XXL Nutrition

WO III weerwolf spelletje

• Topic Starter Topic Starter
Het Tribunaal

Na een hevige eerste dag vol met smerige beloftes waarin de kandidaten zich van hun smerigste kant hebben laten zien hebben we geen winnaar.

Zowel NickyCF als Diaephi hebben beide 7 stemmen verzameld van elke plek die je maar kan bedenken over deze wereld. En wat doe je dan als god die over dit wereldje kijkt? Juist je kijkt naar wie het eerst die 7 stemmen heeft verzameld. Dat is in dit geval in het voordeel van de mannelijke kandidaat( alhoewel, de androgyne kanten van beide kandidaten kwamen goed naar voren tijdens de stemming)., en krijgt het goede nieuws te horen. Met verbazing geslagen kijkt hij verbouwereerd op en begint te zingen:

https://www.youtube.com/watch?v=EJo6YoAMeF0

De wereld kijkt gespannen toe nadat de grote bebaarde leider in zijn stoel als hoofd van het tribunaal gaat zitten. Een wonder zal moeten geschieden wil de man de volgende dag er nog zitten, of zal de nacht hem goed gezind zijn?

De nachtrollen mogen in actie komen tot 10.00 16.12.2014 waarna het nachtverhaal geschreven zal worden

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

time's up!

komt U maar herr Lloyd!

Gekomen

Iedereen die op mij gestemd heeft in de verkiezing : Bedankt !

Vanavond groot feest in de centrale hal van het gemeentehuis, chocomel en tranny's met manboobs voor iedereen !

De cultjacht is geopend.

Kan ik nog meedoen?

Omdat ik het de vorige keer zo mooi deed stel ik voor dat de burgemeester de traditie voortzet en stemlijstjes gaat bijhouden en posten :D

Typisch powerlifter feestje dus :o

• Like
Waarderingen: LM
kom maar op met dat verhaal

Terug
Naar boven