MuscleMeat

WO III weerwolf spelletje

• Topic Starter Topic Starter
Te weinig deelnemers momenteel upvote

Meer mensen meedoen plzzz

Kom op mensen..

In, maar heb denk ik wel nog wat extra uitleg nodig :o

Verdorie, en ik denken dat WWIII eindelijk was uitgebroken. :)

nog maar eens googlen voor wat meer info over deze spelletjes

Hoeveel deelnemers zijn er nodig om het spel te starten?

die uitleg komt wel goed wovano... haal je thm ook nog even over?

Zat even na te denken over de speelbaarheid van dit systeem. Kwam wel goed maar voren bij mezelf dat je als burger of als partij weinig kleur kan bekennen overdag. Dus het gaan 3 partijen worden die ik later op de dag uit zal gaan tikken in de op. Nieuwe wereldorde,geallieerden en de burgers(passende naam iemand?). Die helemaal heen oorlog willen en in opstand komt tegen over de andere partijen. Zodat er nog wel een nadrukkelijk slecht kamp is en een "goed kamp". Exacte verdeling volgt in de op later vandaag

Heb de spelregels veranderd, voorwaarde geld nog wel dat we nog minimaal 3 deelnemers erbij moeten hebben.

Leuke opzet, maar ik ga helaas weer moeten passen :( intussen weer een nieuwe werkplaats en er zijn meestal 2 tot 4 mensen die gemakkelijk op mijn scherm kunnen kijken, dus dat is niet zo praktisch :/

Helaas niet erbij deze keer, te druk in deze tijd van het jaar. Werk/school, succes allen :thumb:

Ik wil wel meedoen maar heb epic weinig tijd, kan pas na 18u00 a 19u00 inloggen en overdag kan ik niks meelezen

Terug
Naar boven