XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

Omdat de vorige keer Daffy mij eigenlijk de winst gaf...

Diaephi

Ik doe gewoon mee met d rest :dunno:
Diaephi

ik verwacht trouwens ook dat Tremendes na ons Van der Valk avontuur op mij stemt....verdomme!

anders draag ik voor niets continue die "leuke" nickname met me mee :p

ik verwacht trouwens ook dat Tremendes na ons Van der Valk avontuur op mij stemt....verdomme!

anders draag ik voor niets continue die "leuke" nickname met me mee :p

Is ook zo. Werd even getrickerd door dat manboobs voelen maar als je die van jou ervoor in de plaats bied...NickyCF it is!

Aangezien Nicky een goede mama is dus wel goede leiderschapskwaliteiten heeft stem ik ook op NickyCF

Moet wel spannend blijven dus: diaephi

Ik stem ook maar op Diaephi

diaephi for president

Allemaal op diaephi stemmen, halen we amper iets uit. De meeste capabele speler in de game lijkt me alleycat dus daar zijn we het beste mee als burgemeester.

Deaphi is agent.

Agenten zijn meestal macht beluste mannetjes. (Eventueel die thuis nix te zeggen hebben.)

Agenten worden door de 'gewone man' betaald 'to serve and protect.' (Lees : bekeuringen geven)

Kans is groot dat hij bij voorbaat al corrupt is.

No way dus dat ik op Deaphi stem als burgemeester.

Maar jullie mogen wel op hem stemmen, ik eet hem toch gelijk de 1e avond op.

Allemaal op diaephi stemmen, halen we amper iets uit. De meeste capabele speler in de game lijkt me alleycat dus daar zijn we het beste mee als burgemeester.
Die tijd is voorbij vrees ik.

Thuis geen internet en op mijn werk wat drukker dan vroeger. Ik ga mijn best doen, maar kan niet beloven dat ik veel zinnigs bij ga dragen. :(

Terug
Naar boven