Fitness Seller

WO III weerwolf spelletje

Ik vind het maar lastig, Steensteen was vorige keer een wolf en probeert verwarring te zaaien dus hij is verdacht. :o

wat

alle keren dat ik gespeeld heb was ik burger en werd ik niet geloofd door iedereen:roflol:

Mehh, ik heb geen idee wat te stemmen.

Misschien ga ik wel mee op LM, alleen al omdat ze zegt "geen leuke rol te hebben, en daarom niet actief mee te spelen". Misschien wel een veilige keus dan totdat we meer weten.. :o

No hard feelings hoor schatje :kiss:

Haha ergens is het wel leuk natuurlijk om LM eruit te stemmen weer nu meteen :D

LM7790

Kom dan met een goed alternatief Liekepiekje

ja wat dacht je van wengstertje
ik weet van mezelf zeker dat ik aan de juiste kant sta. heb dat meerdere malen vermeld.
heb hem nog helemaal niks horen verdedigen

ja wat dacht je van wengstertje
ik weet van mezelf zeker dat ik aan de juiste kant sta. heb dat meerdere malen vermeld.
heb hem nog helemaal niks horen verdedigen

Jaa want als ik 10x zeg dat het gras paars is, dan is dat natuurlijk ook zo.. Strong Argument is Strong

blijkbaar niet jouw kant als je me er zo graag uit wilt hebben
maakt je verdacht voor morgen iig

Ohhhh, gaan we bitchie doen.

Ik probeer je te helpen redenen te verkrijgen zodat de rest je er niet uitstemt. :rolleyes: So much for trying.

Het is de landmacht uit een slecht kamp hé. Er zijn twee slechte kampen en een groep burgers.. Dus vooralsnog is dat wel een voordeel? Volgens mij hebben één slecht kamp en de burgers nog een landmacht? Correct me if i'm wrong lloyd!

Tuurlijk, ik zeg gewoon dat het straf is dat er direct al een landmacht uitgaat, dat is toch niet zo raar om te vinden en opeens verdacht te zijn?

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

of het zegt wat over de rol van wauter...

Ik zeg gewoon dat het een straffe move is en opeens ben ik verdacht?

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Heeft Wauter al een lijstje gemaakt? Of doet Trem dat weer? Of ben je je kladblok nog kwijt Trem? :o

Dat is de rol van de burgemeester;)

Ik zeg gewoon dat het een straffe move is en opeens ben ik verdacht?

wat komen jij praten?!?!?!
ik deed niet eens wat (verkeerd) en ineens 54385 stemmen op mij!!!:mad::mad:
ga jij nou een beetje zielig zitten doen zeker!! wats met jou?!?!?!?!

Terug
Naar boven