AndroidHealthClinic

WK Kwalificatie België - Brazilië, here we come!!

Damn het gaat echt spannend worden tss de rode duivels en Kroatië voor de eerste plaats :) Denk dat we het in Zagreb zullen moeten afmaken. Zie Croatië geen steken laten vallen tegen Ierland of Wales.

Speelt nr 2. barrage?

• Topic Starter Topic Starter
Jawohl

Dan zie ik Portugal ook nog wel op het WK komen

Ik vind ons geen superelftal zoals sommige zwevers beweren, maar gewoon een degelijk elftal die op het WK thuis hoort

Ga je niet voor Israël supporteren? Zorg wel dat je rekeningen betaald zijn. Stel je voor dat ze je boeltje afsnijden net tijdens het WK.

Vond het een zeer matige wedstrijd. Dembele zat er compleet niet in en had de indruk dat Vermaelen ook geen al te beste beurt aan het maken was. Had Dembele langs de kant gehaald, Debruyne naar zijn plaats geschoven en Mertens op de plaats van Debruyne gezet... maar goed goed, wedstrijd gewonnen dankzij een fantastische Courtois en een klasseflits van Debruyne en eentje van Hazard.

Vond het een zeer matige wedstrijd. Dembele zat er compleet niet in en had de indruk dat Vermaelen ook geen al te beste beurt aan het maken was. Had Dembele langs de kant gehaald, Debruyne naar zijn plaats geschoven en Mertens op de plaats van Debruyne gezet... maar goed goed, wedstrijd gewonnen dankzij een fantastische Courtois en een klasseflits van Debruyne en eentje van Hazard.

voor mij is dat juist een teken van klasse. Op reserve spelen en 2-0 winnen, zo hoort het in een kwalificatie!

Driehoek op het midden trok op niks. Dembele kreeg amper een pas van 4 meter voor mekaar, Fellaini knokte mee met Macedoniers ipv te voetballen, en Witsel liet vaak gaten vallen en stond uit positie. Hopelijk lag het aan het slechte veld, en de punten zijn binnen dus meh.

Courtois veruit motm.

Die Ibraimi zou trouwens niet mistaan bij de top5 in België.

Laatst bewerkt:
voor mij is dat juist een teken van klasse. Op reserve spelen en 2-0 winnen, zo hoort het in een kwalificatie!

Inderdaad, was de bedenking die ik me ook maakte. Niet elke topploeg speelt elke wedstrijd fantastisch maar weet veel van die ondermaatse wedstrijden alsnog te winnen. Goed om weten dat er een slot op de deur staat in de vorm van een Courtois in het geval onze veldspelers een mindere dag hebben en dat we het van enkele flitsen kunnen hebben :)

Ben benieuwd naar dinsdag, dan zullen we zien of de staat van het veld iets met het veelal povere combinatiespel te maken had.

edit: Spanje vs Finland :roflol: Finland 87ste gaat even gelijkspelen op het veld van de n°1 :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik blijf erbij dat we ondanks het potentieel dat in de verdediging staat, nog steeds elke match grote kansen blijven weggeven aan de tegenstrever.

Een barrage tegen Spanje zou mooi worden.

De turken halen de 2e plaats niet eens in onze poule. eigenlijk moeten we massaal de straat op gaan als ze eruit liggen. Deden ze bij Nederland ook.

Gelukkig zijn Nederlanders niet zo kinderachtig

Nee idd. Onze supporters zijn volwassen en serieus te nemen. wij houden alleen maar een grote carnavals optocht naar het stadion allemaal als oranje clown verkleed terwijl we zingen dat het stil aan de overkant is.

Ja Kraft. Daar heb je niet van terug!

Het zegt toch wel iets, als Turken de straat op gaan als wij verliezen. Dan zit het toch wel diep en is het een hele happening als we eens verliezen. mooi compliment. Zijn de Belgen eigenlijk ook zo blij als Nederland verliest?

Het zegt toch wel iets, als Turken de straat op gaan als wij verliezen. Dan zit het toch wel diep en is het een hele happening als we eens verliezen. mooi compliment. Zijn de Belgen eigenlijk ook zo blij als Nederland verliest?

Waarom zouden we blij zijn als NL verliest?
Bij het vorige WK supporterden de meeste Belgen voor NL bij gebrek aan een Belgische ploeg :D

Terug
Naar boven