maar dan zit je weer met 't probleem dat je 't met één DB moet doen en mensen geen DB's hebben die zwaar genoeg zijn.
Het gewicht omhoog gooien en de time-cap laten vallen is ook nog een optie.
Ja denk ik ook wel. Ik voelde die 32 kg DB's wel na 90 seconde.Ik vermoed dat 30 seconden extra voldoende is om iedereen ergens in 2 minuten te laten falen. Anders is het eventueel nog een idee om het met meer gewicht te doen met een barbell.
Ik vermoed dat 30 seconden extra voldoende is om iedereen ergens in 2 minuten te laten falen. Anders is het eventueel nog een idee om het met meer gewicht te doen met een barbell.
Ik neig dan ook meer naar het verhogen van de time-cap en het gewicht naar 70% BW. Maar dan moeten we ook weer de optie geven om het met een barbell te doen idd aangezien de zwaargewichten geen DB's hebben die zo zwaar zijn (lastig dat rekening houden met iedereenJa denk ik ook wel. Ik voelde die 32 kg DB's wel na 90 seconde.
)Gewoon hele tijd op je tenen staan? Dat is ook maar saai toch.Zou bw aan gewicht doen voor deze challenge en wellicht max tijd volhouden om op je tenen te staan met dit gewicht?
Ho is even, ik ben geen ballerina.Zou bw aan gewicht doen voor deze challenge en wellicht max tijd volhouden om op je tenen te staan met dit gewicht?
Beetje front hold idee bij strongmanIk neig dan ook meer naar het verhogen van de time-cap en het gewicht naar 70% BW. Maar dan moeten we ook weer de optie geven om het met een barbell te doen idd aangezien de zwaargewichten geen DB's hebben die zo zwaar zijn (lastig dat rekening houden met iedereen)
Gewoon hele tijd op je tenen staan? Dat is ook maar saai toch.
70% BW, time cap van 2 minuten en je mag kiezen of je 't met DB's of barbell doet.Is de kogel al door de kerk? Ik ga morgen nog een poging doen..
Ik verwacht dat het gewicht te licht is voor een challenge van 90 seconden. Vandaag geprobeerd en kon zonder al te veel moeite de 90 seconden volmaken. Tenzij mijn vorm niet oké is…
Nog niet maar ga het normaal wel eens proberen.
Jazeker, maar niet gefilmd. 😂
Ik doe elke dag dezelfde soort calf raises maar zonder gewicht

Ik heb wel gefilmd, maar geen poging ondernomen.
Wat bedoel je?Door de grote verschillen in reprange lijkt het me onmogelijk om te vergelijken.
Er zijn grote verschillen tussen de deelnemers mbt hefhoogte.
O bedoel je dat. Reprange is doorgaans iets anders.Er zijn grote verschillen tussen de deelnemers mbt hefhoogte.