Fitness Seller

WO III weerwolf spelletje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi wanneer gaan we beginnen?
 
Inschrijvingen gesloten tenzij er een 2tal morgen zich opeens voordoet nog, dan krijgen jullie morgen ochtend/middag lekker alle rolletjes en kunnen we stemmen op de burgemeester


xxx
 
nvm
 
Innnn!!

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Fak te laat?

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Fak te laat?
 
Innnn!!

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Fak te laat?

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Fak te laat?
Welnee, keurig op tijd nog joh.

Net als ik trouwens … In. :cool:
 
Yaaay
 
goede opzet maar heb t/m donderdag tentamens en andere bezigheden dus ik zal deze moeten skippen :(
 
Als het goed is heeft iedereen zijn rol gehad, dus wie niks heeft mogen ontvangen gelieve mij even te contacteren via pm, ook als je je rol niet snapt of iets dergelijks.

---------- Toegevoegd om 12:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

De mensheid loopt op zijn laatste tenen. Overal op de wereld zijn brandhaarden, onderlinge haat en moord en doodslag is elke dag aan de orde.

De wereld besluit zich op te splitsen in 2 grote blokken, hoe kan het anders ook:

Het oosten zet zich af tegen het westen.

Met in de rode hoek van de uitdager de volgende grootmachten die zich hebben samengespannen tot de New World Order:

ISIS
Rusland
China

Het westen besluit een tegenaanval tegen deze wereldmachten en gaan vol in de aanval.

Zowel de axis als de allies hebben beide het volgende tot de beschikking:

1 Wereldleider
3 Leiders
1 Landmacht
1 Marine


De vele vreedzame burgers kunnen het niet langer aanzien en besluiten ook zich te mengen met de oorlog met spionnen, een guerrilla beweging en het stem van het volk voor wat dat nog waard is. Elke dag kan daar een verdachte veroordeeld worden voor een groot tribunaal waarna er een directe doodstraf uitgesproken zal worden.

Aan alle mensen in het spel nu de eer om de leider van dit tribunaal te kiezen in de vorm van een ouderwetse stemming voor het oorlogsgeweld zich verder gaat ontwikkelen in de aankomende boeiende dagen. De stem van Het tribunaal zal 2 keer meetellen in het oordeel rondom de dag stemming

Dus mensen

Let's play


Er kan tot 22.00 gestemd worden voor het tribunaal`, daarna zal WOIII losbarsten
 
Nou, zoals altijd: HillR voor Leider jeujjjj!

Laat de tetten jullie beschermen tegen de Poetins onder ons!
 
daffy voor leider

ik beloof gratis gains en chocomel voor iedereen
 
Nou, zoals altijd: HillR voor Leider jeujjjj!

Laat de tetten jullie beschermen tegen de Poetins onder ons!

Geloof me jongens, die tetten zijn van staal, harder dan het ijzeren gordijn!

HillR
 
Shitttt te laat
 
Back
Naar boven