'ik hoop het van harte' , 'kansloze figuren' 'tuig' en 'Basic Shit'
Wat ben jij denigrerend bezig! Best zielig persoon eigenlijk moet ik zeggen.
Ik was ook die snotaap (op latere leeftijd begonnen) geen idee had wat ik aan het doen was in de gym. Ook niet eens twee fatsoenlijk pull up's. Ik was weliswaar geen wandelende skelet, maar er zat te veel vlees aan me skelet vast.
Ik heb natuurlijk in het begin veel gemaakte rookie's fouten gemaakt wat ik nu iedere dag ook zie in de gym. Soms corrigeer ik ze dat ze de uitvoering niet juist doen. In plaats dat je ze helpt (hoeft niet anders blijf je bezig) noem je me/ze kansloze, tuig en weet ik veel figuren. Ik was ook de rookie pain in de ass voor die gain gasten. Deze rookie fouten heb ik van geleerd en geanalyseerd om het juiste vorm uit te voeren en door hard te werken heb ik nu (wat ik zelf vind) een atletisch lichaam wat nog steeds beter kan. Dezelfde gasten van toen praten gewoon nu met me alsof ze iets van me willen. Je kan het zo zien. Je werd vroeger gepest op school omdat je zwak of anders uitziet en door keihard te werken aan je lichaam zien ze nu oke deze dude is sterk terug gekomen en willen bevriend met je zijn.
Toen: Gasten zoals
@Japio.
Anabolen plastic kuur look a like gasten die letterlijk naast mij gingen staan zo van: Schiet eens op, heb dat bankje nodig etc. Gasten met zo'n fysiek kan het best intimiderend overkomen en stop je eerder dan verwacht om deze persoon niet al te lang moeten wachten om ze te pleasen. Als ze aan me vragen hoeveel setjes, dan zeg ik heel vriendelijk dat ik acht setjes moet doen met lange tussenpauze tussendoor. Dat is natuurlijk niet waar, maar dan rotten ze in ieder geval weg uit mijn space. Deze gasten denken alsof het hun eigendomen zijn en overal voorrang kunnen krijgen en rode loper word uitgerold. Ja! Rood is een kleur die macht en kracht uitstraalt. Niet bij mij!, maar tussentijds smijten ze met zware gewichten los na hun laatste rep op de cable fly's. Heel de omgeving moet het horen. Volgende dag hangt er een brief aan de cable dat deze machine buiten gebruik is. Cable fly' machine twee a drie weken (weer) buitenspel. Super irritant! En dan aan mij vragen hoeveel setjes ik moet doen op de bench? fl**ker eind op gast.
Ik klink nu alsof ik Robin Hood ben die voor de rookies aan het verdedigen ben en dat is ook zo, maar als je contributie betaald, heeft ieder recht op de apparaten die in de gym staan. Andersom is ook best vervelend als een gain gast lang over doet op een apparaat die een rookie graag ook wil gaan trainen. Meestal train ik dan wat anders. Zou jij ook moeten doen in plaats van alleen maar klagen. Of bouw je eigen gym, zijn we van je af. Ik denk dat je vast wel kan betalen, omdat je de contributie graag wilt gaan verhogen zodat jij lekker alleen kan trainen.
Nogmaals
@Japio, niet zo egoïstisch zijn hypocriet!
Fijne middag