XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Zowel wengster als Lm vind ik verdacht. Maar ook weer te opvallend. Op Wengster stemmen is nu geloof ik ook nutteloos... lm zou logischere stap zijn.
Maar vind nu eerder mensen die voor burgemeester of tribunaalleider whatever zijn gegaan verdacht.
Daarom gaat mijn stem naar diaephi

Zo, als de burgemeester het niet doet doe ik het wel voor jullie:

Diaephi => Lm7790
Virusje => LM7790
Henkerina => Diaephi
Lm7790 => Diaephi
Steensteen => Lm7790
Wengstertje => LM7790
Punjab => LM7790
Wauter => Fred22
Fred22 => Lm7790
Ot92 => Lm7790
Orgineel Lm7790
drbrik LM7790
Rockofages => Lm7790
Alleycat => IMBAatwork
NickyCF => Fred22
IMBAatwork => Diaephi
HillR => Fred22
LeonM => Diaephi

Stand:
Lm7790: 10
Diaephi: 4
Fred22: 3
En alleycat stemt op IMBAatwork

• Like
Waarderingen: Vonk
Waarom gaat men mee op mij? Kom dan ook met een goede onderbouwing. Zodat ik deze kan weerleggen. Omdat ik een foutje meteen op mij gaan is beetje raar, ik denk dat je als badboy zijnde niks moet zeggen dus dat we juist naar zulke personen moeten kijken.

Waarom gaat men mee op mij? Kom dan ook met een goede onderbouwing. Zodat ik deze kan weerleggen. Omdat ik een foutje meteen op mij gaan is beetje raar, ik denk dat je als badboy zijnde niks moet zeggen dus dat we juist naar zulke personen moeten kijken.

Ik was de eerste dus ik ben verantwoordelijk. Je maakte gewoon een rare post met info die nochtans duidelijk was.

Ik was de eerste dus ik ben verantwoordelijk. Je maakte gewoon een rare post met info die nochtans duidelijk was.

Ja was even in de war. Snap je keuze wel, er is immers nog niet zo veel om aan vast te knopen. Maar ben een goodguy, als je dat maar weet.:p

De stem van Alleycat is wel verdacht.

• Like
Waarderingen: Vonk
wauter

Diaephi

Hij maakt geen lijstjes! Zelfs corrupte wauter deed dat.

Ik geloof niet dat lm slecht is, dan was er wel meer verzet gekomen, eveneens van haar slechte metgezellen.
Van de keus op fred ben ik ook weer genezen

Diaephi

Hij maakt geen lijstjes! Zelfs corrupte wauter deed dat.

Ik geloof niet dat lm slecht is, dan was er wel meer verzet gekomen, eveneens van haar slechte metgezellen.
Van de keus op fred ben ik ook weer genezen

ik voel ergens ook wel voor diaephi (sorry lief!)

maarre...wat betreft je argument over dat verzet van metgezellen:
kan heel goed zijn dat de spelers die vorige game hebben meegedaan heel goed hebben opgelet en gezien dat dat een hele handige tactiek was om te winnen......geen verzet geven die eerste dagen en je collega wolfje laten verzuipen.

Had vandaag weinig tijd om mee te praten en alles te lezen. Morgen ben ik er weer actief bij.

Mijn stem gaat naar diaephi

• Topic Starter Topic Starter
Dagverhaal 1

Een hevige dag op deze wereldbol beste kijkbuiskinderen.
Moord en brand wordt er afgeroepen op de wereld, men maakt elkaar uit voor rotte vis en ze blijken de Russische taal al erg machtig te zijn. Poetin keek trots toe op zijn rijk en besloot maar even een dutje te doen voor de hevige nacht die gaat volgen. Hij is vandaag veilig en onbevlekt gebleven.

meet-the-pr-firm-that-helped-vladimir-putin-troll-the-entire-country.jpg

Ondertussen neemt het tribunaal stappen jegens de eerste verdachte van deze crisis. Een vrouwelijk lid van de wereld is het slachtoffer, dit omdat het bitcherige in haar te letterlijk bleek opgevat te zijn, echter heeft ze hier waarschijnlijk alle reden tot toe gegeven, dus kunnen we stellen dat haar dood goed is voor het voortbestaan van onze dynastie?

De beul maakt zich klaar voor de laatste injectie ondanks wat protesterende hippies buiten, die blijken geen invloed te hebben op het proces en ze krijgt haar injectie toegediend.

Lm7790 is dood
Ze was Malala Yousafzai (burgerbeweging)

De nachtrollen mogen nu in actie komen tot 10.00 17-12-2014

Ja wauw...

Lm toch...

Waarom moest je weer de b*ch uithangen dan, terwijl je gewoon een burger was. :S

Potverdomme :mad:

Als jullie gewoon geluisterd hadden :(

Terug
Naar boven